Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

90 grader er fint det, da er lårbenet langt under parralel^^

Når ble legestudiet med bøker fra 70-tallet fagperson?

 

Sett deg ned til det stopper, så gjør du det samme men stopper bevegelsen selv før det.

Se for deg 100kg ekstra.

Hvilken av de trur du belaster knær mest?

Endret av War
Lenke til kommentar

Var hos fastlegen i dag. Han sa blant annet at man ikke skal gå under 90 grader i knebøy, det blir en unaturlig bevegelse med unødvendig belastning på menisken, leddbånd osv. Tanker? Kommer nok til å følge rådet hans, fagperson >

 

90 grader er bildet nr.1 Her er strekken størst ved knær og ledd.

 

ERGO: Legen du pratet med vet ikke en dritt om knebøy. post-172174-0-14095400-1400593721_thumb.png

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Jeg har gjort noe feil, så jeg har pådratt meg en liten skade i lysken ved knebøy. Nå må jeg gå ned til det er bra igjen før jeg kan begynne å øke igjen, og da visstnok ikke like fort ifølge legen. I tillegg klarer jeg ikke å få til noe særlig fremgang med overhead press. Litt kjipt å trene om dagen.

Lenke til kommentar

Hva synes folket om gulost? Slik jeg ser det får man utrolig mye proteiner og diverse annet snacks (vitaminer,mineraler) for pengene. Nyere forskning viser vel at fettet her ikke er så værst heller? Selv har jeg positive erfaring med relativt mye hvitost selv på deff.

 

Tilbud til 59kr pr kilo er relativt vanlig. 59kr for 270g proteiner! Oh yeah.

Endret av magb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

NjMxVnA4.jpeg?ts=1400608543

Kjedelig å flexe bicepsen når dama du har dratt med hjem trener crossfit og du er sliten etter fem minutter hvorpå hun ikke engang er varm ;)

 

5 minutter er vel forsåvidt nok? ;):mrgreen:

 

Sant det :green:

Men bare for at det er sagt, så kjører jeg SL for øyeblikket! :tease: Så ingen biceps flex her...

Kjører selvsagt cardio også :dremel:

Lenke til kommentar

 

 

 

Kjedelig å flexe bicepsen når dama du har dratt med hjem trener crossfit og du er sliten etter fem minutter hvorpå hun ikke engang er varm ;)

 

5 minutter er vel forsåvidt nok? ;):mrgreen:

 

Sant det :green:

Men bare for at det er sagt, så kjører jeg SL for øyeblikket! :tease: Så ingen biceps flex her...

Kjører selvsagt cardio også :dremel:

 

E det sjølsagt? Ikkje i dst :xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...