War Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Harry er kult, viser selvironi. Hvor får man mest lyst til å løfte. 1 Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 For første gang i mitt liv kan jeg visst "skryte" på meg å være moteriktig, hadde jeg faen ikke trodd. Kanskje derfor jeg sliter med å øke.. Mer baggy og slitte treningsklær fremover nå! 2 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Mener å huske at det gjentatte ganger her er blitt uttrykt misnøye med menn i tights o.l. Har dere alle lagt motepoliti-dagene bak dere? 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) Ja...Jeg hadde ikke hatt noe imot å bruke det selv. Dog ikke selvbetalt. Jeg bruker ikke 1k på tights når en løpeshorts er like behagelig. Endret 30. juli 2014 av Doofen Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Tights, ække det litt homo a? 2 Lenke til kommentar
UFC Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Tights, ække det litt homo a? Jo. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Heller thigts enn joggebukse hvis du skal løpe. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Må si jeg ble litt skuffa over min egen motesans nå, trodde det var tøft nok å ha på seg noe rent og komfertabelt Lenke til kommentar
Populært innlegg darkness| Skrevet 29. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) Det eeeeer så fælt med menn i smale joggebukser. For ikke å snakke om de derre singlettene som er så utringet at man kan se titsa. Her om dagen kom det forøvrig inn to jenter på rundt 18 år da jeg holdt på å trene. De kom opp trappen, med nyvasket hår og sikkert nymalt tryne. Kari traa tightsene trukket godt opp i rumpen. Begge to går rett bort til manualene, plukker opp hver sin og stiller seg foran speilet og tar selfies. Legger fra seg manualen, setter seg langs veggen og skravler. Går bort til et apparat og tar flere selfies, før de går igjen. Dette betaler de altså 549kr i mnd for.. Endret 29. juli 2014 av darkness| 13 Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Tja omverden tror vel at de trener så det er kanskje verdt det i demmes øyne. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Tights og heis har en ting til felles; det er en to tonns vektbegrensning. Har pådratt meg beinhinnebetennelse (var for motivert og ville trene 30 timer i døgnet, minimum) så nå blir det avlastende trening i tre-fire uker og er jeg heldig får jeg med meg de siste konkurransene dette året. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Er det bra å trene markløft og knebøy med vanlige innesko? Eller er det bedre med converse eller i bare sokker? Tror ikke jeg blir å kjøpe vektløftersko Lenke til kommentar
discostu Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Ned 15kg i bøy etter 3 uker ferie... -__- Btw, får bittelitt knevondt under bøy, spesielt varianter som ettbeinsbøy. Kun på ene siden og det er liksom oppå kneskålen omtrent i beinet. Kjenner kunn til det akuratt ved bøyen, ikke etterpå eller andre ting. Bare litt tilvenning som skal til? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Når vi først snakker om bøy, nå er det ca. fire måned siden jeg re-introduserte knebøy (smith) og for første gang markløft - samtidig som jeg økte treningfrekvensen til bein til to dager i uken. Baseøvelser er seriøst potente saker for i løpet av de 16 ukene har jeg sett en veldig fenomenal framgang med stølhet fram til nå nylig. Før så var det verste jeg viste å trene bein, nå ser jeg fram til beindagene. Så får nesten skryte litt med et bilde her og håpe at ingen rister på hodet av dette. Edit: Legg-flex! Endret 31. juli 2014 av Dukien 4 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Jævlig nice lår. Hvordan står det til med leggene? Lov å være fornøyd med sin egen innsats/resultater. Endret 31. juli 2014 av darkness| Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 snip Rått, hvordan går det mtp. tidligere skader? lagger jo litt ifth. overkroppen ifra den vinkelen der men det skulle vel egentlig bare mangle Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Takker og bukker. Redigerte like gjerne inn et nyere bilde av leggen. Der har det skjedd lite og liker å skylde på at jeg tidligere har spilt mye fotball samt arvet etter min far som tidligere var landslagsutøver i friidrett. Glemte også å spørre andre her; marken var temmelig spesielt. De første gangene trente jeg med 60kg hvorav jeg fikk skikkelig stølhet i ryggen i flere dager etterpå. Faktisk gjorde det vondt under selve treningen også. Etter de første fire ukene så forsvant smertene og stølheten og jeg økte vektene fra uke til uke. Er det noen her som har opplevet noe lignende? Er usikker på om jeg selv forberedte teknikken eller om mark generelt gir denne "nybegynner-effekten". snip Rått, hvordan går det mtp. tidligere skader? lagger jo litt ifth. overkroppen ifra den vinkelen der men det skulle vel egentlig bare mangle Primer4: Mye bedre faktisk. Høyre skulder er smertefritt så jeg bestemte meg for å satse på styrke igjen (benkpress) men forrige måned så startet venstre!! å protestere. Så har en liten pause med tunge vekter der. Fortsatt sliter jeg litt med kneet men går stadig framover. Akkurat nå er jeg mer enn glad for at jeg endelig trener mark jevnlig. Er helt utrolig at jeg overbeviste meg selv å ekskludere denne øvelsen. Slik jeg beskrev ovenfor så mistenker jeg at jeg har fått en mye bedre kjerne-stabilitet i blant annet rygg for når jeg tenker meg om så har smertene også forsvunnet under knebøyen. (rygg) Er det noe updates for deg i forhold til styrke? Endret 31. juli 2014 av Dukien Lenke til kommentar
Akse Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Takker og bukker. Redigerte like gjerne inn et nyere bilde av leggen. Der har det skjedd lite og liker å skylde på at jeg tidligere har spilt mye fotball samt arvet etter min far som tidligere var landslagsutøver i friidrett. Glemte også å spørre andre her; marken var temmelig spesielt. De første gangene trente jeg med 60kg hvorav jeg fikk skikkelig stølhet i ryggen i flere dager etterpå. Faktisk gjorde det vondt under selve treningen også. Etter de første fire ukene så forsvant smertene og stølheten og jeg økte vektene fra uke til uke. Er det noen her som har opplevet noe lignende? Er usikker på om jeg selv forberedte teknikken eller om mark generelt gir denne "nybegynner-effekten". Min erfaring er at mark er en øvelse der du kan øke mye uansett om man ikke har kjørt øvelsen på en stund. Hvis jeg bytter om mye på volum eller belastning i mark kjenner jeg det ofte i dagene etterpå. Mark kjenner jeg på hele kroppen, og det er derfor øvelsen virker. Endret 31. juli 2014 av Akse Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Markløft er en øvelse mange klarer å løfte mye i, gjerne mye mer enn det man egentlig burde løfte. For på ett stadium går det ganske kraftig utover teknikken, dersom den ikke sitter 100% Når det kommer til menn i tights gjelder samme regler for som menn som tar manikyr. Endret 31. juli 2014 av Priim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå