Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva som skjer.... Har begynt å spise noe mindre og trene noe hardere, går faktisk ned ca 300-400g per økt. Er ikke det helt sjukt? Veide senest 111,2 på torsdag, er 110,2 nå.

Mat (i alle fall karbs) binder vann. Mindre mat binder mindre vann. Ikke noe problem å gå ned noen prosent første uka på diett. Vei deg en gang i uka på samme tidspunkt hver dag (helst når du står opp og har pissa men ikke spist)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke vitsen med å veie seg på deff med mindre man skal konkurrere i vektklasser.

Som beskrevet opp og i mente vil KHinntak påvirke hvor mye vann man holder samt vanninntaket veid mot saltinntak.

Det blir en falsk pekepinn.

Jeg er fornøyd med deffen når jeg får lyst å sleike speilet foran meg :mrgreen:

Lenke til kommentar

Kjøpte ny ladning med kreatin i går. Den som eg er nesten ferdig med nå er veldig pulver form på, åpnet den nye og ser at "pulveret" ser nesten ut som finmalt sukker. Så det er ikke noe pulver ala den eg har fra før.

 

Noen som vet hvorfor? Er monohydrat begge to, men fra ulike nettbutikker.

Forskjell i produksjonen. Noen har et veldig fint pulver, andre er mer kornete, men det sier ikke noe om kvaliteten på produktet, nødvendigvis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Doofen, den 21 Mai 2014 - 10:59, sa:

Kom til å tenke på en ting...

 

 

Hvor lenge kommer jeg/dere til å trene?

Tenker på gjennom livet, har dere tanker om hva dere gjør når dere er 25, 35, 40 eller 50 år?

Trener dere enda da? På samme måte? Annen treningsform?

Jeg skal løfte til jeg dør, det er helt sikkert!

Lenke til kommentar

 

 

Haha. Bestefar som løftar 220 kg. Rått.

Det er nok ikke 50kgs plater.

 

 

Dei seier i allefall "220 kilos" på videoen. Ronny løfta med dei same platene, og hadde ei ekstra i gull på kvar side, pluss litt smågreier.

 

Edit: Står 240 her: http://www.muscleandstrength.com/forum/threads/70827-Roy-Mason-over-60-Deadlift-World-Record

 

Da har du helt sikkert rett :) I så fall er det drøyt imponerende.

 

edit. La denne i treningsloggen også. Fra dagens økt.

 

Endret av Akse
Lenke til kommentar

 

 

Wtf skjer. Veide meg inn på 98,1 i går morges, og 99,3 i dag. Og jeg som sleit med å gaine, haha.

Gikk ikke du opp til 100 for å så gå ned til 94, for og så gå opp igjen nå, alt dette over en kortere periode tid?

 

Hva er planen?

Måtte bare ha en pause fra spisingen. Planen nå er 105. Var 98 før jeg tok den pausen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...