Zeph Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Apropos det, så tok jeg 22 reps på 140 kg i knebøy på fredag. Ikke gjør det. Tullball. Gjør bare vondt. Du føler deg ikke sterk etterpå. Alt suger bare. Tre reps er akkuratt passe, fem går i en høyrepøkt. Sjuke mann. Kva løftar du med på ei vanleg 5x5-økt? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Har veldig sjeldent 5x5. I programmet mitt er det fem til ti sett med tre til fem repetisjoner, og jeg kjører etter dagsformen. Prøver å holde meg mellom 75-90%, altså 150-180. Endret 6. april 2014 av boffeeen Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Noen her som har testet yoga?Vurderer å teste det ut pga jeg er så latterlig stiv om dagene. Evt link til et eller annet tøyeprogram, rasket fra fotballen for 10 år siden fungerer heller dårlig. Anbefaler de her: Hvordan var dybden Boffen? Vært kult å se film, bra styrke! 1 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 http://youtu.be/fkVMj1WBXmI?t=1m30s Så dypt bøyer jeg vanligvis, regner med at det var omtrent så dypt jeg traff da og. Siden jeg trener for vektløfting og ikke styrkeløft, så tenker jeg ikke på dybden når jeg bøyer, jeg bare går så langt ned som jeg kommer før jeg kjenner at jeg "spretter" opp igjen. Filma ikke på fredag, fordi jeg ikke egentlig hadde tenkt til å ta 22 reps. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 http://www.vg.no/nyheter/meninger/kronikk-kroppen-er-den-nye-hjernen/a/10130156/ Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 http://www.vg.no/nyheter/meninger/kronikk-kroppen-er-den-nye-hjernen/a/10130156/ Av alle ting som kan være trendy og på moten er vel ikke trening og vektløfting så ille Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Absolutt ikkje, men at musklar er teikn på intelligens ser eg ikkje heilt. Det er sikkert mange grunnar til at folk trener, men det viktigaste etter mi meining er at trenden er motvekta til overvektproblematikken i dagens samfunn. Me er stillesitjande og har tilgang til billig McDonald's døgnet rundt. Trening og kroppsfokus får folk til å bruke kroppen og kvitte seg med feitt. Å trene tre timar i veka er ikkje nødendigvis nok, men eit steg i riktig retning. Betre kosthald er og ein positiv effekt som ofte følgjer med. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Noen her som har testet yoga?Vurderer å teste det ut pga jeg er så latterlig stiv om dagene. Evt link til et eller annet tøyeprogram, rasket fra fotballen for 10 år siden fungerer heller dårlig. Anbefaler de her: Hvordan var dybden Boffen? Vært kult å se film, bra styrke! Takker, skal teste den ut imorgen. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Curlet litt i dag etter flere uker uten. Fikk nesten boner fordi det var så digg. Kanskje jeg er dømt til å curle. I squatracket? 2 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Spesielt i squatracket. Andre setter pris på det. Lenke til kommentar
laowi Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Det er også fint å squatte i curlracket. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 På kneleren mener du? Ass to kneeler, perfect form. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Åh lawdy! Klatra og buldra for første gang i dag, merker at dette trener grepsstyrke for å si det sånn, var ikke barebare å kjøre bil hjem ettetpå. I'm in løøv! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Eg har alltid synest det er kjekkare med triceps enn biceps. Åh lawdy! Klatra og buldra for første gang i dag, merker at dette trener grepsstyrke for å si det sånn, var ikke barebare å kjøre bil hjem ettetpå. I'm in løøv! Er buldring det å klatre på store steinar? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Det er klatring uten sikring. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Fransk og dum eller opp til 3-4m ca. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Boffeen, du er ei kjerring! Lenke til kommentar
aomt Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Best plass å kjøpe ZMA og Whey Gold?Brukte gymgros.se før. No må eg bestille frå .no. Der er det dyrt.Noe erfaring, kva som er den billigaste, med tanken på pris/frakt/moms?Takk! Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Best plass å kjøpe ZMA og Whey Gold? Brukte gymgros.se før. No må eg bestille frå .no. Der er det dyrt. Noe erfaring, kva som er den billigaste, med tanken på pris/frakt/moms? Takk! Charlottenberg 2,2kg Whey gold 350kr, ord pris 650kr Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Skal kjøpe meg skumrulle. Noen anbefalinger? Så på en på G-Sport, men den syntes jeg virket veldig myk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå