Zethyr Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Det hjalp faktisk på motivasjonen. Ikke fordi jeg er redd for å bli slått av en jente, men fordi jeg ser for meg hun der bøye seg i forskjellige øvelser. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Ah, tilbake etter pause, og det gikk overraskende bra. Tok 52.5kg x 8. Så, gikk faktisk greit Neste uke er det 55. Gleeeder meg Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Ah, tilbake etter pause, og det gikk overraskende bra. Tok 52.5kg x 8. Så, gikk faktisk greit Neste uke er det 55. Gleeeder meg 7642523[/snapback] I benkpress? Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Hei ! Jeg fyller nesten hele uken med både styrketrening, svømming, fotball, og jogging. Kan det være fare for at jeg "stopper opp" i styrketreningen ? Siden det blir sagt at "slanking" og styrketrening ikke bør gjøres samtidig ? Gleder meg til å trene i dag btw. Det mangler ikke på motivasjon for å si det sånn Mvh, Erlend Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Ah, tilbake etter pause, og det gikk overraskende bra. Tok 52.5kg x 8. Så, gikk faktisk greit Neste uke er det 55. Gleeeder meg 7642523[/snapback] I benkpress? 7642538[/snapback] Jepp.. Lenke til kommentar
kallli Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Ah, tilbake etter pause, og det gikk overraskende bra. Tok 52.5kg x 8. Så, gikk faktisk greit Neste uke er det 55. Gleeeder meg 7642523[/snapback] I benkpress? 7642538[/snapback] det tar jeg i manualer da ..heheh Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Ah, tilbake etter pause, og det gikk overraskende bra. Tok 52.5kg x 8. Så, gikk faktisk greit Neste uke er det 55. Gleeeder meg 7642523[/snapback] I benkpress? 7642538[/snapback] det tar jeg i manualer da ..heheh 7642701[/snapback] 55kg i manualer? Lenke til kommentar
kallli Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Hei ! Jeg fyller nesten hele uken med både styrketrening, svømming, fotball, og jogging. Kan det være fare for at jeg "stopper opp" i styrketreningen ? Siden det blir sagt at "slanking" og styrketrening ikke bør gjøres samtidig ? Gleder meg til å trene i dag btw. Det mangler ikke på motivasjon for å si det sånn Mvh, Erlend 7642678[/snapback] tror ikke det er noe fare for det, men hvis du er veldig opptatt av muskler bør du kanskje prioritere det først. men siden du syns det er gøy å trene så bare stå på! btw..4 april ruler Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Grattis me dagen ja. Men tror fremdeles ikke at du tar 55kg i manualer Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Hei ! Jeg fyller nesten hele uken med både styrketrening, svømming, fotball, og jogging. Kan det være fare for at jeg "stopper opp" i styrketreningen ? Siden det blir sagt at "slanking" og styrketrening ikke bør gjøres samtidig ? Gleder meg til å trene i dag btw. Det mangler ikke på motivasjon for å si det sånn Mvh, Erlend 7642678[/snapback] Spis nok så ordner det seg Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Det hørest bra ut kallli og Zethyr Skulle bare hatt bort det forba### fettet rundt magen ! Ikke gi opp treninga folkens ! Når resultatene viser seg, kommer motivasjonen av seg selv Mvh, Erlend Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Hvorfor sies det at man ikke "kan" gå opp i muskelmasse, samtidig man går ned i vekt (slanke seg) ? Godt mulig jeg har misforstått, eller må man velge mellom "svak" og "tynn" eller "feit" og "sterk" 7638395[/snapback] Det er faktisk mulig, tror Wh1te holder på med det, men som sagt veldig vanskelig og anbefales ikke for en nybegynner. GHvis du skal ned i vekt ville jeg anbefalt styrke ved siden av så du blir mere "fastere" når du har mistet fettet og man ungår å miste styrken og muskelene man har fra før. 7638968[/snapback] Må da være veldig lite motiverende å trene uten progresjon og resultater? (Tenker på styrkedelen av treningen) Endret 4. januar 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Hvis du ikke vil bli ENDA svakere enn du er før du starter å deffe så anbefaler jeg styrketrening ved siden av. Og er ikke moro å miste muskler isteden for fett. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Skjønner, Da skal jeg skjerpe kostholdet mitt og gå raskt ned i vekt sånn at jeg kan starte med å bygge muskler ... Har du linker til noe sted evt. en artikkel leg kan lese ang. dette? Har bare lyst til å forstå det bedre. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Skjønner, Da skal jeg skjerpe kostholdet mitt og gå raskt ned i vekt sånn at jeg kan starte med å bygge muskler ... 7644241[/snapback] Det er akkurat det du ikke skal For at så lite som mulig av musklene skal gå tapt når du taper vekt må slankingen foregå nogenlunde sakte og kontrollert. Om du vil ha litteratur kan du begynne å lese på iform.no og treningsforum.no, og i tillegg er det vel lenket til en del i andre tråder her. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 jaja,, skal veie og måle meg i morgen så skal begynne å svømme og sykle 2 ganger i uken og trene styrke 2 ganger ken? Passer det greit eller? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 jaja,, skal veie og måle meg i morgen så skal begynne å svømme og sykle 2 ganger i uken og trene styrke 2 ganger ken? Passer det greit eller? 7645799[/snapback] Det høres ut som en bra start! Good luck! Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Tenkte å starte med litt styrketrening, da armer spessielt. Jeg er 16 år veier ca 53 kg og klarer ingen hang-ups men rundt 5-6 Push-ups. Har dere noen gode tips for hvordan jeg kan starte? treningsstudio er uaktuelt. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Hva har du av utstyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå