Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der kaller jeg omtrent halvbøy. Når du står på gulvet med vanlige joggesko på. Sett seg ned på huk i bunnposisjon, og press ut knærne. Dette kan være med på å øke mobilitet og å kjenne på hvor langt du egentlig skal ned.

 

Det er et bilde av meg i bunnposisjon noen sider tilbake. Så dypt skal du.

Lenke til kommentar

Det der kaller jeg omtrent halvbøy. Når du står på gulvet med vanlige joggesko på. Sett seg ned på huk i bunnposisjon, og press ut knærne. Dette kan være med på å øke mobilitet og å kjenne på hvor langt du egentlig skal ned.

 

Det er et bilde av meg i bunnposisjon noen sider tilbake. Så dypt skal du.

Skal fortsette å tøye! Er dette en halvbøy skulle du sett meg for et år siden! ;)

 

Da skal jeg sitte på huk og gjøre som du sier hver dag i tiden som kjem, så satser jeg på det kommer seg mer. Føler dog at det er omtrent "innafor" når lårene er parallelle med gulvet, i alle fall med utgangspunktet jeg hadde. Men seff skal jeg jobbe videre med den... :)

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan jeg skal legge opp treningen min. Trener 6 dager i uken. Skal jeg kjøre split eller dele inn i muskelgrupper? Vil ha benk og mark 2 ganger i uken, og knebøy 3. Satser på powerlifting, ettersom jeg ikke syntes bodybuilding er noe interessant.

Lenke til kommentar

600 samla? og løfter ikke i juniorklasser? I call bullshit!

Jeg har personlig sett mark og benk, så dette vet jeg stemmer. Har aldri sett han løfte knebøy da. Men han vinner absolutt alle lokale strong man konkurranser rundt om her.

Lenke til kommentar

Jeg ser på pakken, der står det kcal pr 100g så ser jeg hvor mye jeg spiste med vekt ol.

 

Gulrot, erter og mais er høyenergi og regnes med.

Alt av grønnsaker uten om det som salater, paprika, squash, agurk og saker i den kategorien regner man ikke med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...