Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om du er medlem av en styrkeløfterklubb som jeg er, men det er flere som løfter og ikke konkurrerer en som konkurrerer.

Disse løftene må også inn i bildet.

300 er uansett et fint mål i seg selv.

Konkurranseløftene er strenge, regner man med de ikke godkjente løftene, men som er bra nok på trening så kan man gange summen med en del.

Forumbrukere her som mosjonerer på elixia i lunchen løfter 200.

Det var uansett min subjektive oppfatning uten konkrete tall og spørreundersøkelser med skjema :dremel:

Lenke til kommentar

Fint innlegg.

Hun Metal_Barbie som er inne og kommenterer nå.. Gode gud. Hun minner meg om alt for mange av mine facebookvenner som har delt saken, gjerne av det kvinnelige kjønn som ser på seg selv som treningsguruer etter fire måneder på gymmen. "This is MY opinion and you have to DEAL with it OLOL."

Lenke til kommentar

Fint innlegg.

Hun Metal_Barbie som er inne og kommenterer nå.. Gode gud. Hun minner meg om alt for mange av mine facebookvenner som har delt saken, gjerne av det kvinnelige kjønn som ser på seg selv som treningsguruer etter fire måneder på gymmen. "This is MY opinion and you have to DEAL with it OLOL."

Takk takk, hyggelig å høre. :) Det er for øvrig akkurat slik Vegard skriver i etterkant. Noen er overvektige fordi de hverken bryr seg eller orker å gjøre noe med det. Men det er uansett ikke hva Jørgen uttalte og hva folk presterte å lese ut av artikkelen nærmest skremte meg. Det blir som å vise et bilde av et eple så diskutere denne som en appelsin.

Og! Haha, jeg så det akkurat. Hun Metal_Barbie har hatt en vane for å skrive veldig mye uheldig og husker et par tilfeller som andre der allerede har påpekt. (Som når hun startet et emne etter at hun hadde sett en dokumentar om havfruer; Kan de finnes, vet vi alt der nede i dypet? Skjuler staten dette for oss?)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Konspirasjonsteoretikere <3

Vi lurte en sånn en på jobb til å tro at dummykameraer vi satte i taket var der som konsekvens av et statlig direktiv om sikkerhet på arbeidsplasser med farlig utstyr.

Det tok helt av i topplokket på ham :mrgreen:

Men sånne er det SHITLOADS av på fitnessbloggen, de er verdensmestre ad Dunning-Kruger og nåååde den som argumenterer mot de hvor svarene er gitt i faktalitteratur.

De er de første til å rope trakassering, rasisme osv. De kveler enhver konstruktiv diskusjon med tøv.

Har sett hun der Metalbarbie rasere mye. Hun og hun der tjukkebolla Drage som trodde hun var sponsa siden hun fikk 15% rabatt hos norkost og kost1 :lol:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å gud hjelpe meg, hun klager over at folk er usaklige, vrir og vrenger på det hun sier og drar konklusjoner ut av ræva. Det er jo nettopp det hun har drevet med.

Og til slutt blir hun så lei av at det ikke går an diskutere noe uten å harselere hverandre. ?!

Okay nå var jeg litt slem, men det var endel som ikke hang på greip for å si det mildt.

:laugh:

Det var en underholdende tråd forøvrig.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Det tok helt av i topplokket på ham :mrgreen:

Her måtte jeg le litt. :D Haha, jeg synes jeg ser det for meg at han har et lignende Conspiracy-Reeves-tryne:

https://www.google.no/search?q=keanu+reeves+conspiracy&espv=210&tbm=isch&imgil=B1dG3zmKuc7AzM%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn2.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcRVqz2859PTD0i-VhVKEb5AlokXoq3RcfCQ6N3oVbB_g0L0GsIh%253B400%253B399%253BMO0b70D_lkH8vM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.conspiracykeanu.com%25252F&source=iu&usg=__-68XwyAXIZpcNED1u6WcItNW0sA%3D&sa=X&ei=b0AoU97TAcLOygPjmoCACA&ved=0CC8Q9QEwAA#imgdii=_

Det verste var at tråder inne på fitnesbloggen har en tendens til å eskalere totalt med høyt underholdningscore. For to uker siden startet man å diskutere om melk var bra eller dårlig så endte man med å diskutere genmodifisert mat, steinalderdiett; hva som er naturlig ikke før man endte opp tilbake på melk igjen. Jeg skylder på internett!

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/er-melk-og-meieriprodukter-bra-for-helsen.28245/

Lenke til kommentar

Grei tanke med følgende?

Mandag: SL økt A

Tirs: Volum på muskler i målgruppe økt B

Tors: SL økt B

Fre: Volum på muskler i målgruppe A

Søn: SL økt A.

/omvent når man bytter om A- og B-økt. Onsdag og lørdag (muligens noe flere dager - da trener jeg på morgenen så det blir lang pause til fotball) er fotball.

Får bra med styrke + bra med volum. Verdt å teste kanskje. Tenker å prøve denne uka.

Lenke til kommentar

Grei tanke med følgende?

/omvent når man bytter om A- og B-økt. Onsdag og lørdag (muligens noe flere dager - da trener jeg på morgenen så det blir lang pause til fotball) er fotball.

Får bra med styrke + bra med volum. Verdt å teste kanskje. Tenker å prøve denne uka.

For høyt volum, og for lite restitusjon.

Hvis det der skal gå opp skal matinntaket være veldig høyt.

Lenke til kommentar

Grei tanke med følgende?

Ikke nødvendigvis, hvis han justerer belastningen etter volumet så kan det funke fint. Frekvenstrening med andre ord. Trener selv varianter av knebøy og benkpress fem dager i uka, og tre dager med varianter av markløft.

Lenke til kommentar

Grei tanke med følgende?

Ikke nødvendigvis, hvis han justerer belastningen etter volumet så kan det funke fint. Frekvenstrening med andre ord. Trener selv varianter av knebøy og benkpress fem dager i uka, og tre dager med varianter av markløft.

Ikke gå helt "i kjellern" hver volumøkt, med andre ord?

Pri 1 er styrke, men ønsker også litt mer volum. Det er kanskje et bedre alternativ å bytte til et mer volumpreget program en liten periode og deretter skifte tilbake igjen.

Lenke til kommentar

Har sett hun der Metalbarbie rasere mye. Hun og hun der tjukkebolla Drage som trodde hun var sponsa siden hun fikk 15% rabatt hos norkost og kost1 :lol:

Eksisterer det en link til noe slikt? :green:
google "helene drage" så får du nok en del linker til trådene hennes på fitnessbloggen...
Lenke til kommentar

Ikke gå helt "i kjellern" hver volumøkt, med andre ord?

Pri 1 er styrke, men ønsker også litt mer volum. Det er kanskje et bedre alternativ å bytte til et mer volumpreget program en liten periode og deretter skifte tilbake igjen.

Ja, og ikke løfte tungt hver SL-økt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...