War Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Legg er inn fortiden, blir spurt om det hver kveld. Lenke til kommentar
Forumtroll1 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Robert Eilertsen og resten av gjengen har ikke gjort noe galt. De har gjort noe ulovlig, men ingenting umoralsk. De har solgt produkter til folk som ønsker å kjøpe dem. Produkter som er mindre farlig enn tobakk og alkohol som selges lovlig på dagligvarebutikken uten at noen har problemer med det. Ja, anabole steroider er mindre skadelig enn alkohol og tobakk. Ikke nødvendigvis Winstrol og Trenbolon, men Testosteron, Primobolan, Equipoise, Nandrolon og Masteron er i hvert fall langt tryggere å bruke enn alkohol som alle drikker og synes er ok. Problemet er at lovene lages av uvitende idioter som vil sende signaler og moralisere. Jeg gremmes av all idiotien som eksisterer i verden. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Synes han skal få sone på gymmet sitt (og mitt) med fotlenke. Note to self Ikke opprett forum med 76PB med digitale spor. Ikke kall medarbeideren for trykkeren, sier seg selv i en fremtidig rettsak hvem som trykket. Ikke noter alt i en bok. Endret 7. mai 2014 av War Lenke til kommentar
vestlending1 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 What he wrote Ikke optimalt for friske skuldre om man tenker litt frem. Ta benkpressgrep i lufta sittende, pakk skuldrene. Deretter tar du hendene sammen som i smal roing og kjen hva som skjer i skuldrene , så ser du for deg tung belastning der. Dette gjelder bare sittende roing med smalt grep? Hva med T-bar? Har begynt å kjøre en del av det de siste månedene og kjører tungt også. Har ikke merket noe, har posisjon av håndflatene noe å si? Altså håndflatene vendt mot hverandre og ikke nedover? Lenke til kommentar
War Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Det gjelder nedtrekk og roing. Er grepet så smalt at skuldrene kommer frem eller opp i utstrakt stilling så vil det være upotimalt. Nå er det ingen som har brydd seg om dette før, men nå har en haug av folk vondt her og der også. Det er ikke sånn at man garantert mister skulderen etter en økt. Den største feilen med nedtrekk er tyngre vekter som krever at overkroppen går mye bakover og alle som kjører sånn egentlig bare ror. 1 Lenke til kommentar
vestlending1 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Det gjelder nedtrekk og roing. Er grepet så smalt at skuldrene kommer frem eller opp i utstrakt stilling så vil det være upotimalt. Nå er det ingen som har brydd seg om dette før, men nå har en haug av folk vondt her og der også. Det er ikke sånn at man garantert mister skulderen etter en økt. Den største feilen med nedtrekk er tyngre vekter som krever at overkroppen går mye bakover og alle som kjører sånn egentlig bare ror. Tusen takk for svar! Bare for å klargjøre, T-bar med lite grep er også ille? Ja, sett noen som starter med armene opp og rett i ryggen før de nærmest ligger horisontalt. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Man kan ta en-arms for å få en bedre teknikk, men i utgangspunktet vil skuldrene på en større belastning en nødvendig ja. 1 Lenke til kommentar
vestlending1 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Man kan ta en-arms for å få en bedre teknikk, men i utgangspunktet vil skuldrene på en større belastning en nødvendig ja. Jeg skjønner, har du noen alternative øvelser? Jeg tar selvfølgelig markløft. Tenker at roing primært gir tykkelse, mens nedtrekk / pullups gir bredde, er verken bred eller tykk Ble en del spørsmål xD Håper det går fint, trent i litt over 19 måneder så er ikke den med mest kunnskap for å si det sånn:P Endret 7. mai 2014 av Zyzz1 Lenke til kommentar
War Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Nok mat (kcal) Nok protein 1,7g pr fettfrie kg Trening med rett progresjon VS mål Rett mengde trening. Alle disse vil komme forran type grep ol. Stående roing med stang Sittende roing med bred stang (egnet som volumsett) Stående roing med en og en maual ( ikke ett kne på en benk) (egnet som volumsett) Så finnes det mange øvelser som er for utvalgte muskler bak hvos man ønsker å styrke noen av de over en periode. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Produkter som er mindre farlig enn tobakk og alkohol som selges lovlig på dagligvarebutikken uten at noen har problemer med det. Ja, anabole steroider er mindre skadelig enn alkohol og tobakk. Ikke nødvendigvis Winstrol og Trenbolon, men Testosteron, Primobolan, Equipoise, Nandrolon og Masteron er i hvert fall langt tryggere å bruke enn alkohol som alle drikker og synes er ok. Problemet er at lovene lages av uvitende idioter som vil sende signaler og moralisere. Jeg gremmes av all idiotien som eksisterer i verden. Tror du på det du selv skriver? Ville du heller anbelfalt vennene dine å sette en sprøyte med hormoner enn å drikke et par flasker øl, sånn bivirkningsmessig? Det er dessuten forskjell på bruk og misbruk, og det er nok mange mennesker som misbruker alkohol i Norge.. 3 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Kunnskapsgrunnlaget rundt potensielle bieffekter av steroider er godt nok til å både fraråde og gjøre det ulovlig selv om grunnlaget er relativt lite, dessverre. Men dette går også inn under etisk forskning da det anses som risiko å forske på mennesker. Litteraturen har store holdepunkter rundt påvirkninger på eks hovedpulsåret og økning i diameter, arterier og kolesterol for enkelte. En viktig poeng er at selv om det er noenlunde manglende forskning rundt dette så bruker man altså før-var-prinsippet. Det vi vet er at reseptortetthet og individuell respons vil sterkt påvirke hvordan man responderer og risikoen for at enkelte må ta større doser enn andre for å få forventet effekt er økende. Bare dette er en stor risikofaktor i seg selv.Noen kan få minimale bivirkninger og bra resultat samtidig som andre kan få store bivirkninger med moderate resultater. Men jeg er ikke en endokrinolog og dette er ikke mitt felt. Men ovennevnte i seg selv er nok grunnlag for å forby dette. Kostnader til alkohol & røyk tar for øvrig 70% av helsebudsjettet så sammenligningen er ikke reel. Alle disse aspektene har en negativ effekt på folkehelsen så det blir egentlig for dumt å prøve å si. "Men det er kanskje mindre skadelig enn disse" når det med ganske så stor sannsynlighet er potent til å gi skadelige effekter innenfor humanbiologien.Synes denne tar for seg alle aspektene bra fra et godt vitenskapelig hold: http://www.drugabuse.gov/publications/research- reports/anabolic-steroid-abuse Endret 7. mai 2014 av Dukien 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Fra mine kontakter i løftemiljøene har jeg fått med meg at konkurransene, spess hos jentene er dominert av betalinger og sex som resulterer i plasser på pall ol. Sier ikke at alle vinnere må suge dommeren, men hele miljøet er så rottent at flere av trenere har sluttet å trene jenter opp mot konkurranser. Samtidig viser det seg i ettertid at 4-5-6 plass ol har bedre kropp og alle ser det og ingen skjønner hvorfor de ikke fikk bedre plassering ^^ Virkelig?! Fysj!! Syntes det var ille nok i seg selv at så mange doper seg i denne sporten, men jeg er tydeligvis for naiv til å tenke at det også er råttent i flere områder. Redigert: Dukien; ja, vi har vel hatt noe av samme pensum om doping.. personlig syns jeg de eventuelle bivirkningene er såpass skremmende at jeg kommer aldri i mitt liv til å bruke stereoider (med mindre det er av medisinske årsaker som behandlingsmetode seff). Endret 7. mai 2014 av Juliess Lenke til kommentar
Forumtroll1 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Produkter som er mindre farlig enn tobakk og alkohol som selges lovlig på dagligvarebutikken uten at noen har problemer med det. Ja, anabole steroider er mindre skadelig enn alkohol og tobakk. Ikke nødvendigvis Winstrol og Trenbolon, men Testosteron, Primobolan, Equipoise, Nandrolon og Masteron er i hvert fall langt tryggere å bruke enn alkohol som alle drikker og synes er ok. Problemet er at lovene lages av uvitende idioter som vil sende signaler og moralisere. Jeg gremmes av all idiotien som eksisterer i verden. Tror du på det du selv skriver? Ville du heller anbelfalt vennene dine å sette en sprøyte med hormoner enn å drikke et par flasker øl, sånn bivirkningsmessig? Det er dessuten forskjell på bruk og misbruk, og det er nok mange mennesker som misbruker alkohol i Norge.. Det jeg sier støttes av alt av forskning jeg har lest. Jeg kan gi deg mange linker hvis du er interessert i å lese. Og ja, du er inne på det selv. Bruk og misbruk. Sist jeg sjekket lever Ronnie Coleman fortsatt. Da er det rimelig innlysende at å bruke 5-10 % av de dosene han gjør kan gjøres ganske trygt. Det trengs faktisk ikke mer enn det for å oppnå gode resultater. Og forresten, jente. Bruker du p-piller? Det er steroider. Men så snart steroidene har den positive effekten muskelbygging og tap av kroppsfett så er det plutselig noe fæle greier som må bekjempes. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Normen uansett miljø er vel at det alltid er værre en man tror ^^ Så desperate konkurrerende personer kan være må det jo bare skje. Lenke til kommentar
Forumtroll1 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Kunnskapsgrunnlaget rundt potensielle bieffekter av steroider er godt nok til å både fraråde og gjøre det ulovlig selv om grunnlaget er relativt lite, dessverre. For noe pisspreik. Du ønsker å straffe snille mennesker som gjør noe som ikke påvirker andre enn eventuelt dem selv? Det gjør deg til et ganske motbydelig menneske, men jeg velger å tro at du ikke har tenkt deg godt nok om før du sa det. Denne studien er forresten gjort av folk med doktorgrader. Se hvor alkohol og tobakk er på lista, og videre kan du bla ned til anabole steroider. 1 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Å kirsebærplukke etter egen evne er ikke objektivt. Å bruke argumentet fordi "Coleman lever" faller på sin egen urimelighet. Det er overhodet ikke sånn relativ risiko /oddsratio ++ fungerer og selv om man finner personer som har røyket 20 om dagen og blitt 90 så viser den totale evidensen at RR er svært økt om man røyker. Angående p-piller så stemmer det at dette inneholder hormoner med en farmakologisk effekt, men her er dose/responsen såpass liten at bivirkningene er såpass minimale at det anses som trygt å bruke. Det er forskjell mellom å spise en brødskive og et helt brød så for å bruke "fordi skive --> ergo brød". Endret 7. mai 2014 av Dukien 2 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Det er ikke en studie men en statistikk over tilgjengelig data..For øvrig så kan du med fordel unngå å personangrep og heller fokusere på ball enn spilleren, for dette fremstår som uheldig for hva fokuset burde være. Ikke gi meg en helt unødvendig karakteristisk ved å skrive "motbydelig menneske..". At du personlig er helt uenig er helt greit, men det behøver ikke nødvendigvis gjøre ditt synspunkt mer riktig og vitner mer om kognitiv dissonans. Endret 7. mai 2014 av Dukien 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Jeg bruker steriodekrem på en eksemflekk jeg har , gnir inn biceps litt ekstra PhD er jo ganske lav grad, søker det selv fortiden. Endret 7. mai 2014 av War Lenke til kommentar
Forumtroll1 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Fra mine kontakter i løftemiljøene har jeg fått med meg at konkurransene, spess hos jentene er dominert av betalinger og sex som resulterer i plasser på pall ol. Sier ikke at alle vinnere må suge dommeren, men hele miljøet er så rottent at flere av trenere har sluttet å trene jenter opp mot konkurranser. Samtidig viser det seg i ettertid at 4-5-6 plass ol har bedre kropp og alle ser det og ingen skjønner hvorfor de ikke fikk bedre plassering ^^ Virkelig?! Fysj!! Syntes det var ille nok i seg selv at så mange doper seg i denne sporten, men jeg er tydeligvis for naiv til å tenke at det også er råttent i flere områder. Redigert: Dukien; ja, vi har vel hatt noe av samme pensum om doping.. personlig syns jeg de eventuelle bivirkningene er såpass skremmende at jeg kommer aldri i mitt liv til å bruke stereoider (med mindre det er av medisinske årsaker som behandlingsmetode seff). Som sagt så er p-piller steroider, så du har sikkert brukt det allerede. LOL. Videre må du forstå at det er stor forskjell på anabole steroider. Testosteron og Trenbolon hadde gjort deg mannlig svært fort, men det samme er ikke tilfelle med Anavar og Primobolan. Dette er lavandrogene anabole steroider som i lave doser kan gi deg tap av kroppsfett, økt muskelmasse og økt styrke uten virilisering. Faktisk. Lenke til kommentar
Forumtroll1 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Å kirsebærplukke etter egen evne er ikke objektivt. Å bruke argumentet fordi "Coleman lever" faller på sin egen urimelighet. Det er overhodet ikke sånn relativ risiko /oddsratio ++ fungerer og selv om man finner personer som har røyket 20 om dagen og blitt 90 så viser den totale evidensen at RR er svært økt om man røyker. Angående p-piller så stemmer det at dette inneholder hormoner med en farmakologisk effekt, men her er dose/responsen såpass liten at bivirkningene er såpass minimale at det anses som trygt å bruke. Det er forskjell mellom å spise en brødskive og et helt brød så for å bruke "fordi skive --> ergo brød". Du skjønte ikke den nei. Coleman bruker monsterdoser. Da må til og med du skjønne at lave og moderate doser kan brukes veldig trygt. Kirsebærplukke? Har du lest disse studiene? Foreslår at du gjør det. Testosteronbruk langt over kroppens egenproduksjon ble gjennomført uten stort andre negative konsekvenser enn kviser. Men dosene var nok til å gi solid muskelvekst uten å engang trene samtidig. Dette er jævlig mye tryggere enn folk skal ha det til. http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJM199607043350101 http://ajpendo.physiology.org/cgi/pmidlookup?view=long&pmid=11701431 Endret 7. mai 2014 av Forumtroll1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå