War Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Ser ikke helt på videoen, men er stanga forran tæra? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Ser ikke helt på videoen, men er stanga forran tæra? Nei. Altså stanga deler på måtte føttene mine i to, litt vanskelig og se på videoen kanskje.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Er det i det heile tatt mogleg å løfte noko særleg vekt om du hadde hatt stanga framfor tærne? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Er det i det heile tatt mogleg å løfte noko særleg vekt om du hadde hatt stanga framfor tærne? Så absolutt, men man drar mye mer med ryggen da. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 God kveld. Jeg lurer på om jeg har begynt å utvikle hælspore. Har vertfall helvettes smerter under foten/hælen. Noen som har erfaring med dette? Og hva oppsøker en, lege, fysioterapaut, ortoped? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Noen som vet om gode instagram-profiler å følge? Teknikk/pt/skadeforebyggende o.l. innlegg. Ikke motivasjons quotes. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 På ig? Scotthermanfitness men er ikke mye info man kan formidle gjennom ig... Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 God kveld. Jeg lurer på om jeg har begynt å utvikle hælspore. Har vertfall helvettes smerter under foten/hælen. Noen som har erfaring med dette? Og hva oppsøker en, lege, fysioterapaut, ortoped? Fastlege -> henvisning til korrekt instans. 1 Lenke til kommentar
LasH Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 @Broseph: Problemet er bare at jeg ikke har fastlege hvor jeg bor nå. Vet ikke hvilke ordninger som finnes, men får sjekke det ut. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Fastlegeordningen, google det. Tar deg fem min og få ny lege. Virker som min kjære schlatters vurderer en ny runde i ringen med meg. Noen som har noe erfaring om hvordan unngå? Kan jo ikke gi opp bøy osv... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) http://fitnessbloggen.no/x-press/ Tenkte jeg skulle kjøre dette programmet nedover, for å forbrenne litt fett. Han sier følgende om vektnedgang: Spørsmål: Fungerer dette programmet når jeg skal ned i vekt ? Svar: Ja. Det er ideelt for dette. Bruk superssett og hold pausene nede så vil du i tillegg brenne mye kalorier under økten. Men burde jeg kutte ut de lette øktene med lettere vekt og mange repetisjoner, mtp at målet mitt er å forbrenne fett? Og vil det hjelpe på om jeg spaserer de 4km hjem når jeg er ferdig med økten? Endret 19. mai 2014 av banansplitt™ Lenke til kommentar
War Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Det er ikke på gymmet du går ned i vekt, styrketreningen vil primært være for å hindre mest mulig tap av masse, men ja det er en bonus at man bruker energi på gymmet. Om du går hjem eller går en annen gang vil ha lite å si. Selv kjører jeg 0 kardio på deff, da -500 i kost og - 500 på trening gir perfekt -1kg uka. Den han snakker om der er droppsett ol som tømmer glykogenlagrene, det skal ikke så mye til med tanke på at man har lave lagre fra før på deff. Det er det totale minus som teller, om du kjører supersett og går hjem eller om du kutter det fra maten eller beveger deg på annen måte vil ha null å si så lenge det faktisk blir et underskudd totalt. Du velger ut ifra hva som passer livssituasjonen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Ok. Utifra det er det vel kanskje bare å skrinlegge vektnedgangs-planene og heller fortsette på muskelvekst-programmet da jeg uansett kommer til å spise masse som ikke bør spises på ferie i sommer + at jeg ikke har så veldig mye muskler å avduke i utgangspunktet, jeg har bare for mye fett. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Det er dumt å "deff" om man vet at det blir sånn halveis deff, dvs ikke opp eller ned i vekt. Typsik 30ish kcal pr kg. Lenke til kommentar
xelp Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Ok. Utifra det er det vel kanskje bare å skrinlegge vektnedgangs-planene og heller fortsette på muskelvekst-programmet da jeg uansett kommer til å spise masse som ikke bør spises på ferie i sommer + at jeg ikke har så veldig mye muskler å avduke i utgangspunktet, jeg har bare for mye fett. Med mindre denne ferien strekker seg veldig mye lengre enn 1-2 uker og du skal reise i mårra, så ser jeg ingen grunn til at du ikke kan begynne å gå ned i vekt nå om det primært er det du ønsker. Endret 19. mai 2014 av ergal Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Nådde sommermålet for frontbøy med 180 kg i dag. Ganske stygg pers, men, nå er det gjort. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Fin bøy Deltok på en crossfitsession i dag, aldri vært så sliten før. Har en avsindig pump i hele kroppen for øyeblikket! Sikkerhet var vektlagt, "stopp før det ER stopp" o.s.v... Jeg likte treningsformen! Endret 19. mai 2014 av Doofen Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Fant en vid av deg, Doofen: http://youtu.be/09zAvoa7qZA Endret 19. mai 2014 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Haha. Vanligvis moser jeg ut pullups lett som en fjert, men etter 33reps mark, 33 kettlebellswings og 33 boxjumps så var der ikke mye igjen Crossfit bygger kondis, det skal være Snickers og Twist! Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Dama har akkurat starta med Stronglifts 5x5 denne uken, fullført økt A og B med meg. Er det noen som har erfaringer med jenter på programmer som dette? Startvekt og hvor mye man bør øke hver gang? Vi startet lett med 10kg på hver øvelse, bortsett fra mark der vi kjørte 25kg. Dette var for å terpe teknikk. Ser at flere anbefaler jenter å øke med 1.25kg hver gang istedenfor 2.5kg, men er det helt fra starten av, eller bør vi vente med det til det blir tungt? Endret 20. mai 2014 av In Ter Face Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå