War Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Så lenge ikke sittende roing er med smalt grep så er det legit det. Legge inn teknikk på mark om ikke annet? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Bruker bredt grep ja. Tar den nedtrekk-stanga og setter den på istedet for den smale. Skal en økt idag, tror ikke vi har tid til å filme noe da. Blir som en "intro-time" for henne. Mindre fokus på meg, og heller lære henne litt. Men senere i uka skal jeg nok få filmet litt, av begge to. Alltid fint med flere øyne! Både på knebøy og mark. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Hva er galt med smalt grep og roing? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Hva er galt med smalt grep og roing? Smalt gjør det vanskeligere og holde skuldrene på plass, som regel dårligere ut-rotasjon. Samme gjelder benkpress. Kommer jo an på hva man mener som smalt og da, men for smalt type mindre en skulderbredde anser jeg som smalt. Endret 6. mai 2014 av joakimz 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) What he wrote Ikke optimalt for friske skuldre om man tenker litt frem. Ta benkpressgrep i lufta sittende, pakk skuldrene. Deretter tar du hendene sammen som i smal roing og kjen hva som skjer i skuldrene , så ser du for deg tung belastning der. Endret 6. mai 2014 av War 1 Lenke til kommentar
Forumtroll1 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Grep i benkpress. For smalt kan fucke opp albuene. For bredt kan fucke opp rotator cuff. Det er den der mellomtingen som som regel er best. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Må hente meg inn fra forige uke så det ikke blir kluss i ukene, så spørsmålet er; er det greit å ta 2 økter på én dag? Og isåfall, hvordan skal man da gjøre det? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 haha trener du etter timeplan og ikke kroppen din Bruker dag1 og dag2 jeg ikke mandag onsdag ol. Det spørs jo hvilket program og hvilken uke det. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Må hente meg inn fra forige uke så det ikke blir kluss i ukene, så spørsmålet er; er det greit å ta 2 økter på én dag? Og isåfall, hvordan skal man da gjøre det? Benkpress: ligg på en benk og løft en stang med diverse vekter opp og ned. Knebøy: sett deg på huk og reis deg med en stang med diverse vekter på. Markløft: løft opp en stang med diverse vekter på. Om det er mer du lurer på hvordan man gjør så er jeg her 24/7 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 haha trener du etter timeplan og ikke kroppen din Bruker dag1 og dag2 jeg ikke mandag onsdag ol. Det spørs jo hvilket program og hvilken uke det. Liker å ha de 4 øktene på programmet innen en uke man-søn. Liker å ha det ryddig Må hente meg inn fra forige uke så det ikke blir kluss i ukene, så spørsmålet er; er det greit å ta 2 økter på én dag? Og isåfall, hvordan skal man da gjøre det? Benkpress: ligg på en benk og løft en stang med diverse vekter opp og ned. Knebøy: sett deg på huk og reis deg med en stang med diverse vekter på. Markløft: løft opp en stang med diverse vekter på. Om det er mer du lurer på hvordan man gjør så er jeg her 24/7 Da skal jeg utdype, siden du spør så pent; er det best å ta én økt tidlig på kvelden med hvile og matinntak imellom, eller er det best å ta kjøre øktene sammenhengende. Forsto du nå? Lenke til kommentar
War Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Ville ha kjørt begge mens du var der. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Robert Eilertsen dømt til seks år for dopingproduksjon og - salg. Jaja... Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Robert Eilertsen dømt til seks år for dopingproduksjon og - salg. Jaja... Samtidig som han på FB skrev at han så fram til bachelorgrad i psykologi. Ikke at jeg har satt meg inn i det norske rettsystemet men det lar seg muligens studere på heltid selv om man soner? Om dommen står så er det 6 lange år og i mine øyne så fortjener jo han en ny sjanse som alle andre når dette er sonet. Mange bidro til FB sine artikler for det kunne være moro å være gjesteskribent, meg inkludert. Jeg trakk meg da flere påpekte denne saken ifjor vår og samtidig ble det internt påpekt at Robert skrev artikler selv under falske navn. Omdømmet for flere av skribentene har i etterkant har muligens blitt svekket for noen, og dette er selvsagt veldig synd for de som valgte å bidra mye samtidig som han drev slikt på sidelinjen. Endret 7. mai 2014 av Dukien Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Hadde han vært nøytral til dopingspørsmålet så hadde han muligens kunne "renvasket" seg i ettertid, men han gikk jo ut med høyt flagg og proklamerte at det gikk fint an å trene rent, doping er så fælt og blablabla. Naturlig å ta avstand fra doping når du skriver om trening, ikke like naturlig når du selv er en av hovedmennene i en dopingring. Da bør du ikke mene så alt for mye om den siden av gamet imo. Vet ikke om han kan studere på heltid, det kommer nok litt an på arbeidskapasiteten, men han kan definitivt studere mens han soner. Uansett skal ankesaken opp for lagmannsretten først, og det er jo en viss mulighet for at han får mindre straff eller blir frikjent der. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Hadde han vært nøytral til dopingspørsmålet så hadde han muligens kunne "renvasket" seg i ettertid, men han gikk jo ut med høyt flagg og proklamerte at det gikk fint an å trene rent, doping er så fælt og blablabla. Naturlig å ta avstand fra doping når du skriver om trening, ikke like naturlig når du selv er en av hovedmennene i en dopingring. Da bør du ikke mene så alt for mye om den siden av gamet imo. Enig, og det var en gigantisk krangel på facebook for ikke så lenge siden hvor de fleste utøverne hans (jenter) ble stilt spørsmåltegn til. For svært mange av dem hadde en kosthold som var svært lavt, høy trenings-frekvens og hadde en fettfri ratio som anses som svært vanskelig å få uten doping. Og dette er selvfølgelig synd for de utøverne som har avstått fra dette. Samtidig og nå tenker jeg høyt og understreker at dette er bare min mening .. men tror personlig at svært mange av jentene og guttene som deltar i de konkurransene er dopet og det ville være naivt å tro annerledes. Dem ønsker å gjøre det best mulig og domino-effekten er reel her. Man vil ikke være verre enn andre og da har det blitt til det at det sannsynligvis er nødvendig å bruke preparater for å stille i toppen. En annen ting er at mange av disse fra et fysiologisk ståsted lar seg svært vanskelig gjøre uten. Her har jeg selvsagt forståelse for de moralske aspektene og stigmatiseringen mange opplever. Egentlig litt festlig. "Alle" vet at man sannsynlig er dopet på det nivået samtidig som man benekter det og normen er da at så lenge man benekter det så tror man jo på det etterhvert og har også noen bekjente som har konkurrert som har fortalt seg den løgnen lenge nok til å tro at man "egentlig ikke er dopet". Noen av disse takket jeg nei å hjelpe kostholdmessig da jeg både prinsipielt og samtidig føler at jeg har begrensende kunnskaper rundt den endrede fysiologen dette medfører. For du verden hvor eks proteinbehovet blir sunket samtidig som treningsfrekvensen kan øke. Til slutt så er det ikke til å legge skjul på at ordet doping slik jeg akkurat beskrev det er negativt ladet og som jeg har sagt før så anser jeg det ikke problematisk at personer tar steroider og skjønner det til en viss grad at man benekter det. For man blir så stigmatisert til de grader og har forståelse for det. Men som når vi diskuterte dette forrige gang så blir jo problemet at man samtidig indirekte eller direkte neglisjerer dem som ønsker å trene uten noen form for dette. For jeg har for mange ganger vært vitne i treningsenteret når dem skryter av det sunne kostholdet sitt "chicken & rice" og knallhard trening så kommer resultatene. Det var "slike jeg gjorde det". Er rett og slett en gråsone hele dette emnet og er vanskelig. For som jeg har sagt før så har jo min tvilling jevnlig brukt steroider i 10 år og i hans hode så har han ikke gjort noe galt, samtidig som han alltid sammenligner seg med meg. Jeg på min side påpeker at det kan han ikke gjøre og det hele ender i krangling, dessverre. http://www.doyoueven.com/2014/05/video-natty-vs-juicing-really-matter/ (Han her tror vel på sine egne løgner.) 6 Lenke til kommentar
War Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Synes man skal gå "all in" om man benytter AS. Gå for å bli en kjent bodybuilderol og lev livet. Fra mine kontakter i løftemiljøene har jeg fått med meg at konkurransene, spess hos jentene er dominert av betalinger og sex som resulterer i plasser på pall ol. Sier ikke at alle vinnere må suge dommeren, men hele miljøet er så rottent at flere av trenere har sluttet å trene jenter opp mot konkurranser. Samtidig viser det seg i ettertid at 4-5-6 plass ol har bedre kropp og alle ser det og ingen skjønner hvorfor de ikke fikk bedre plassering ^^ Endret 7. mai 2014 av War Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Kjenner noen som reiser til Tsjekkia av og til, og bruker å ta med litt greier over grensa. Han har sagt at jeg bare skal si ifra om han skal kjøpe noe for meg og ta med. Noe tips som kan være aktuelt? Noe man ikke får tak i her i Norge, eller bare er billigere? Lenke til kommentar
War Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Neppe, proteinpulveret er av så som så kvalitet og resten trenger man neppe? Det kan jo være d-vitamin da men andre doser en i vitaminbjørner. Etter å ha sett hvordan kosttilskudd på anbud i india lages handler jeg alltid fra noe som er produsert i skandinavia For eks gaute fabrikker eller nestle ol. Med mindre det er egne fabrikker for dette som for eks AlzChem Trostberg GmbH i tyskland med merker som Creapure ol. Endret 7. mai 2014 av War Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 War du drepte faktisk leggene mine i går.. Aldri kjent det så mye før faktisk, takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå