Akse Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Bare kjør med økninger fra begynnelsen av. Bedre å legge det inn som en vane tidlig. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Vil tippe 1,25 kg. Så kommer ikke stagnasjonen like fort. Sikkert ikke så motiverende å slite etter 3-4 økter mens du fortsetter å lesse på Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Var hos fastlegen i dag. Han sa blant annet at man ikke skal gå under 90 grader i knebøy, det blir en unaturlig bevegelse med unødvendig belastning på menisken, leddbånd osv. Tanker? Kommer nok til å følge rådet hans, fagperson > Lenke til kommentar
War Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) 90 grader er fint det, da er lårbenet langt under parralel^^ Når ble legestudiet med bøker fra 70-tallet fagperson? Sett deg ned til det stopper, så gjør du det samme men stopper bevegelsen selv før det. Se for deg 100kg ekstra. Hvilken av de trur du belaster knær mest? Endret 20. mai 2014 av War Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Var hos fastlegen i dag. Han sa blant annet at man ikke skal gå under 90 grader i knebøy, det blir en unaturlig bevegelse med unødvendig belastning på menisken, leddbånd osv. Tanker? Kommer nok til å følge rådet hans, fagperson > 90 grader er bildet nr.1 Her er strekken størst ved knær og ledd. ERGO: Legen du pratet med vet ikke en dritt om knebøy. Endret 20. mai 2014 av joakimz Lenke til kommentar
War Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Med så stor knevandring ja^^ Isåfall bær du ikke høre på legen. Der vil du utvikle fremsiden mer som vil føre til svak bakside og helt garantert skade kne. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Fiksa meg et par dekk i dag. Det ene er rundt 100kg og skal dras. Skal hente det store i morgen, som skal veltes. 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Jeg har gjort noe feil, så jeg har pådratt meg en liten skade i lysken ved knebøy. Nå må jeg gå ned til det er bra igjen før jeg kan begynne å øke igjen, og da visstnok ikke like fort ifølge legen. I tillegg klarer jeg ikke å få til noe særlig fremgang med overhead press. Litt kjipt å trene om dagen. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Fiksa meg et par dekk i dag. Det ene er rundt 100kg og skal dras. Skal hente det store i morgen, som skal veltes. Fett, kjøp ei slegge så kan du delje løs på de også Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Crossfit tar sakte men sikkert over DST. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Jeg er sikker på at alle som deltar her i "dst" ikke hadde klart en normal wod Lenke til kommentar
magb Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Hva synes folket om gulost? Slik jeg ser det får man utrolig mye proteiner og diverse annet snacks (vitaminer,mineraler) for pengene. Nyere forskning viser vel at fettet her ikke er så værst heller? Selv har jeg positive erfaring med relativt mye hvitost selv på deff. Tilbud til 59kr pr kilo er relativt vanlig. 59kr for 270g proteiner! Oh yeah. Endret 20. mai 2014 av magb 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Kjedelig å flexe bicepsen når dama du har dratt med hjem trener crossfit og du er sliten etter fem minutter hvorpå hun ikke engang er varm 5 minutter er vel forsåvidt nok? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Crossfit tar sakte men sikkert over DST. Forskjell på crossfit og strongman, mister 1 Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Kjedelig å flexe bicepsen når dama du har dratt med hjem trener crossfit og du er sliten etter fem minutter hvorpå hun ikke engang er varm 5 minutter er vel forsåvidt nok? Sant det Men bare for at det er sagt, så kjører jeg SL for øyeblikket! Så ingen biceps flex her... Kjører selvsagt cardio også Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Kjedelig å flexe bicepsen når dama du har dratt med hjem trener crossfit og du er sliten etter fem minutter hvorpå hun ikke engang er varm 5 minutter er vel forsåvidt nok? Sant det Men bare for at det er sagt, så kjører jeg SL for øyeblikket! Så ingen biceps flex her... Kjører selvsagt cardio også E det sjølsagt? Ikkje i dst Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Cardio is 4 fat ppl... Eller for folk som KAN spise nok til å ikke tape gains Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå