Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri skjønt greia med søtpotet, smaker søt gulrot... Lagde stappe her for noen uker siden, klarte ikke spise det opp. Alt for søtt og synes ikke det passer til kjøttmat i det heletatt.

Nei takke meg til en poste blomkål/brokkoli most med stavmikser + litt salt og pepper, sunnere og bedre smak.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skal bare gi et tips til dere som hater smaken av proteinpulver på samme nivå som meg. Jeg gikk til innkjøp av Whey 80 fra Star Nutrition med smak av iskaffe, og det smaker faktisk ganske i nærheten av iskaffe. Tar da en litt stor scoop med 2,5 dl melk. Inneholder da også koffein tilsvarende en kopp kaffe.

Lenke til kommentar

Jeg skal bare gi et tips til dere som hater smaken av proteinpulver på samme nivå som meg. Jeg gikk til innkjøp av Whey 80 fra Star Nutrition med smak av iskaffe, og det smaker faktisk ganske i nærheten av iskaffe. Tar da en litt stor scoop med 2,5 dl melk. Inneholder da også koffein tilsvarende en kopp kaffe.

Da kommer problem nummer to som er at jeg ikke liker kaffe heller :p

Takke meg til at det er proteiner i ordentlig mat. :D

Lenke til kommentar

Hah, ja

Kampsport utødv i norge :ph34r:

Ser på for eks MMA så kommer det "deilige damer" opp for å gå en runde eller ni.

Like teit som i motorsportindustrien.

Man liker kampsporten, men det ser ut som man kopierer en hel pakke fra en annen kultur.

post-64596-0-12843700-1393694423_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Er det noen som driver med å velte traktordekk? Er jo kanskje ikke så vanlig på vanlige treningssentere men? Idag har jeg tatt et supersett på 320kgX5

Video?

Av meg som gjør det? :green: Har ikke video av det settet og har egentlig lite lyst å dele video her heller, vannsklig å tro?

Lenke til kommentar

Ja, åpenbart. Påstander om å løfte 300kg+ fra folk uten track record eller bevis tar jeg med et par klyper salt.

Det er jo ikke snakk om å løfte dekket, men å velte det. Du kan velte et traktordekk som veier langt mer enn hva du tar i markløft f.eks.

Lenke til kommentar

Hah, ja

Kampsport utødv i norge :ph34r:

Ser på for eks MMA så kommer det "deilige damer" opp for å gå en runde eller ni.

Like teit som i motorsportindustrien.

Man liker kampsporten, men det ser ut som man kopierer en hel pakke fra en annen kultur.

Helt enig, men jeg er jente så jeg er sikkert bare sjalu på at jeg ikke er like deilig som dem.... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...