Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Jeg har intet hensikt å diskutere samfunnsaspekter da vi har et forskjellig ståsted om hva som er det beste for samfunnet og her står vi rett og slett langt vekk fra hverandre og her er vi nok enige om å være uenige.

 

Dagens samfunn er overhodet ikke perfekt og fungerer på mange måter som en slags "barnhage-samfunn" men det er samtidig det beste vi har, selv med de irrasjonelle aspektene for alkohol og røyk og så mye mer. Du har selvsagt all rett til å bestemme over din kropp men samtidig har man ikke alle aspekter over hva som er bra eller dårlig og disse valgene er det som potensielt koster samfunnet mye penger. Derfor vil det være dårlig løsning å tillatte noe som fortsatt per dags dato ikke bare er kontroversielt men man vet ikke nok.

 

Jeg velger å stole på det totale kunnskapsgrunnlaget, men det behøver ikke å bety at man ikke skal være kritisk til aspekter av det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har intet hensikt å diskutere samfunnsaspekter da vi har et forskjellig ståsted om hva som er det beste for samfunnet og her står vi rett og slett langt vekk fra hverandre og her er vi nok enige om å være uenige.

 

Dagens samfunn er overhodet ikke perfekt og fungerer på mange måter som en slags "barnhage-samfunn" men det er samtidig det beste vi har, selv med de irrasjonelle aspektene for alkohol og røyk og så mye mer. Du har selvsagt all rett til å bestemme over din kropp men samtidig har man ikke alle aspekter over hva som er bra eller dårlig og disse valgene er det som potensielt koster samfunnet mye penger. Derfor vil det være dårlig løsning å tillatte noe som fortsatt per dags dato ikke bare er kontroversielt men man vet ikke nok.

 

Jeg velger å stole på det totale kunnskapsgrunnlaget, men det behøver ikke å bety at man ikke skal være kritisk til aspekter av det.

 

 

Det som koster samfunnet masse penger er det gigantiske svarte markedet som skapes. Millioner og milliarder av kroner forsvinner til organiserte kriminelle som står bak narkotika- og dopingnettverk. Hvis man istedet hadde solgt disse tingene på apotek og vinmonopol så ville det gitt enorme skattbare inntekter. Hva gjør man istedet? BRUKER masse politi-, toll- og rettsvesenressurser på å ta bakmenn. Operasjon Gilde fanget et stort nettverk liksom? Tull, det er mange andre selgere som forsyner brukerne med alt de vil ha av dopingmidler. Dette får man aldri slutt på fordi det er store penger å tjene og folk vil ha produktene de selger. Det hjelper INGENTING å fengsle Robert Eilertsen, alle får fortsatt så mye juice de vil ha.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Steroider er sikkert ikke så farlig som "alle" skal ha det til, man kan sikkert bruke det uten for mange bivirkninger. Grunnen til at jeg aldri kommer til å bruke det er at det er juks.

 

Juks faktisk? Hvem konkurrerer du mot? Hvis du vil være naturlig så er det selvsagt helt i orden, men du vil ha glede av testosteronbehandling når du blir gammel.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Steroider er sikkert ikke så farlig som "alle" skal ha det til, man kan sikkert bruke det uten for mange bivirkninger. Grunnen til at jeg aldri kommer til å bruke det er at det er juks.

 

Juks faktisk? Hvem konkurrerer du mot? Hvis du vil være naturlig så er det selvsagt helt i orden, men du vil ha glede av testosteronbehandling når du blir gammel.

 

https://www.youtube.com/watch?v=IapF0Vd5CPR

Ja, god gammeldags juks. Du bruker prestasjonsfremmede midler. Det er juks. Du går rundt som den svære legenden med hevet hode på gymmet, så boler du? Jeg synes det er latterlig. To forskjellige meninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Forumtroll, kan du liste opp alle fordelene og ulempene du har opplevd med roids? Hvor mye større har du blitt?

*roids*

 

Hvilken kombinasjoner bruker du i dag og hva er størrelsesorden på dosene?

 

 

For øyeblikket er det straks overgang til "cruise" på 250 mg/uke Testosteron enanthate. Men i og med at det er svart marked og ikke apotekskvalitet så er det kanskje i realiteten 150 mg/uke, som vil tilsvare det jeg sikkert produserte naturlig da jeg var "naturlig". Mye av problematikken rundt steroidebruk er PCT. For å unngå alt det der tullet så kommer jeg nok til å bruke Testosteron resten av livet.

 

Etter cruise på lavdose Testo for å normalisere helsemarkørene kommer det en periode med større doser. Testosteron og Nandrolon vil være basen for det meste av det jeg gjør i fremtiden. Det som er dumt med Nandrolon er at jeg mister ereksjon etter 15 minutter selv med superpene jenter, ugh.... Men det tenker jeg å løse med å ikke bruke for mye av det. Vil ikke kutte det helt ut, for det er et ellers bra steroid som har god synergieffekt med mange andre steroider samt at det styrker bindevevet. Det tredje steroidet jeg kommer til å bruke denne "runden" er Masteron, i lav dose fordi det er dyrt. Men det er veldig lite toksisk og vil motvirke både vannretensjon fra begge to og ereksjonssvikt fra Nandrolon. Det kommer til å bli en jævlig bra kombinasjon hvis håret mitt takler Masteron som er notorisk for å kunne gi hårtap. Merk at jeg styrer unna tabletter fordi det er veldig giftig samt Trenbolon fordi det ikke er bra for helsa. Skal man gjøre dette så bør man ikke være idiot, derfor kjører jeg kombinasjon av Testosteron, Nandrolon og Masteron som alle er milde for helsa. Det er ett testosteronbasert AAS, ett 19-nor og ett DHT-derivat, altså ett AAS fra hver av de tre familiene hvilket vil gi veldg god synergieffekt som betyr bedre resultater med lavere totaldose.

 

Kommer til å ligge rundt 1000 mg/uke totalt. Men som sagt, i realiteten kan det godt være nærmere 600 mg/uke siden produktene lages av Jesse Pinkman og ikke Walter White.

Endret av Forumtroll1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Moderatormelding

Og der kutter vi ut personangrepene. Et par innlegg har blitt slettet, og noe fornuftig diskusjon har dessverre gått med i dragsuget. Slikt skjer når dere ikke klarer å holde dere på matta. Vennligst ta ballen og ikke mannen, ellers må vi bruke strengere lut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville sugd på decatabletter dagen lang om de hjalp meg til bedre helse.

Ved bruk av ymse b-preparater er jeg symptomfri. Om andre stoffer kan ta meg opp på nivå med en normalt godt trent frisk person så vær trygg på at jeg gjør det asap.

 

Uansett hvor mye jeg leser om hva som kan hjelpe kommer jeg bare frem til at EPO er tingen. (Astma)

 

Dette er dog for dyrt, og legene klarer ikke finne medisinsk grunnlag for det.

Det vil si, de finner ikke skolemedisinsk grunnlag for det slik at det kan forsvares over trygdesystemet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Steroider er sikkert ikke så farlig som "alle" skal ha det til, man kan sikkert bruke det uten for mange bivirkninger. Grunnen til at jeg aldri kommer til å bruke det er at det er juks.

 

Juks faktisk? Hvem konkurrerer du mot? Hvis du vil være naturlig så er det selvsagt helt i orden, men du vil ha glede av testosteronbehandling når du blir gammel.

 

https://www.youtube.com/watch?v=IapF0Vd5CPR

Ja, god gammeldags juks. Du bruker prestasjonsfremmede midler. Det er juks. Du går rundt som den svære legenden med hevet hode på gymmet, så boler du? Jeg synes det er latterlig. To forskjellige meninger.

 

 

 

Det er ikke juks så lenge man har seg selv som konkurrent. I konkurranser er jeg derimot helt enig. :)

 

Med riktig bruk vil også bivirkninger være svært lave iforhold til mye annet som er lovlig. Men i en ung alder produserer man jo masse gode gainz uten. Skal man bruke burde man etter min mening vite hva kosthold er og hvordan trening fungerer og hvordan man skal legge opp kurene. Ville uansett ventet til man blir eldre ved bruk og det er nødvendig - eller om man har planer om og stille i noe stort.

Endret av joakimz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg har intet hensikt å diskutere samfunnsaspekter da vi har et forskjellig ståsted om hva som er det beste for samfunnet og her står vi rett og slett langt vekk fra hverandre og her er vi nok enige om å være uenige.

 

Dagens samfunn er overhodet ikke perfekt og fungerer på mange måter som en slags "barnhage-samfunn" men det er samtidig det beste vi har, selv med de irrasjonelle aspektene for alkohol og røyk og så mye mer. Du har selvsagt all rett til å bestemme over din kropp men samtidig har man ikke alle aspekter over hva som er bra eller dårlig og disse valgene er det som potensielt koster samfunnet mye penger. Derfor vil det være dårlig løsning å tillatte noe som fortsatt per dags dato ikke bare er kontroversielt men man vet ikke nok.

 

Jeg velger å stole på det totale kunnskapsgrunnlaget, men det behøver ikke å bety at man ikke skal være kritisk til aspekter av det.

 

 

Det som koster samfunnet masse penger er det gigantiske svarte markedet som skapes. Millioner og milliarder av kroner forsvinner til organiserte kriminelle som står bak narkotika- og dopingnettverk. Hvis man istedet hadde solgt disse tingene på apotek og vinmonopol så ville det gitt enorme skattbare inntekter. Hva gjør man istedet? BRUKER masse politi-, toll- og rettsvesenressurser på å ta bakmenn. Operasjon Gilde fanget et stort nettverk liksom? Tull, det er mange andre selgere som forsyner brukerne med alt de vil ha av dopingmidler. Dette får man aldri slutt på fordi det er store penger å tjene og folk vil ha produktene de selger. Det hjelper INGENTING å fengsle Robert Eilertsen, alle får fortsatt så mye juice de vil ha.

 

 

Enig meg deg. Og gjøre ting ulovlig vil jo bare gjøre flere til kriminelle. Det som ikke selges trygt igjennom f.eks apotek vil de uansett få solgt, det er jo dette som gjør folk til mafiaer og som tjener stort med penger + produktene blir ikke av like bra kvalitet. Folk tør jo heller ikke og gå til legen for en sjekk siden de er red for og bli straffet - det gjør det jo heller ikke noe tryggere. Macern koster vel samfunnet for mer penger en det AS gjør. Også har vi mye annet som koster samfunnet for penger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Steroider er sikkert ikke så farlig som "alle" skal ha det til, man kan sikkert bruke det uten for mange bivirkninger. Grunnen til at jeg aldri kommer til å bruke det er at det er juks.

 

Juks faktisk? Hvem konkurrerer du mot? Hvis du vil være naturlig så er det selvsagt helt i orden, men du vil ha glede av testosteronbehandling når du blir gammel.

 

https://www.youtube.com/watch?v=IapF0Vd5CPR

Ja, god gammeldags juks. Du bruker prestasjonsfremmede midler. Det er juks. Du går rundt som den svære legenden med hevet hode på gymmet, så boler du? Jeg synes det er latterlig. To forskjellige meninger.

 

 

 

Det er ikke juks så lenge man har seg selv som konkurrent. I konkurranser er jeg derimot helt enig. :)

 

Med riktig bruk vil også bivirkninger være svært lave iforhold til mye annet som er lovlig. Men i en ung alder produserer man jo masse gode gainz uten. Skal man bruke burde man etter min mening vite hva kosthold er og hvordan trening fungerer og hvordan man skal legge opp kurene. Ville uansett ventet til man blir eldre ved bruk og det er nødvendig - eller om man har planer om og stille i noe stort.

 

 

Hadde det bare vært sånn =)

Det er (dessverre?) sånn at man ikke kan hevde seg i stor internasjonal idrett uten bruk av dopingmidler, ganske enkelt fordi dopingtester ikke virker og konkurrentene dermed lurer systemet. Da er det ikke juks å dope seg, det er en nødvendighet for å være konkurransedyktig. Man kan velge å følge reglene, men da velger man også å forbli en taper og å være langt unna gullmedaljen.

 

Høres ut som vi er ganske enig om det sistnevnte. Er man ung og har mye å hente naturlig så er det på veldig mange måter dumt og unødvendig å bruke anabole steroider. Men hvis man har makset ut sitt naturlige potensiale så blir det en nødvendighet for å komme videre.

Lenke til kommentar

Timeplanen min fremover kommer til å være veldig uforutsigbar, noe som fører til at jeg kan få problemer med å trene 3 ganger i uken med 1 hviledag i mellom hver økt. Går det greit å trene SL 5x5 to dager på rad, selv om du trener hele kroppen? Vet at 48t er optimal resitutusjonstid, men det for å kunne trene nok er jeg rett og slett avhengig av å trene 2 dager på rad til tider.

 

Har bare trent styrke i 5 måneder, så er fortsatt rimelig fersk på alt det her. Burde jeg heller gå over på en split?

Lenke til kommentar

Hadde det bare vært sånn =)

 

Det er (dessverre?) sånn at man ikke kan hevde seg i stor internasjonal idrett uten bruk av dopingmidler, ganske enkelt fordi dopingtester ikke virker og konkurrentene dermed lurer systemet. Da er det ikke juks å dope seg, det er en nødvendighet for å være konkurransedyktig. Man kan velge å følge reglene, men da velger man også å forbli en taper og å være langt unna gullmedaljen.

 

Høres ut som vi er ganske enig om det sistnevnte. Er man ung og har mye å hente naturlig så er det på veldig mange måter dumt og unødvendig å bruke anabole steroider. Men hvis man har makset ut sitt naturlige potensiale så blir det en nødvendighet for å komme videre.

 

 

Og der har vi det største problemet, etter min mening; holdningen blant enkelte til prestasjonsfremmende midler.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Forumtroll1: du har brukt stereoider i ett år nå, er det erfaringen du har med det? Eller har du holdt på med dette i lengre tid?

 

Ett år, ja. Kommer til å bruke det livet ut. Sikkert lave doser i gammel alder. Testosteronbehandling gir bedre helse for gamle menn. Damer i overgangsalderen får hormonbehandling av legen uten at noen bryr seg, men det er dessverre mer kontroversielt for menn pga. demoniseringen av anabole steroider.

 

 

 

Hadde det bare vært sånn =)

 

Det er (dessverre?) sånn at man ikke kan hevde seg i stor internasjonal idrett uten bruk av dopingmidler, ganske enkelt fordi dopingtester ikke virker og konkurrentene dermed lurer systemet. Da er det ikke juks å dope seg, det er en nødvendighet for å være konkurransedyktig. Man kan velge å følge reglene, men da velger man også å forbli en taper og å være langt unna gullmedaljen.

 

Høres ut som vi er ganske enig om det sistnevnte. Er man ung og har mye å hente naturlig så er det på veldig mange måter dumt og unødvendig å bruke anabole steroider. Men hvis man har makset ut sitt naturlige potensiale så blir det en nødvendighet for å komme videre.

 

 

Og der har vi det største problemet, etter min mening; holdningen blant enkelte til prestasjonsfremmende midler.

 

 

Det er en virkelighetsbeskrivelse. Vi skal liksom se ned på Lance Armstrong? For noe piss, hele sykkelfeltet var jo dopet. Det er ikke juks når alle gjør det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Østrogenbehandling for damer i overgangsalderen viste seg å være uheldig og ser ut til å gi mer bivirkninger kontra fordeler og av den grunn anbefales det ikke lengre som tidligere langtidsbehandling over fem år. Retningslinjene nå er å fokusere på mer fysisk aktivitet, røykeslutt og andre livsstilfaktorer.

Endret av Dukien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Forumtroll1: du har brukt stereoider i ett år nå, er det erfaringen du har med det? Eller har du holdt på med dette i lengre tid?

 

Ett år, ja. Kommer til å bruke det livet ut. Sikkert lave doser i gammel alder. Testosteronbehandling gir bedre helse for gamle menn. Damer i overgangsalderen får hormonbehandling av legen uten at noen bryr seg, men det er dessverre mer kontroversielt for menn pga. demoniseringen av anabole steroider.

 

 

 

Hadde det bare vært sånn =)

 

Det er (dessverre?) sånn at man ikke kan hevde seg i stor internasjonal idrett uten bruk av dopingmidler, ganske enkelt fordi dopingtester ikke virker og konkurrentene dermed lurer systemet. Da er det ikke juks å dope seg, det er en nødvendighet for å være konkurransedyktig. Man kan velge å følge reglene, men da velger man også å forbli en taper og å være langt unna gullmedaljen.

 

Høres ut som vi er ganske enig om det sistnevnte. Er man ung og har mye å hente naturlig så er det på veldig mange måter dumt og unødvendig å bruke anabole steroider. Men hvis man har makset ut sitt naturlige potensiale så blir det en nødvendighet for å komme videre.

 

 

Og der har vi det største problemet, etter min mening; holdningen blant enkelte til prestasjonsfremmende midler.

 

 

Det er en virkelighetsbeskrivelse. Vi skal liksom se ned på Lance Armstrong? For noe piss, hele sykkelfeltet var jo dopet. Det er ikke juks når alle gjør det.

 

 

Så juks er greit sålenge mange nok gjør det? Den holdningen du, og altfor mange med deg, har til doping og annet type juks er det som skaper hele problemet til idretten. Det er sånne som deg som nedverdiger det som er et fantastisk konsept.

 

Det er altså greit å sabotere for konkurrentene dersom flere andre også gjør det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...