Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De må da monteres så det ligger kjetting på gulvet etter man har løftet opp, iallefall ikke henger i luften.

Med tyngre og tyngre kan man presse på maximalt hele vegen opp og utvikle bedre eksplosivitet.

 

Funker som fjell i benken også + at det kan erstattes med strikk om man har et gym som dreper deg om det bråker.

Lenke til kommentar

Haha ^^

Det kan være greit at all kjetting ligger på bakken i nederste posisjon, det fiksen man ved å henge kjettingen i en tynnere kjetting for enklere utregning av vekt.

 

Hovedkjettingen skal være sånn 20-40kg 8-9-10cm pr lenke hvor 4 meter er et slit å løfte, ikke sånn tullekjetting som her

band-chain-training.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Hvilke kosttilskudd anbefales for å bli sterkere? Går selv på kreatin og protein, men har lest at mange bruker aminosyrer, bcaa osv.

Liker at du går på protein :dremel:

 

Nok protein fra de kilder du måtte ønske sammen med essensielle fettsyrer og kreatin er alt som kan forsvares.

Deretter legger man pengene i kostholdet så det er 100% bankers, og penger som svir i lomma etter dette kan vurderes til resten av ulike tilskudd.

 

Ingen av de vil gjøre deg stor, men påvirke energi ol så du kan trene litt bedre for å så få en eventuell resultatetboost.

Endret av War
Lenke til kommentar

Selv spiser jeg som jeg hadde gjort VS målet, så regner jeg kampsporten for seg selv og spiser tilbake alle de kcal de dagene jeg trener det.

 

Deff 2500kcal

Kampsportdag 4000 kcal

 

Sånn jeg gjør med alt uten om det normale som lå til grunn for utregningene da man satte opp målene.

 

Ops må gå 61 mil hjem ( spis ekstra brukte kcal tilbake ) + normal diett.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...