joakimz Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hva skal man med tøy, man må jo vise frem. ....apropos.. http://www.youtube.com/watch?v=faY7Q2dsb4k Deilig kropp da og flink i det hun driver med. Ikke alle som hadde passet i en slik video for og si det sånn Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hvordan ville det vært å ha litt lengre pause før siste sett om man visste det kom til å bli vanskelig å gjennomføre? Gjør selv det av og til men er usikker på hvor lurt det er Gå til neste sett når du er klar for det. Ikke for lenge, ikke for kort. Husk også at tankene dine stopper lenger før kroppen gjør det. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Håper folk ser på NRK debatten som pågår nå angående 5:2, diett og overvekt. : ) Lenke til kommentar
War Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Overvekt er jo noe galt med hodet, da burde man vel gå til psykolog OG trening Lenke til kommentar
discostu Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Noen som har sett den nye sjokomelka til Tine? http://fitnessbloggen.no/tine-lanserer-sjokolademelk-med-51-gram-protein-pr-liter/ Dette blir vel himmelen for undertegnede? Du må være forsiktig med å anbefale noe som har lavt fett og kcalinnhold her. Er omtrent kun sure hardgainers som forguder h-melk i denne tråden 5 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Noen som har sett den nye sjokomelka til Tine? http://fitnessbloggen.no/tine-lanserer-sjokolademelk-med-51-gram-protein-pr-liter/ Dette blir vel himmelen for undertegnede? Du må være forsiktig med å anbefale noe som har lavt fett og kcalinnhold her. Er omtrent kun sure hardgainers som forguder h-melk i denne tråden 3 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Klarer dere å ta pistol squats? Altså sette seg ned på en fot, og opp igjen. Dette er noe jeg har klart hele mitt liv, og kjenner flere som har trent LENGE som ikke har sjangs til å klare det. Gøy! 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Klarer dere å ta pistol squats? Altså sette seg ned på en fot, og opp igjen. Dette er noe jeg har klart hele mitt liv, og kjenner flere som har trent LENGE som ikke har sjangs til å klare det. Gøy! Jeg klarer det Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Jeg klarer det så absolutt ikke. Og ja, Styrk er balle, helmelk ruler. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Klarer dere å ta pistol squats? Altså sette seg ned på en fot, og opp igjen. Dette er noe jeg har klart hele mitt liv, og kjenner flere som har trent LENGE som ikke har sjangs til å klare det. Gøy! Det henger nok mer sammen med balanse og mobilitet enn styrke. 2 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Prøver du å påstå at jeg har balanse og mobilitet? Ryggen begynner å bli bra nå: (forferdelig dårlig bilde, jeg vet) Noen som har tips til mat jeg kan spise på deff? Snart ferdig med uke to, og er dritlei av kylling.. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 (endret) Svinefilet (Har du Rema i nærheten får du rimelig strimlet svin med 3% fett), lys fisk og Kiwis "God helg"-biff etc. Dette har du sammen med kokt eller stekt søtpotet/potet, eventuelt ris/pasta om du trenger mere karbs. Fryste grønnsaker er også bare å lesse på med. Endret 21. februar 2014 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Prøver du å påstå at jeg har balanse og mobilitet? Ryggen begynner å bli bra nå: (forferdelig dårlig bilde, jeg vet) rygg.png Noen som har tips til mat jeg kan spise på deff? Snart ferdig med uke to, og er dritlei av kylling.. Pasta bolognese, kylling tandoori, pizza... osv... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Prøver du å påstå at jeg har balanse og mobilitet? Jeg prøver i hvert fall ikke å påstå at du har styrke. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Comma Chameleon Skrevet 22. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 22. februar 2014 Endelig under 100 kg! Deilig følelse. Vært 3-siffra de siste 3 åra, så nå er det godt å være tilbake. Tatt av 30 kg nå. Neste mål, 95 og så 90. Tror rundt 90 er fin vekt for meg, på 187 cm. Får se hvordan det ser ut når jeg når 90. 11 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Første økt med stronglifts utført. Feels good (dog ikke så veldig hardt med bare stanga). Lenke til kommentar
RonnieColeman Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Noen som har noen kreative tips om hvordan å få trent når du er på fjellet? Stryke selfølgelig! Kun damer som trener kondisjon. Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Noen som har noen kreative tips om hvordan å få trent når du er på fjellet? Stryke selfølgelig! Kun damer som trener kondisjon. Tung sekk styrker rygg og bein. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå