boffeeen Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Det var da voldsomt så markeringsbehov du har fått da, Doofen. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Ja joda, bruker å pisse på fruen av og til. Men det er kanskje noe som passer inn i forumdelen om seksualitet og samliv? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Reprise av at Hellstrøm rydder opp hjemme hos Jørgen Foss, går på TV3 nå. 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg håper fremdeles på at vi får se at Sinnasnekkeren besøker krypkjelleren til "Trykkern". 1 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Har aldri skjønt greia med søtpotet, smaker søt gulrot... Lagde stappe her for noen uker siden, klarte ikke spise det opp. Alt for søtt og synes ikke det passer til kjøttmat i det heletatt. Nei takke meg til en poste blomkål/brokkoli most med stavmikser + litt salt og pepper, sunnere og bedre smak. 1 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg skal bare gi et tips til dere som hater smaken av proteinpulver på samme nivå som meg. Jeg gikk til innkjøp av Whey 80 fra Star Nutrition med smak av iskaffe, og det smaker faktisk ganske i nærheten av iskaffe. Tar da en litt stor scoop med 2,5 dl melk. Inneholder da også koffein tilsvarende en kopp kaffe. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg skal bare gi et tips til dere som hater smaken av proteinpulver på samme nivå som meg. Jeg gikk til innkjøp av Whey 80 fra Star Nutrition med smak av iskaffe, og det smaker faktisk ganske i nærheten av iskaffe. Tar da en litt stor scoop med 2,5 dl melk. Inneholder da også koffein tilsvarende en kopp kaffe. Da kommer problem nummer to som er at jeg ikke liker kaffe heller Takke meg til at det er proteiner i ordentlig mat. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Yeah, og det er bra i å få seg alt gjennom mat og gjør selv stort sett det, men det er dager som er for travle til å tilberede nok/riktig mat. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Er det noen som driver med å velte traktordekk? Er jo kanskje ikke så vanlig på vanlige treningssentere men? Idag har jeg tatt et supersett på 320kgX5 Lenke til kommentar
War Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Traktoren må være på, ellers telles det ikke. Hva synes dere om ringdamer i norsk kampsport? Teit tradisjon vi har tatt med oss ifra utlandet. 2 Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Hvilke kampsporter regner vi da som norske? Hallingdans? Lenke til kommentar
War Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Hah, ja Kampsport utødv i norge Ser på for eks MMA så kommer det "deilige damer" opp for å gå en runde eller ni. Like teit som i motorsportindustrien. Man liker kampsporten, men det ser ut som man kopierer en hel pakke fra en annen kultur. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Når du faktisk klager på å få se digge damer på tv Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Er det noen som driver med å velte traktordekk? Er jo kanskje ikke så vanlig på vanlige treningssentere men? Idag har jeg tatt et supersett på 320kgX5Video? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Er jo kanskje ikke så vanlig på vanlige treningssentere men? Joda. Det er jo ikke verre enn å parkere traktoren sin foran inngangen, montere av dekket og trille det inn i senteret. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Er det noen som driver med å velte traktordekk? Er jo kanskje ikke så vanlig på vanlige treningssentere men? Idag har jeg tatt et supersett på 320kgX5Video? Av meg som gjør det? Har ikke video av det settet og har egentlig lite lyst å dele video her heller, vannsklig å tro? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Ja, åpenbart. Påstander om å løfte 300kg+ fra folk uten track record eller bevis tar jeg med et par klyper salt. 1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Ja, åpenbart. Påstander om å løfte 300kg+ fra folk uten track record eller bevis tar jeg med et par klyper salt. Det er jo ikke snakk om å løfte dekket, men å velte det. Du kan velte et traktordekk som veier langt mer enn hva du tar i markløft f.eks. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Jaja, jeg vil sammeligne det med 150-160kg markløft, det er ikke så ekstremt. Jeg er 17 år og har trent i snart et år, vi var flere kamerater som starta å trene samtidig og alle tar 320 dekket. Kun en har gått over på neste v har som er 400 da Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Hah, ja Kampsport utødv i norge Ser på for eks MMA så kommer det "deilige damer" opp for å gå en runde eller ni. Like teit som i motorsportindustrien. Man liker kampsporten, men det ser ut som man kopierer en hel pakke fra en annen kultur. Helt enig, men jeg er jente så jeg er sikkert bare sjalu på at jeg ikke er like deilig som dem.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå