Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gått opp og ned fra 85-88 siden jeg startet dietten 1 mars :p

Skjønner ikke, enten må jeg spise ekstreme mengder kcal når jeg spiser utenfor skjema ellers er det noe annet galt.

 

Kuttet omtrentlig ca 700 kcal per dag, ofte også mer alt ettersom hva jeg spiser til middag...

Lenke til kommentar

Neida. Men da er det vel også mindre kcal pr 100g også. Det kan faktisk ha litt å si om man f.eks deffer. Det er uansett ikke akseptabelt..

 

Her teller man kcal hver eneste dag, protein blir også talt. Det er for faen meg et minstekrav at produsentene merker riktig. Blir provosert jeg. Mulig det er fordi jeg skriver dette imellom tunge sett i benkpress men fader heller..

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Neida. Men da er det vel også mindre kcal pr 100g også. Det kan faktisk ha litt å si om man f.eks deffer. Det er uansett ikke akseptabelt..

 

Her teller man kcal hver eneste dag, protein blir også talt. Det er for faen meg et minstekrav at produsentene merker riktig. Blir provosert jeg. Mulig det er fordi jeg skriver dette imellom tunge sett i benkpress men fader heller..

Selvfølgelig skal du ha lov til å være sur, du kjøper et produkt basert på merkingen deres, og da bør den være korrekt.

Lenke til kommentar
Det er for faen meg et minstekrav at produsentene merker riktig

 

Det er bevist at det jukses med merkeringen, og dere kjøper det enda.

 

99% av alle lappene på bøttene er selve råvaren.

Dvs før smak og farge ol.

Trekk fra 10-30g protein pr 100g så blir det ca rett avhengig av merke.

På toppen av dette kommer konsentratproteinet som ikke er ment som kosttilskudd, men stivelse i sauser og bindemiddel i pølser i matindustrien og derfor ikke tatt hensyn til varmebehandlingen i prosessen som resulterer i skader på aminosyrefprofilen.

 

Jeeeea fikk 3kg mutauntZuperMass-Uber hos XXX for 300kr :dribble:

- Det du egentlig fikk var 60g protein pr 100g, med ødelagt aminosyreprofil og mer laktose en hmelk pr shake.

Lenke til kommentar

hva spiser folket på oppkarbingsdager/spisedager på diett? Leser flere steder at det anbefales 12-16g karbohydrater pr kg kroppsvekt! Det er jo syke mengder! :hmm:

 

15g*83kg = 1245g altså ca 5000kcal kun fra karbs. skal spise ganske reine karb kilder for å ikke ende på 6-7000kcal da :p

Lenke til kommentar

Med det overskuddet der så legger man jo på seg mer på en dag enn man mister på underskudd iløpet av en hel uke. Da kommer man jo ikke langt :tease:

 

Selv så spiser jeg det jeg sånn ca pleier å spise, til jeg har nådd så mye kcal jeg pleier å nå på en vanlig ukedag. Da jeg har nådd det så sper jeg på med litt av hvert. Kanskje en øl, kanskje litt is eller kake, eller så spiser jeg bare litt mer til middag :) Sikkert ikke helt optimalt, men en dag i uken kan man da kose seg bittelitt!
Det ekstra overskuddet den dagen trenger ikke komme fra supersunne kilder.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Leste jeg Mythos? Kanskje favorittølen sammen noen polske varianter samt corona. Jeg er all down for en eventuell meetup i all fall etter eksamenperioden er done; 4 Juni.

 

Tar år-studie og hadde første nu. (1/3) og leverte en skikkelig bra oppgave. Og det gjør jeg jo i Oslo så for første gang på ett år så har jeg trent ved actic Storgata. Og om jeg noen gang har tvilt at jeg har lagt på meg masse de siste 12 månedene så fikk jeg i all fall bekreftelsen der. For det kom flere gamle kjente og spurte hvor jeg hadde vært det siste året og "hvordan jeg hadde blitt så bra og svær"

Han en sa faktisk "Har du startet å spise mye proteiner ? " med et fucking blunketegn og presterte å spørre videre om jeg var singel. Jeg ante ikke hva faen jeg skulle svare så jeg satt der helt målløs som en super-tard. Alt i alt motiverende å høre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...