fenele Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Hva med å kjøre en dag med maksstyrketrening(4-6 reppere) og en med volum/speedtraining(8-15). muh_myofibrillated_hypertrophy muh_sarcoplasmic_hypertrophy Lenke til kommentar
War Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Ja om man vil bo på gymmet ellers blir det lenge mellom øktene. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Eks under eller andre PHAT baserte programmer funker fjell de(også for nattys). overkropp styrkeunderkropp styrkerygg bicepshvilebryst skuldre tricepsunderkropp volumhvile overkropp styrkeunderkropp styrkehvilerygg skuldre volumunderkropp volumbryst armer volumhvile Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Eks under eller andre PHAT baserte programmer funker fjell de(også for nattys). overkropp styrke underkropp styrke rygg biceps hvile bryst skuldre triceps underkropp volum hvile overkropp styrke underkropp styrke hvile rygg skuldre volum underkropp volum bryst armer volum hvile Kjører PHAT selv for tiden. Tror all styrkeprioriteringa har bygd et bra grunnlag for hypertrofi trening. Lenke til kommentar
Forumtroll1 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) . Endret 9. mai 2014 av Forumtroll1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 .Som om jeg skulle sagt det selv: . 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zeph Skrevet 9. mai 2014 Populært innlegg Del Skrevet 9. mai 2014 Ja, det skulle tatt seg ut om du hadde noko fornuftig å bidra med. 19 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Det har jeg absolutt ikke, men det har vel strengt tatt ikke du heller? Jeg mener: ingen progresjon på flere år borger ikke akkurat for troverdighet? edit: relatert: Jeg bøyde akkurat 150kg. Fra å gå fra kvartbøy til knebøy hvor 60kg var stramt tungt for to år siden er jeg fornøyd med tanke på at kroppsvekta er på standstill på 65kg. Men det er vel sånn med folk som ikke er redde for å gjøre litt? Endret 9. mai 2014 av Doofen 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Kan vi duskutere dopfri trenig igjen? Er det noen som sliter med at grepet glipper i mark her? Så kan vi heller hjelpe dem. Og da telles det ikke med de som har fulgt denne tråden og nettopp spist popcorn og er full av fett på fingrene. Endret 9. mai 2014 av War Lenke til kommentar
ræss93 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Det har jeg absolutt ikke, men det har vel strengt tatt ikke du heller? Jeg mener: ingen progresjon på flere år borger ikke akkurat for troverdighet? edit: relatert: Jeg bøyde akkurat 150kg. Fra å gå fra kvartbøy til knebøy hvor 60kg var stramt tungt for to år siden er jeg fornøyd med tanke på at kroppsvekta er på standstill på 65kg. Men det er vel sånn med folk som ikke er redde for å gjøre litt? Tar ikke du AS? Skyt meg hvis jeg tar feil 1 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Meget populær post, markert med stjerne og greier. Folket har talt! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Det har jeg absolutt ikke, men det har vel strengt tatt ikke du heller? Jeg mener: ingen progresjon på flere år borger ikke akkurat for troverdighet? edit: relatert: Jeg bøyde akkurat 150kg. Fra å gå fra kvartbøy til knebøy hvor 60kg var stramt tungt for to år siden er jeg fornøyd med tanke på at kroppsvekta er på standstill på 65kg. Men det er vel sånn med folk som ikke er redde for å gjøre litt? Tar ikke du AS? Skyt meg hvis jeg tar feil Nei? Antar du sikter til medisinering i forhold til astma, de preparatene er kun vasodilaterende og mildt stimulerende i forhold til forbrenning. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Er det noen som sliter med at grepet glipper i mark her? Nei, men i gående utfall med hantler. Jeg repper 120 kg med overhåndsgrep uten problemer, men etter bare 8 reps med 20 kg i hver hånd i gående utfall svir det som faen. Er ikke det litt rart? Jeg synes det virker rart. Kanskje hantlene har dårligere grep enn stanga? Endret 9. mai 2014 av Broseph Lenke til kommentar
ræss93 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Det har jeg absolutt ikke, men det har vel strengt tatt ikke du heller? Jeg mener: ingen progresjon på flere år borger ikke akkurat for troverdighet? edit: relatert: Jeg bøyde akkurat 150kg. Fra å gå fra kvartbøy til knebøy hvor 60kg var stramt tungt for to år siden er jeg fornøyd med tanke på at kroppsvekta er på standstill på 65kg. Men det er vel sånn med folk som ikke er redde for å gjøre litt? Tar ikke du AS? Skyt meg hvis jeg tar feil Nei? Antar du sikter til medisinering i forhold til astma, de preparatene er kun vasodilaterende og mildt stimulerende i forhold til forbrenning. Beklager Bra fremgang Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Det har jeg absolutt ikke, men det har vel strengt tatt ikke du heller? Jeg mener: ingen progresjon på flere år borger ikke akkurat for troverdighet? edit: relatert: Jeg bøyde akkurat 150kg. Fra å gå fra kvartbøy til knebøy hvor 60kg var stramt tungt for to år siden er jeg fornøyd med tanke på at kroppsvekta er på standstill på 65kg. Men det er vel sånn med folk som ikke er redde for å gjøre litt? Tar ikke du AS? Skyt meg hvis jeg tar feil Nei? Antar du sikter til medisinering i forhold til astma, de preparatene er kun vasodilaterende og mildt stimulerende i forhold til forbrenning. Beklager Bra fremgang Ingenting å beklage, jeg har ikke holdninger til AS... Om det kan fremme et menneskes velvære er det bra, men om det misbrukes kan det fort lede til en del uønskede hendelser. Ja fremgangen er tilstede, det er ikke akkurat 60kg frontbøy lengre 2 Lenke til kommentar
Forumtroll1 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Er det noen som sliter med at grepet glipper i mark her? Nei, men i gående utfall med hantler. Jeg repper 120 kg med overhåndsgrep uten problemer, men etter bare 8 reps med 20 kg i hver hånd i gående utfall svir det som faen. Er ikke det litt rart? Jeg synes det virker rart. Kanskje hantlene har dårligere grep enn stanga? Hantlere har ofte større diameter enn ei vekstang, og det vil gjøre det vanskeligere. Gående utfall er også kontinuerlig holding mens du under markløft får pause når du legger stanga død mellom repetisjonene. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Kan vi duskutere dopfri trenig igjen? Er det noen som sliter med at grepet glipper i mark her? Så kan vi heller hjelpe dem. Og da telles det ikke med de som har fulgt denne tråden og nettopp spist popcorn og er full av fett på fingrene. Jeg slet faktisk litt med det i går, for første gang. Tips mottas med takk :-) Lenke til kommentar
War Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 På slutten av en økt eller to i uka, legg så en stang 5cm under hendene stående. For eks i knebøystativet ol. Løft stangen og hold den i 30 sekunder. Når man klarer lenger øker man vektene neste gang. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Første turen i dag med et nytt par sko, og de var helt fantastiske! Jeg sprang med et kontinuerlig "o-face" hele turen. Men jeg trenger et par til... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 På slutten av en økt eller to i uka, legg så en stang 5cm under hendene stående. For eks i knebøystativet ol. Løft stangen og hold den i 30 sekunder. Når man klarer lenger øker man vektene neste gang. Kjører du då kun ein runde med 30 sekund? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå