HuzZzla Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 protein bør inntas både før og etter trening. Ved inntak før trening vil du ha et større opptak i muskulaturen, fordi aminosyrene fins tilgjengelig i blodomløpet når blodsirkulasjonen øker som følge av økt aktivitet. etter trening vil protein opptas bedre når det tas sammen med karbohydrater, noe flere studier bekrefter. Selv om du ikke inntar karbohydrater med en gang, vil proteininntak rett etter trening motvirke unødig nedbryting av muskelmasse for energi. Ingen grunn til å vente med proteininntaket altså. Det hindrer nedbrytinga fordi de blir omgjort til karbohydrater, og hvis du tar proteiner slik at de bli omgjort til karbohydrater så vil du ikke få byggeklossene musklene trenger for å øke.Ta en proteinshake 30 min før trening. få i deg nok vann under treninga. Når du er ferdig så tar du en karbodrikk kombinert med en proteinshake. det som er best, og det er bevist! Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Husk at bilde er ett must , jeg tar bilde i en,, hm blå shorts . Si fra når vi starter, Legge til oralt inntak . mat 4000kcal pr dag GlutaZyme Protein Karbohydrat Natrium ZMA Kalsium Multivit Sink Krom Creaforce EFaomega Kreatin Ribositol MealTech Fastgain Vi starter fra mandag av. Deal? Vi tar bilde av bicepsen, slapp og stram, ikke lov å knipse bilde like etter trening. skal måle den i morra, så legger vi opp hva målene er nå. Og et bildet! Tar: ZMA Carbo Fuel Proteiner Spiser det jeg føler for, når jeg føler for det! Lenke til kommentar
War Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) ok. knipser på mandag før trening, da er det 3 dager siden forrige økt. Ta bilde med et målebånd rundt muskelen , så slipper folk klage på resultatene. Jer en nå i uke 2 , og kommer til å ha 9dager treningsfri om 4 uker, Men det er jo en del av ryp Endret 22. januar 2005 av War Lenke til kommentar
War Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) protein bør inntas både før og etter trening. Ved inntak før trening vil du ha et større opptak i muskulaturen, fordi aminosyrene fins tilgjengelig i blodomløpet når blodsirkulasjonen øker som følge av økt aktivitet. etter trening vil protein opptas bedre når det tas sammen med karbohydrater, noe flere studier bekrefter. Selv om du ikke inntar karbohydrater med en gang, vil proteininntak rett etter trening motvirke unødig nedbryting av muskelmasse for energi. Ingen grunn til å vente med proteininntaket altså. Det hindrer nedbrytinga fordi de blir omgjort til karbohydrater, og hvis du tar proteiner slik at de bli omgjort til karbohydrater så vil du ikke få byggeklossene musklene trenger for å øke.Ta en proteinshake 30 min før trening. få i deg nok vann under treninga. Når du er ferdig så tar du en karbodrikk kombinert med en proteinshake. det som er best, og det er bevist! Snakker ikke vi om samme ting? Protein før trening og karbo og protein etter Her er et bilde av tor som forandret kroppen sin på 12 uker Endret 21. januar 2005 av War Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 jeg tror han fyren der har et ganske bra grunnlag fra før av. Han har tydeligvis trent tidligere og endel av muskelmassen er der fra før. Hvis han i tillegg blåser opp magen, er ikke framgangen så ekstremt bra, men den er bra da.. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Flere som har klaget på før bildet hans. Men på 36 treninger er det en bra forandring. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 har sett neon bilder av folk som har kjørt det 12 ukers programmet der, det er opplagt at de har et godt grunnlag fra før, de bare deffer litt og flekser på bidlet pluss sol. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Sol og barbering av bryst og legger må være lov når man skal presentere sog selv som et resultat. Jeg synnes denne øvelsen er tung med kroppsvekt, denne fyren har 60kg rundt livet da han trener denne øvelsen. EDIT ikke på bildet men i virkeligheten Endret 22. januar 2005 av War Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Men er en sinnsykt bra øvelse som styrker tricepsen skikkelig! Liker den Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Sol og barbering av bryst og legger må være lov når man skal presentere sog selv som et resultat. selvfølgelig, men f.eks solen og deffen er med på å fremheve markeringene. edit: dips er en god øvelse ja! Endret 23. januar 2005 av M`kululu Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 selvfølgelig, men f.eks solen og deffen er med på å fremheve markeringene. Slikt ser man omtrent alltid på progresjonsbilder som det. Hadde han vært like brun og flexet på begge bildene ville ikke forskjellene sett så store ut. Kan trikse mye med slikt. Bare det å deffe litt hjelper sykt på markeringen av musklene. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 trur jeg skal begynne å ta sol snart Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Tenk heller på å bygge muskler du. Homogrillen er ikke noe hyggelig sted. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Tenk heller på å bygge muskler du. Homogrillen er ikke noe hyggelig sted. jeg ekke akkurat brun, så om brunfargen kommer og det blir markeringer så blir jeg fornøyd. Men ossn er det med kreft ? Lenke til kommentar
War Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Sol deg med en bra seng, noen kjøper billigrør for å spare penger men som gir mer stråling enn annbefalt. smør deg inn med solkrem. Bruk gjerne øyebeskyttelse, uv stråler kverker øynene står det på et klistremerke på senga jeg bruker. Jeg gjør det for å fjerne kviser,tørke ut huden-ikke for å bli brun og fager. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Sol deg med en bra seng, noen kjøper billigrør for å spare penger men som gir mer stråling enn annbefalt.smør deg inn med solkrem. Bruk gjerne øyebeskyttelse, uv stråler kverker øynene står det på et klistremerke på senga jeg bruker. Jeg gjør det for å fjerne kviser,tørke ut huden-ikke for å bli brun og fager. Jeg tok sol på fredag, tenkte å starte med det for å forhindre kviser.. Det at man blir brun er jo bare en liten pluss, men vil ikke bli sånn opplagt solariumsbrun, det virker bare litt harry synes jeg.. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Inn i homogrillen med deg Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 selvfølgelig, men f.eks solen og deffen er med på å fremheve markeringene. Slikt ser man omtrent alltid på progresjonsbilder som det. Hadde han vært like brun og flexet på begge bildene ville ikke forskjellene sett så store ut. Kan trikse mye med slikt. Bare det å deffe litt hjelper sykt på markeringen av musklene. det var mitt poeng Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 det var mitt poeng Hadde bare så lyst til å gjenta alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå