Dufen Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Jeg har studert video og bilder i hopetall ikveld men klarer ikke å se at hun har ekstrem størrelse. Er jeg helt på jordet eller bare vært trøtt når jeg googla? Lenke til kommentar
Fniz Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Haha, dette her begynner å bli brutalt, 93kg nå. 80kg er defintivt noe som burde bli enkelt å sikte inn på til slutten av 2014, yey. :green: Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Tenker å deffe Men vanskelig å regne ut kalorier, hvor mye jeg bruker osv.. Vet ikke hva jeg veier engang, men tror det rundt 80 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Tenker å deffe Men vanskelig å regne ut kalorier, hvor mye jeg bruker osv.. Vet ikke hva jeg veier engang, men tror det rundt 80 Det er faktisk veldig enkelt, du må bare bruke litt tid på å lære deg å sammenligne matvarer. For telling er myfitnesspal greit å bruke. Begynn på f.eks 2500 kcal, og juster til du går ned ca en kg i uken. 500 kcal forbrent bør komme fra trening. 1 Lenke til kommentar
Fniz Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Hvor høy er du? Jeg er 183. Startet på rundt 116kg 25. april. Jeg tror egentlig ideelt sett at idealvekten burde være rundt 75kg + -, men det blir ikke så lett å klare det fortløpende tror jeg. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 + -, men det blir ikke så lett å klare det fortløpende tror jeg. Nå skal ikke vekttap skje fortløpende heller Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Det er faktisk veldig enkelt, du må bare bruke litt tid på å lære deg å sammenligne matvarer. For telling er myfitnesspal greit å bruke. Begynn på f.eks 2500 kcal, og juster til du går ned ca en kg i uken. 500 kcal forbrent bør komme fra trening. Har lasted ned myfitnesspal nå. Men den viser ikke hvor mange kalorier man bruke på styrketreningen, kun på cardio. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 På appen Lifesum kan man også få et estimat av kcal forbrent ved styrketrening. Sånn utenom det så liker jeg Lifesum bedre enn MyFitnessPall uansett Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Hvor høy er du? Jeg er 183. Startet på rundt 116kg 25. april. Jeg tror egentlig ideelt sett at idealvekten burde være rundt 75kg + -, men det blir ikke så lett å klare det fortløpende tror jeg. Neei, det er altfor lite! Jeg er 183, og 78kg nå pga "sommerdeffen". Jeg annslår rundt 85 som ei bra vekt der man ser bygd ut men ikke for bolebøs... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Hva gjør man når man ikke har mer treningsmotivasjon Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Hva gjør man når man ikke har mer treningsmotivasjon Tenk på det alt positive du får ut av treningen. Endret 10. juli 2014 av g3neralen Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Noen ganger må man bare bite tennene sammen og få det gjort, føles bedre etterpå. 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Det er faktisk veldig enkelt, du må bare bruke litt tid på å lære deg å sammenligne matvarer. For telling er myfitnesspal greit å bruke. Begynn på f.eks 2500 kcal, og juster til du går ned ca en kg i uken. 500 kcal forbrent bør komme fra trening. Har lasted ned myfitnesspal nå. Men den viser ikke hvor mange kalorier man bruke på styrketreningen, kun på cardio. Du kan regne omtrent 300 kcal på en vanlig styrkeøkt. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Hva gjør man når man ikke har mer treningsmotivasjon Tenk på resultatet. Har du satt deg noe mål? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Hva gjør man når man ikke har mer treningsmotivasjon Tenk på resultatet. Har du satt deg noe mål? Neii egentlig ikke føler ikke jeg kommer til å se så mye forskjell heller så mister litt motivasjon av det Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Hva gjør man når man ikke har mer treningsmotivasjonTenk på resultatet. Har du satt deg noe mål? Neii egentlig ikkeføler ikke jeg kommer til å se så mye forskjell heller så mister litt motivasjon av det Hva trener du da? Kanskje du bør finne et annet opplegg for å få tilbake motivasjonen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 nå i det siste har jeg gått mest på gruppetimer som spinning, step, styrke osv ellers løper jeg litt og trener styrke for meg selv, men det ender ofte med at jeg går etter kort stund:SS Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Noen som har en ide om hva jeg kan erstatte knebøy med? Hele lysken er rimelig lei. Ouch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå