War Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Ikke det vi sier, men hvorfor dele det opp så masse når volum krever vekter i kategorien kan trene annenhver dag. Lenke til kommentar
magb Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Fordi en person som ikke doper seg bruker hundre år på å restituere seg etter en heavy "split-økt" tenker jeg ☺ 1 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 (endret) Hvorfor mener dere at et fullkropp-program har bedre effekt enn et splitt-program når målet er økt muskelmasse? Fordi når man har oppnådd et visst minimum av belastning på en trening, vil ikke nødvendigvis mer være bedre. Med andre ord vil det altså ikke ha noe for seg å dele opp muskelgruppene veldig mye for å kunne fokusere fullt på det de dagene man trener det. Frekvens er viktigere enn volum, og man bør trene hver muskelgruppe hvertfall 2 ganger pr. uke. Skulle du være i tvil anbefaler jeg deg å lese studier om proteinsyntesen etter trening, flere studier som viser til at proteinsyntesen er tilbake til så godt som normalt etter 48 timer. Det er ihvertfall det jeg velger å tro på i havet av informasjon og bro-science. Endret 23. juli 2014 av ergal Lenke til kommentar
xelp Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Opp mot 72t. Går litt bort i fra det originale temaet nå, men si at man da har forhøyet proteinsyntese i 72 timer etter trening. Er det slik at man ikke bør trene samme muskelgruppe i løpet av de 72 timene? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Nei, men mindre man har tatt den helt ut. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Kjøpt kreatin nå Håper det hjelper Lenke til kommentar
War Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Det er snakk om nervesystemet og ikke muskel som må hvile lenge etter maksløft ol. Typiske ta seg helt ut-programmer. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hvilke øvelser er best for å trene bryst? Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hvilke øvelser er best for å trene bryst? Sorry vil ikke kuppe spørsmålet ditt så svar på det å dere som svarer men når vi e inne på bryst så har jeg trent benkpress til nå men pga mangel på spotter og at jeg ikke tørr å presse meg uten. Så har jeg bytta til dips. hvordan vil det påvirke fremgangen? er Dips like bra som Benkpress?? takker for alle svar Lenke til kommentar
UFC Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/fitness-3000-body-fat-caliper Hvor nøyaktig er en sånn her? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hvilke øvelser er best for å trene bryst? Hvilke øvelser er best for å trene bryst? Sorry vil ikke kuppe spørsmålet ditt så svar på det å dere som svarer men når vi e inne på bryst så har jeg trent benkpress til nå men pga mangel på spotter og at jeg ikke tørr å presse meg uten. Så har jeg bytta til dips. hvordan vil det påvirke fremgangen? er Dips like bra som Benkpress?? takker for alle svar Personlig synes jeg decline benkpress er en av de bedre. Men alle benk-varianter med stang/manualer gjør jobben. Kombiner dem gjerne med en flies øvelse. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/fitness-3000-body-fat-caliper Hvor nøyaktig er en sånn her? Det er ikke hva den viser som teller, hele poenget er lik måling gang for gang og forskjellen som teller. Om du har 13 eller 14 spiller liten rolle. Slim guide er ganske god iallefall, treffer innen for 2% av BIA101 som har 0,5% avvik fra vanntankmåling. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Dagens humoristiske innslag: Vet du egentlig hva brus gjør med kroppen din? Kreft, overvekt og nyrestein er bare noen av risikoene. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Det er jo noe i det, KH i den formen er jo kjent å kunne fremskynde kreft. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Enkleste måten å få noe bedre kondis på uten å legge for mye tid i det? Snakker vi intervaller eller? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 HIIT eller 4X4, intervaller med høy puls er det som gjelder. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Enkleste måten å få noe bedre kondis på uten å legge for mye tid i det? Snakker vi intervaller eller? Intervaller, variasjoner av 3x5, 4x4, osv. avhengig av formen din. Prøv også kortintervall 10x400m, for eksempel. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 HIIT eller 4X4, intervaller med høy puls er det som gjelder. Enkleste måten å få noe bedre kondis på uten å legge for mye tid i det? Snakker vi intervaller eller? Intervaller, variasjoner av 3x5, 4x4, osv. avhengig av formen din. Prøv også kortintervall 10x400m, for eksempel. Takk for svar. Kondisjonen min er veldig gjennomsnittlig for øyeblikket. Må få den opp noe, rett og slett for å fungere bedre i hverdagen. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Føler kreatin har hatt negativ virkning på meg, Har vært trøtt og slapp, merket nå at kondisen er blitt verre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå