Dufen Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Enkleste måten å få noe bedre kondis på uten å legge for mye tid i det? Snakker vi intervaller eller? Du trener jo styrke også, hørte vi crossfit? Lenke til kommentar
War Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Føler en trang etter å pumpe låra, heldigvis er gymmet åpent 24/7 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Føler en trang etter å pumpe låra, heldigvis er gymmet åpent 24/7 Bli sånn her så kan du skryte http://www.vg.no/sport/sykkel/tour-de-france-2014/sjekk-de-beina-jeg-ser-slik-ut-etter-hver-trening/a/23261832/ Lenke til kommentar
War Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Ja og 12cm omkrets på muskelgrupper som ikke benyttes på sykkel Får sånn på armene mener jeg. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Dagens humoristiske innslag: Vet du egentlig hva brus gjør med kroppen din? Kreft, overvekt og nyrestein er bare noen av risikoene. jeg mangler ord! Virkelig! Altså.. L-0-L Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Ja og 12cm omkrets på muskelgrupper som ikke benyttes på sykkel Får sånn på armene mener jeg. Det kommer ikke av løftinga hvis du skjønner hva jeg mener 4 Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Skal begynne med phrak's greyskull i dag http://i.stack.imgur.com/OUcEY.png. Hvilke tilleggsøvelser anbefaler dere å ta med? Et av målene mine er å bedre posituren min, så skal ihvertfall ha med face pulls og glute bridge. Forslag til to andre øvelser? Dette blir øvelser jeg tar helt til slutt, 10x3 eller noe de dagene jeg har tid. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Akkurat flyttet til Oslo for å gå på skole til høsten. Prøver derfor å finne et senter med gode åpningstider, masse frivekter, og lav pris. Noen som har tips? Har sett på Fitness 24/7. De har flere sentre i nærheten og er døgnåpne. Til bare 199. Ellers har jeg mulighet til å bruke SiO sine treningssentre. Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Akkurat flyttet til Oslo for å gå på skole til høsten. Prøver derfor å finne et senter med gode åpningstider, masse frivekter, og lav pris. Noen som har tips? Har sett på Fitness 24/7. De har flere sentre i nærheten og er døgnåpne. Til bare 199. Ellers har jeg mulighet til å bruke SiO sine treningssentre. Noen som har erfaringer? Tror fitness 24/7-sentrene kan være litt simple - iallefall det jeg trente på en gang. Men herlige åpningstider. Sio er mer av alt men også mer folk, dårligere åpningstider og dyrere. Vurderingssak. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Sio er vel ikke nevneverdig dyrere om man er student ved offentlig høyskole/universitet? 164 kroner måneden med binding (du kan fryse i inntil to måneder av gangen om du ikke er i Oslo om sommeren f. eks.), 189 uten binding. Dårligere åpningstider og mer folk på enkelte tidspunkt, men til gjengjeld er centrum athletica blant de bedre sentrene for no nonsense-trening. Ganske bra gruppetreningstilbud i tillegg, og svømmehall inkludert i prisen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Tenker litt på 189 uten binding når det går mot SiO. Nå er vel det et splitter nytt senter på Blindern jeg kan prøve. Kanskje det trekker flere folk dit så kan jeg ta centrum athletica. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 De har jo dessuten overtatt sats-senteret på Vulkan. Det vil nok lette ganske mye av trykket som har vært på Centrum. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Akkurat flyttet til Oslo for å gå på skole til høsten. Prøver derfor å finne et senter med gode åpningstider, masse frivekter, og lav pris. Noen som har tips? Har sett på Fitness 24/7. De har flere sentre i nærheten og er døgnåpne. Til bare 199. Ellers har jeg mulighet til å bruke SiO sine treningssentre. Noen som har erfaringer? http://www.crossfitoslo.no/ Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 (endret) http://www.minmote.no/#!/artikkel/23261595/treningsklaer-for-menn-slik-blir-du-best-kledd-paa-gymstudioet Endret 29. juli 2014 av Doofen Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) Litt for opptatt med å bli sterk til å bry meg om mote på trening ass. Hvit tskjorte og joggebukse it is. Endret 29. juli 2014 av Akse Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Når det kommer til trening er det hva som er komfortabelt og praktisk som gjelder, ikke hva som er mote eller "in". Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Ja, rocker selv ei baggy svart nike joggebukse som absolutt har sett livets beste dager kombinert med de største Tees'a fra mine yoyo dager... Tror faktisk ikke jeg hadde økt en halv kilo i benk om jeg hadde dratt på meg de forwslåtte outfittsa der.. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Kjører shorts i joggebuksestoff etter å ha spjælt (som vi sier her) 3 stoffshortser i knebøy. T-shorte er standar gymgrossisten eller en eller annen logo som er på t-shortene man får i strongmankonkunranser, alltid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå