Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukte søndag morgen på legevakten etter å ha fått betennelse og hevelse i leggen av åpne sår fra markløft og slossing.

Ikke noe trening på en uke sa de , belast benet lett.

Så hva definerer dere som lett?

Når man kan ta 15+ rep er det vel lett?

Kjørte iallefall 205 sumomark, 375 i benpress og noen lette utfall og farmers walk 50+50 osv, helt umulig å vite hva som er lett eller ikke. Diffuse instrukser av helsvevesen som vanlig.

Lenke til kommentar

Kjører X-size nå for tiden, men tenkte å ta noen uker for å få av noen kg fett. Har lagt om kostholdet, men bør jeg da gå over til et rent styrkeprogram også i denne perioden?

Det har i hvert fall svært lite for seg å kjøre et byggeprogram på deff. Man bryter ned både musklene og CNS unødvendig, og det blir vanskeligere for kroppen å restituere, da den ikke får nok næring.

 

Er i deff selv nå, kjører lavt volum, tunge løft og mye mat(ca 300kal underskudd) med litt kardio. Jeg har beholdt nesten alt av styrke og faktisk satt PR etter 5 uker på deff. Kjører nesten utelukkende baseløft.

 

Mistet vesentlig mer styrke på forrige deff, når jeg kjørte et byggeprogram.

Lenke til kommentar

 

 

Skjønner ikke hvordan en kan stå frem og si "jeg tror ikke på proteinpulver på grunn av kjemikalier" og håpe ingen mistenker noe.

 

Han er jo kremeksempelet på at hjernen smelter på for mye roids...

 

 

Det finnes mange dumme negere som ikke engang vet hva anabole steroider er. Og det finnes mange med doktorgrader som bruker anabole steroider. Dessuten bruker ikke Kali Muscle bare roids, han er full av både synthol, insulin, veksthormon, IGF-1 og en drøss av andre peptider.

Endret av Forumtroll1
Lenke til kommentar

Ikke noe trening på en uke sa de , belast benet lett.

Eh. Ikke noe trening betyr ikke noe trening. Med belast benet lett mener de ikke løp eller len unødvendig mye vekt på det. De instruksene var ganske klare spør du meg. "205 sumomark, 375 i benpress og noen lette utfall og farmers walk 50+50 osv" er definitivt ikke hva de mente da de sa "ikke tren".

Lenke til kommentar

Sorry altså, men du må være ganske idiot om du tolker "Tren lett" til å løfte 205 i markløft, om ikke du heter carl yngvar christensen. Når du i tillegg gikk til legen på grunn av et markløftrelatert problem er idiotien komplett. Får du så mye sår på legga av å kjøre markløft bør du i tillegg fikse teknikken din, ikke sette deg så langt bak at du skraper stanga langs legga.

Endret av PhelpsTransposed
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Sorry altså, men du må være ganske idiot om du tolker "Tren lett" til å løfte 205 i markløft, om ikke du heter carl yngvar christensen. Når du i tillegg gikk til legen på grunn av et markløftrelatert er idiotien komplett. Får du så mye sår på legga av å kjøre markløft bør du i tillegg fikse teknikken din, ikke sette deg så langt bak at du skraper stanga langs legga.

 

Bruk lange sokker. Stanga skal skli oppover leggene og holdes nærme kroppen, og dersom man ikke bruker lange sokker er det normalt at stanga dreier litt av leggene.

Lenke til kommentar

Han som suger i knebøy her igjen :) Bestemte meg for å perse idag, tangering på 85 gikk greit, så gikk til 90. Teknikken sitter greit nå og 90 var ikke stort problem, men tungt. Hadde 3 forsøk på 95 også, en endte i racken, og de 2 andre ble ikke dype nok. Så det kommer seg absolutt, regner med 100 i løpet av mpneden med enda litt bedre teknikk og riktig innstilling. Så 130 kanskje som mål før nyttår igjen?

Lenke til kommentar

 

Sorry altså, men du må være ganske idiot om du tolker "Tren lett" til å løfte 205 i markløft, om ikke du heter carl yngvar christensen. Når du i tillegg gikk til legen på grunn av et markløftrelatert er idiotien komplett. Får du så mye sår på legga av å kjøre markløft bør du i tillegg fikse teknikken din, ikke sette deg så langt bak at du skraper stanga langs legga.

 

Bruk lange sokker. Stanga skal skli oppover leggene og holdes nærme kroppen, og dersom man ikke bruker lange sokker er det normalt at stanga dreier litt av leggene.

 

Det skal den, men får man store sår av mark er det fordi man sitter for langt bakpå. Litt skraper er en ting, store sår indikerer at en må justere utgangsstillingen. Ikke vits i å bruke krefter på å dra stanga inn i leggene heller.

Lenke til kommentar

Det er nesten så jeg tror dette året kan bli en bra sesong. Har kun tatt en formtest på en distanse (1 mile), men jeg tror jeg er langt foran der jeg var i mai i fjor. For tre uker siden løp jeg distansen på 5.59, mens bestenoteringen min er fra august med 5.37. Kun 20 sek. bak etter et halvt år med så og si null trening er ikke så aller verst.

 

Blir det bedre nå så kan det hende jeg gjør et nytt forsøk på å få treningsloggen opp og gå.

Lenke til kommentar

Han som suger i knebøy her igjen :) Bestemte meg for å perse idag, tangering på 85 gikk greit, så gikk til 90. Teknikken sitter greit nå og 90 var ikke stort problem, men tungt. Hadde 3 forsøk på 95 også, en endte i racken, og de 2 andre ble ikke dype nok. Så det kommer seg absolutt, regner med 100 i løpet av mpneden med enda litt bedre teknikk og riktig innstilling. Så 130 kanskje som mål før nyttår igjen?

Det kan du fint nå. Enda mer også. Kommer an på om treningen og kostholdet ditt er bra. Høy treningsfrekvens og passelig volum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...