Zeph Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jenteprotein, tilsatt lavkarbo, for den ekstra vektnedgangseffekten. 5 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Det er noe forferdelig feil med verden når en dass på gymmen kørler mer enn han tar i markløft... 8 Lenke til kommentar
War Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Må ikke bli for stor i beina! Spiller fotball så har store ben, desuten vokser de seg alt for muskuløse bare jeg går i trapper! Det er faktisk quotes fra denne tråden .. #just saying Endret 5. mars 2014 av War 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Det er noe forferdelig feil med verden når en dass på gymmen kørler mer enn han tar i markløft... Mange av dem på min gym, 3 gutter som trener sammen, samtlige har større biceps enn lår 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Det er sikkert flere som har hørt denne. Da jeg gikk på videregående var det en kar på idrettslinja som sa at "nei, jeg trener ikke ben på treningssenteret, i hvert fall ikke tungt. Jeg spiller jo fotball, så det trenger jeg ikke". Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Er det noen som kan forklare meg meninga med kjettinger som tillegg på markløft? Kan man ikke bare ha den ekstra vekta i plater? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Er det noen som kan forklare meg meninga med kjettinger som tillegg på markløft? Kan man ikke bare ha den ekstra vekta i plater?Progressiv belastning. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Det blir en litt annen opplevelse med kjettinger da det blir desto tyngre jo høyere opp du kommer i løftet. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 De må da monteres så det ligger kjetting på gulvet etter man har løftet opp, iallefall ikke henger i luften. Med tyngre og tyngre kan man presse på maximalt hele vegen opp og utvikle bedre eksplosivitet. Funker som fjell i benken også + at det kan erstattes med strikk om man har et gym som dreper deg om det bråker. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 No såg eg for meg ein som benka med strikk, fekk stanga heilt opp og strikken i spenn, mistar kontrollen, og stanga får ein heftig returakselerasjon. Lenke til kommentar
RonnieColeman Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Hvilke kosttilskudd anbefales for å bli sterkere? Går selv på kreatin og protein, men har lest at mange bruker aminosyrer, bcaa osv. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Haha ^^ Det kan være greit at all kjetting ligger på bakken i nederste posisjon, det fiksen man ved å henge kjettingen i en tynnere kjetting for enklere utregning av vekt. Hovedkjettingen skal være sånn 20-40kg 8-9-10cm pr lenke hvor 4 meter er et slit å løfte, ikke sånn tullekjetting som her Endret 5. mars 2014 av War Lenke til kommentar
War Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Hvilke kosttilskudd anbefales for å bli sterkere? Går selv på kreatin og protein, men har lest at mange bruker aminosyrer, bcaa osv. Liker at du går på protein Nok protein fra de kilder du måtte ønske sammen med essensielle fettsyrer og kreatin er alt som kan forsvares. Deretter legger man pengene i kostholdet så det er 100% bankers, og penger som svir i lomma etter dette kan vurderes til resten av ulike tilskudd. Ingen av de vil gjøre deg stor, men påvirke energi ol så du kan trene litt bedre for å så få en eventuell resultatetboost. Endret 5. mars 2014 av War Lenke til kommentar
Continum Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Bare så jeg har forstått det riktig; når jeg nå skal deloade neste uke så dropper jeg ned 10-20% på kg-ene - trener på samme kg hele uken for så å begynne å øke igjen neste uke å bygge meg opp? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Nei. Du deloader, og kjører progresjon som vanlig. Ihvertfall hvis du kjører stronglifts. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Ah ok, så bare kutter på kg-ene og fortsetter progresjon. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Noen her som har erfaring med å kombinere kamsport og styrketrening? Opplegg osv.Samt kan anbefale noen kamsport senter i Stavanger? Vurderer MMA-senteret vertfall. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Noen her som har erfaring med å kombinere kamsport og styrketrening? Opplegg osv. Samt kan anbefale noen kamsport senter i Stavanger? Vurderer MMA-senteret vertfall. Det går helt fint, men det krever et veldig høyt matinntak. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Selv spiser jeg som jeg hadde gjort VS målet, så regner jeg kampsporten for seg selv og spiser tilbake alle de kcal de dagene jeg trener det. Deff 2500kcal Kampsportdag 4000 kcal Sånn jeg gjør med alt uten om det normale som lå til grunn for utregningene da man satte opp målene. Ops må gå 61 mil hjem ( spis ekstra brukte kcal tilbake ) + normal diett. Endret 6. mars 2014 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå