lur4d Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Rack pulls er jo en god midlertidig løsning mens man fikser på mobiliteten for å kjøre mark. Jeg synes teknikken i markløft er mye mer utfordrende enn i knebøy. Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Vekter under skivene blir jo som å ha vekter under hælene i bøy. Ingen god løsning.Hvorfor er ikke det en grei løsning? Hva er forskjellen fra å bruke vektløftersko? Lenke til kommentar
War Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Sko tipper hælen opp bak, skive under skivene får hele stanga mer opp. Mellomting mens man øver på mobilitet. Eller om man vil trene siste del av løftet ol. Endret 20. juli 2014 av War Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Jeg tenkte på hvorfor ikke vektskive under hælene under knebøy er greit, blir det ikke samme effekten som vektløftersko har? Disse to ankelmobilitetsøvelsene i dette blogginnlegget holder vel, så er det bare å gjøre det jevnt og trutt (http://kamillak.com/2014/02/tips-til-ovelser-for-bedre-ankelmobilitet/) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Rack pulls er jo en god midlertidig løsning mens man fikser på mobiliteten for å kjøre mark. Jeg synes teknikken i markløft er mye mer utfordrende enn i knebøy. Enig der. Jeg synes sumo som ble foreslått av andre er lettere enn vanlig mark forresten. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Jeg tenkte på hvorfor ikke vektskive under hælene under knebøy er greit, blir det ikke samme effekten som vektløftersko har? Disse to ankelmobilitetsøvelsene i dette blogginnlegget holder vel, så er det bare å gjøre det jevnt og trutt (http://kamillak.com/2014/02/tips-til-ovelser-for-bedre-ankelmobilitet/) Det er greit om man er vektløfter og må løfte sånn pga man skal utføre øvelser som gjør at man vil ende sånn nede. Som styrkeløfter er det like greit å gjøre mobilitetsøvelser og løfte med bena på bakken da det er bedre for knæra. Om hvem vil ikke være mobil? 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Sentrene skulle hatt speil som gjør at du ser deg fra siden når du ser rett frem! Eller så må jeg få med meg noen... Lenke til kommentar
War Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Da hadde du falt tipper jeg. Film deg selv, bruk pause og tegn streker ol. Se at stanga er rett over midten av foten osv i løftet. Pause oppe , nede og midten ol så får man iaff et bilde av hvordan det er. Random bilde fra internett. Paint er bra for da ser du streken hakke om det er sjevt. Her er strekene rett ned, kan også ta fra stang til der den skal treffe for å se på strekene etter det. Endret 20. juli 2014 av War Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Se nå her.... https://www.youtube.com/watch?v=k-AsenPrnZ0&list=UUtcQ6TPwXAYgZ1Mcl3M1vng Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Mannen med måne hadde god tid til og studere konturene av musa hennes, det er alt jeg så Endret 20. juli 2014 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
War Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Skulle hatt shorts av verdens svarteste stoff som hw postet for noen dager siden. Hadde sett 0. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 http://fitnessbloggen.no/perfekt-kneboy/ haha denne var fin for nybegynnere Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hei. Har nettopp utformet et 4-splitt program som jeg har tenkt å teste ut i noen uker framover nå. Jeg har hatt et 2-splitt-ish program før, og har lyst til å prøve noe nytt. Er det noen som kunne kommet med noen kjappe tilbakemeldinger på programmet? 4-splitt.docx Hensikten er forresten økt volum. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 No shit bioaaaoooaoaoaaaaatch!!!! http://www.dagbladet.no/2014/07/22/nyheter/ernering/helse/34451491/ Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Bryst og biceps på samme dag, er det så lurt da? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Nei, han bør unngå det for enhver pris... 1 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg kjørte kombinasjonen bryst + biceps i dag og synes det fungerte helt fint. Kan en av dere utdype hvorfor det ikke er så smart? Er det bedre å kjøre bryst + triceps på tirsdag og skuldre + biceps på onsdag? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Er det ikke bedre å kjøre fullkropp? Lenke til kommentar
War Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Fullkropp er konge, så splitter man kun baseøvelsene om man trenger lenger kviletid på de pga vekter ol. Uansett splitt, se på øvelsen og tell timer til nestegang den trenes. Er det over 48 er man iallefall langt i minus med de fleste program. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hvorfor mener dere at et fullkropp-program har bedre effekt enn et splitt-program når målet er økt muskelmasse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå