xelp Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Er det for å ikke bli katabol det da eller? Hele poenget med styrketrening er jo at det er katabolt for muskelvev. Det er balansen mellom anabole og katabole prosesser over tid som betyr noe. Og da snakker vi heller dager, uker og år, ikke akkurat det som skjer rett etter trening. Det var ment som ironi. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Rykk uten bumperplates er dårlig ide. Man må stoppe vektene på vei ned, og det liker ikke skuldrene. Jeg var heldig i dag, men aldri igjen uten ordentlige plater. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Det er generelt forbudt å curle og benke med bumpers så de som kaster vektene i gulvet må bruke rene jernskiver. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Du får bena fort ned på jorda nå selgeren hos XXL kommer med ei treningsbukse som hun mener passer deg perfekt og som er i XS... i kvinnestørrelser Den satt som et skudd, da... 5 Lenke til kommentar
Forumtroll1 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Du får bena fort ned på jorda nå selgeren hos XXL kommer med ei treningsbukse som hun mener passer deg perfekt og som er i XS... i kvinnestørrelser Den satt som et skudd, da... Knebøy og havregryn. Jeg fikk svær ræv da jeg økte mye i bøy. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Jeg hadde svær ræv fra før av. Må jo ha noe å drive det voldsverket som henger på fremsida... 3 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Nye pr på en ellers vanvittig latterlig uke ferdig! Festing, dåp, fartsbot, volleyball, sol. Livet smiler! 180kg mark, 100kg benk. Løftet 1 år og 1 måned, 188cm og 85kg, 12-15% kroppsfett. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Du har en lys fremtid forran deg. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Du har en lys fremtid forran deg. Uansett hvor sarkastisk det var så tar jeg alt med ett smil. " "It’s better to have a short life that is full of what you like doing, than a long life spent in a miserable way." Jeg lever så godt i Norge uansett, negative ting skal ikke påvirke meg lenger. Har ingen grunn til å deppe, være lei meg, sutre osv. Kunne vært så mye værre tilstander, så er glad for det jeg har, det jeg får og alt som skjer i fremtiden! Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Det kan se ut som om jeg kanskje er laktoseintolerant.. Byebye kjære h-melk, ost og gresk yoghurt Noen som har forslag til matvarer jeg kan erstatte dette med, som er billig, enkelt og har masse proteiner og kalorier? Ser for meg at kostholdet blir mye vanskeligere fremover.. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Du har en lys fremtid forran deg. Uansett hvor sarkastisk det var så tar jeg alt med ett smil. " "It’s better to have a short life that is full of what you like doing, than a long life spent in a miserable way." Jeg lever så godt i Norge uansett, negative ting skal ikke påvirke meg lenger. Har ingen grunn til å deppe, være lei meg, sutre osv. Kunne vært så mye værre tilstander, så er glad for det jeg har, det jeg får og alt som skjer i fremtiden! Jeg mente det uten ironi og sarkasme Bikker 200kg før du har trent 2 år osv og det på relativ lav vekt. Du må ha gjort mye rett. Det kan se ut som om jeg kanskje er laktoseintolerant.. Byebye kjære h-melk, ost og gresk yoghurt Noen som har forslag til matvarer jeg kan erstatte dette med, som er billig, enkelt og har masse proteiner og kalorier? Ser for meg at kostholdet blir mye vanskeligere fremover.. Bye bye proteinpulver også med mindre du kjøper norske rene isolater. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Bikker 200 på en god dag nå snart, har trent i 11 måneder og er 17år Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Du har en lys fremtid forran deg. Uansett hvor sarkastisk det var så tar jeg alt med ett smil. " "It’s better to have a short life that is full of what you like doing, than a long life spent in a miserable way." Jeg lever så godt i Norge uansett, negative ting skal ikke påvirke meg lenger. Har ingen grunn til å deppe, være lei meg, sutre osv. Kunne vært så mye værre tilstander, så er glad for det jeg har, det jeg får og alt som skjer i fremtiden! Jeg mente det uten ironi og sarkasme Bikker 200kg før du har trent 2 år osv og det på relativ lav vekt. Du må ha gjort mye rett. Oja, my bad! Jeg prøver nå ihvertfall! Har egentlig kun fokusert på å gjøre ting riktig, spise sunt, ikke surre bort vær økt med å snakke piss til lifte buddiene mine. Her omdagen, var vel sånn 4-5 karer. Ingen av dem "løftet" de satt og curlet (hva ellers skal man forvente) skrek som noen jøder under krigen, smalt vektene og var generelt kvalme. @crazylazyboy hva er statsa dine, høyde/vekt? Bra greier det, nå må jeg også ta hensyn til menisk/korsbånd skade, hvor de tok sener fra hamstringen. En kompis av meg, trent like lenge, 23 år, ca 1,75 høy, 113kg, 250kg mark perset han idag. Endret 27. april 2014 av R3pulsive Lenke til kommentar
ræss93 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Nye pr på en ellers vanvittig latterlig uke ferdig! Festing, dåp, fartsbot, volleyball, sol. Livet smiler! 180kg mark, 100kg benk. Løftet 1 år og 1 måned, 188cm og 85kg, 12-15% kroppsfett. Vi har rimelig like stats. Like høy og samme vekt. 105 i benk nå tipper jeg, tatt 102,5. Tipper jeg klarer rundt det i mark også Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Jeg veier 86kg fordelt på 190cm Men 250 på din kamerat er jo vilt, det er et fremtidig mål for meg også. Skal i alle fall dit Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Det kan se ut som om jeg kanskje er laktoseintolerant.. Byebye kjære h-melk, ost og gresk yoghurt Noen som har forslag til matvarer jeg kan erstatte dette med, som er billig, enkelt og har masse proteiner og kalorier? Ser for meg at kostholdet blir mye vanskeligere fremover.. Bye bye proteinpulver også med mindre du kjøper norske rene isolater. Indeed. Har ikke hatt bruk for proteinpulver enda. Men må vel kanskje gå til innkjøp av rene isolater nå som alle mine enkle proteinkilder forsvinner, ja. Sucks. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Jeg spiser ingen meierivarer og det har aldri vært noe problem for meg. Soyamelk kan uten noe som helst problem erstatte melk som ingrediens (har lagd mye forskjellig til folk, ingen merker forskjell), men smaken alene er en tilvendingssak. Har nogenlunde lik pris og næringsinnhold som kumelk, kanskje billigere. Endret 27. april 2014 av boffeeen 1 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Det kan se ut som om jeg kanskje er laktoseintolerant.. Byebye kjære h-melk, ost og gresk yoghurt Noen som har forslag til matvarer jeg kan erstatte dette med, som er billig, enkelt og har masse proteiner og kalorier? Ser for meg at kostholdet blir mye vanskeligere fremover.. Bye bye proteinpulver også med mindre du kjøper norske rene isolater. Indeed. Har ikke hatt bruk for proteinpulver enda. Men må vel kanskje gå til innkjøp av rene isolater nå som alle mine enkle proteinkilder forsvinner, ja. Sucks. Er du laktoseintolerant eller er delvis så behøver ikke det å endre så mye. Hvitost inneholder lite eller intet laktose. Melk kan kjøpes som redusert/fritt og samme gjelder yoghurter. Dessuten så vil personer som har en grad av intoleranse bedre tåle syrnede varianter, dette grunnet at bakteriene har fermentert noe av melkesukkeret. Mange yoghurter er syrnede; kulturmelk er et eksempel. Skyr per definisjon er jo en ost med et minimalt innhold av laktose. Her kan du eksperimentere deg selv på bakgrunn av svarene fra intoleranse-testen din. Noen har utfordringer med å vite hvor laktose er og det finnes en god del i halvfabrka/hel. Eks sauser kan ha et betydelig innhold av dette. Endret 28. april 2014 av Dukien 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Takk, folkens! Får håpe det ikke blir en like stor forandring som forventet da. Kan jo ikke miste gainzzz! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå