Muffinss Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Har satt opp en 3-splitt med inspirasjon fra Akses program Ser veldig greit ut, men seks sett med pullups/chins etter mark tror jeg blir hardt. Jeg kjører tre sett, og etter det er jeg ganske tom. Sweet! Ja, ser den. Endrer det slik at jeg tar chins etter mark. Pullups tar jeg på slutten av økten, så får jeg se hva jeg er i stand til. Blir vel annerledes med tanke på at antall øvelser har dobblet seg i forhold til stronglift. Tar vel litt tid å komme seg inn i det. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Etter bare en uke med knevile kjenner jeg en merkbar forbedring. Kanskje det ikke var så alvorlig som først antatt. Jaja, får se når måneden er omme Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Eg kjører alltid dynamiske og statiske øvingar før beintrening for å løsne opp. Det utgjorde ein stor forskjell under løfta. Det er heller ingenting i veien for å tøye litt utanfor treninga, eller i pausar mellom sett når du trener. Du kan trene bryst og tøye hamstrings i pausane. Squat to stand. http://fitnessbloggen.no/toying-studie/ Her er dei øvingane eg brukar mest. tøying2.jpg Edit: Det er ikkje kun hamstrings der. gjør noen av de der + rygghev og rulling på sånn rumbleroll, synes det funker Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Muligens et snålt spm, men da jeg ikke kommer frem til noe svar selv så prøver jeg meg her: Muskel- og styrkevekst kommer av overkompensasjon. For progresjon er en nødt til å øke belastningen. Såpass har jeg fått med meg. Så har man en dag en kjip treningsøkt. Slik feks jeg hadde i dag, ned 20-30% i repantall i de aller fleste øvelser ift sist gang og gangene før der. Rett og slett en dårlig dag. Blir det da feil å anta at siden belastningen i denne økta var lavere enn det jeg er vant til, så vil jeg heller ikke vokse? Og videre, da får jeg også lite ut av et kalorioverskudd, i og med at belastningen i dag var såpass mye lavere enn det den "vanligvis" er? Antageligvis litt krøkkete formulert detta her, merker jeg er litt surrete i dag, men noen som skjønte hva jeg mente, og har et svar? Edit: kanskje enklere formulert: Jeg har hatt en dårlig dag på gymmen. Er det likevel verdt å legge seg i overskudd, og kan jeg fortsatt vente gainzzzz? Endret 9. mars 2014 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Muskelvekst kjem av styrketrening med progresjon over tid. Enkeltøkter ein eller andre veien betyr ikkje stort, så lenge du over tid har framgang. 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Takk. Det virker jo i grunn veldig logisk. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Når dere skriver antall kilo i treningsloggen på knebøy, legger dere til vekten til vektstangen også? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Normalt er oppgitt vekt alltid inkludert vekta til stenger og greier. Unntaket er vel apparat som har litt eigenvekt. Om du skriv 20kg eller 40kg i loggen betyr ikkje stort, men du vil sikkert få spørsmål om det, så like greit å ta med all praktisk vekt. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Da er det oppklart. Takker for svar! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Om du skriv 20kg eller 40kg i loggen betyr ikkje stort, men du vil sikkert få spørsmål om det, så like greit å ta med all praktisk vekt. Pluss at du tross alt løfter stanga og, det er ikke som om de 20kg ikke er verdt noe. Virker alltid mest logisk å skrive den totale vekten man løfter spør du meg. Lenke til kommentar
Populært innlegg Akse Skrevet 9. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 9. mars 2014 Få folk på senteret i kveld, men 4-5 gutter i 17 års alderen som kødda rundt om og bråkte som faen. Jeg kjente en av dem, som faktisk er en grei type. Etter litt fikk jeg nok og spurte han høyt om han hadde tatt med sirkuset til senteret i dag. Da ble det stille, hahah. 10 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Få folk på senteret i kveld, men 4-5 gutter i 17 års alderen som kødda rundt om og bråkte som faen. Jeg kjente en av dem, som faktisk er en grei type. Etter litt fikk jeg nok og spurte han høyt om han hadde tatt med sirkuset til senteret i dag. Da ble det stille, hahah. Eg ser for meg deg i form av Aslan kommandere rundt på 17-åringane på senteret ditt. 5 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Arlindo (43) har sprøytet armene fulle av babyolje Arlindos bror Adriano Joé Jorado de Souza sier at broren fortsatt har draget. – Kvinnene her beundrer ham. De synes at han ser bra ut, hevder han. Og her kaster jeg bort timene på senteret som en annen idiot! Greased lightning, baby! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) oi Endret 10. mars 2014 av Bork Laser Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Uff. For en komplett idiot.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Synes han hadde en meget bra kropp før han startet med tullet! Damer tar silikon, menn bruker synthol Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Arlindo (43) har sprøytet armene fulle av babyolje Arlindos bror Adriano Joé Jorado de Souza sier at broren fortsatt har draget. – Kvinnene her beundrer ham. De synes at han ser bra ut, hevder han. Og her kaster jeg bort timene på senteret som en annen idiot! Greased lightning, baby! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Arlindo (43) har sprøytet armene fulle av babyolje Arlindos bror Adriano Joé Jorado de Souza sier at broren fortsatt har draget. – Kvinnene her beundrer ham. De synes at han ser bra ut, hevder han. Og her kaster jeg bort timene på senteret som en annen idiot! Greased lightning, baby! 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå