Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat flyttet til Oslo for å gå på skole til høsten. Prøver derfor å finne et senter med gode åpningstider, masse frivekter, og lav pris.

Noen som har tips? Har sett på Fitness 24/7. De har flere sentre i nærheten og er døgnåpne. Til bare 199. Ellers har jeg mulighet til å bruke SiO sine treningssentre.

Noen som har erfaringer?

Lenke til kommentar

Akkurat flyttet til Oslo for å gå på skole til høsten. Prøver derfor å finne et senter med gode åpningstider, masse frivekter, og lav pris.

Noen som har tips? Har sett på Fitness 24/7. De har flere sentre i nærheten og er døgnåpne. Til bare 199. Ellers har jeg mulighet til å bruke SiO sine treningssentre.

Noen som har erfaringer?

Tror fitness 24/7-sentrene kan være litt simple - iallefall det jeg trente på en gang. Men herlige åpningstider. Sio er mer av alt men også mer folk, dårligere åpningstider og dyrere. Vurderingssak.
Lenke til kommentar

Sio er vel ikke nevneverdig dyrere om man er student ved offentlig høyskole/universitet? 164 kroner måneden med binding (du kan fryse i inntil to måneder av gangen om du ikke er i Oslo om sommeren f. eks.), 189 uten binding. Dårligere åpningstider og mer folk på enkelte tidspunkt, men til gjengjeld er centrum athletica blant de bedre sentrene for no nonsense-trening. Ganske bra gruppetreningstilbud i tillegg, og svømmehall inkludert i prisen.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer?

http://www.crossfitoslo.no/

Lenke til kommentar

Ja, rocker selv ei baggy svart nike joggebukse som absolutt har sett livets beste dager kombinert med de største Tees'a fra mine yoyo dager...

Tror faktisk ikke jeg hadde økt en halv kilo i benk om jeg hadde dratt på meg de forwslåtte outfittsa der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...