Akse Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Føkk ass. Det er akkurat som om kroppen min sier; Sorry mac, vi skal ikke over 98,5kg. Det er helt uaktuelt. Stått i ro i flere uker nå. På tide å vise hvem som er sjefen her tror jeg. Fram med olivenoljen og kremfløten. Hvem sa at dette var lett liksom.. 3 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Eller den helt utrolige synergistiske effekten av all den utrolige pre-workouten! Men fra spøk til revolver : Problemet er at man kan risikere å skremme vekk nye folk til å trene, fordi noen kan anta at man må være like ekstreme for å få samme effekt. "Oi, jeg må tydeligvis være en form for kjemiker" (Så du alle tilskuddene "medisinskapet hennes?" Do you even eat food? Og selvsagt nytt treningsprogram hvert uke, og falske positive/thinspiration bilder ; * Bilde av en dude som har amputert beina. Men han løper fortsatt (på proteser til 20000 kroner pr. stk.) HVA ER DIN UNNSKYLDNING!?!?!?!?* (Noe sier meg at Dolf ikke forventet at emnet skulle eskalere slikt) 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Å gjerne! Jeg elsker å hate overpositive folk som er påtatt positive. Potensialet for å universelt trolle de er alldeles tilstede... 3 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Ang. tilskudd. Treningsbagen til en som trener på senteret mitt relativt jevnlig sto helt åpen, og det var fem bokser med div. tabletter og tilskudd oppi der. Litt for mye fokus på det som ikke teller, og litt for lite på det som faktisk teller. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Eneste tilskuddene jeg bruker er D-vitaminer høst og vinter, ZMA daglig og proteinpulver når jeg vil ha noe godt å drikke. Utover det går det i tilskudd som melk, havregryn og nøtter. Helt vilt... Herregud, man drikker jo seff øl eller whisky når man vil ha noe godt å drikke men det tillates ikke på jobb så... Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Enig Akse. Så ikke innlegget ditt før nå siden vi postet så og si samtidig. Du keep the simple ved å øke kaloriinntaket enda mer. (Legger du på deg hakket mer fett enn ønskelig, så er det bare å justere litt ned til du finner the sweetspot.) Det er en økende tendens til at tilskuddet skal bokstavelig talt løfte vektene for deg, og den utviklingen der er ikke heldig. Kosttilskudd bransjen så fort dem stempler "fancy ord" på etikkene sine jubler : "IT PRINTS MONEY!" Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Brukt Animal Pump i et par uker nå, nok så bra pre workout, ingen jack3d dog. Kan også bli dyrt å bruke i lengden. Andre som har testet dette? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Enig Akse. Så ikke innlegget ditt før nå siden vi postet så og si samtidig. Du keep the simple ved å øke kaloriinntaket enda mer. (Legger du på deg hakket mer fett enn ønskelig, så er det bare å justere litt ned til du finner the sweetspot.) Det er en økende tendens til at tilskuddet skal bokstavelig talt løfte vektene for deg, og den utviklingen der er ikke heldig. Kosttilskudd bransjen så fort dem stempler "fancy ord" på etikkene sine jubler : "IT PRINTS MONEY!" Ja, det er nesten fantastisk. Jeg kjenner en håndfull folk som har hatt god og jevn framgang, og fellesnevneren er ALLTID tunge baseløft og kalorioverskudd. Gjør man sistnevnte over tid kan det liksom ikke slå feil, så lenge man holder seg skadefri. Lenke til kommentar
xTheImp Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Ikke testet akkurat Animal Pump, men mange andre. Neurocore er favoritten. Ikke at pre-work out er nødvendig men.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Det er ikke nødvendig men gøy. Viktig å kunne se forskjellen. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Har trent i ca 1 år uten nå så det var ikke feil å begynne igjen Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Kaffe, honning og smør. Eneste pre workouten jeg trenger. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Mens jeg før tok proteinshakes og kreatin cirkus to ganger daglig, er det toppen et par ganger i uka nå. Har også senka proteininntaket til rundt 1.7g/kg, ned fra snaut 3g/kg før. Merker ikke akkurat noe lavere progresjon enn før, snarere tvert i mot. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Brukt Animal Pump i et par uker nå, nok så bra pre workout, ingen jack3d dog. Kan også bli dyrt å bruke i lengden. Andre som har testet dette? Animal Pump er vel strengt tatt ikke en pre workout, men en dyr kreatin. Animal har en egen pre workout som heter Rage. Den funker veldig bra, men smaker balle. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Stjal den ene oppskriften til Liva, hvor hun brukte kyllingfilet, cottage cheese og avokado, noe som var sykt godt. Da skar jeg snitt i filet'en og fyllte den med avokado og cottage cheese som jeg blandet sammen. I ovnen på varmluft i 15-20 min. Serveres med grønnsaks wok. Jævlig rå dame http://livaaarre.com 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Jalla blogg, herregud så mange jenter som skal opprette slike treningsblogger. Når øverste innlegg heter "den følelsen" vet man hvor lista ligger. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Hun bor i samme området som meg, så henne har jeg sett før. Det var forfriskende å se et litt annet synspunkt for en gang skyld Endret 13. februar 2014 av Everket Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Noe latterlige greier som 'den følelsen' o.l. Men veldig dedikert er hun hvertfall. Endret 13. februar 2014 av Dolph Lundgren Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Noe latterlige greier som 'den følelsen' o.l. Men veldig dedikert er hun hvertfall. Jeg er også dedikert og har målsetninger som er langt over gjennomsnittet; men i dagens fitnessmiljø så er tankegangen at det ikke lar seg gjøre uten diverse tilskudd. Blir som jeg fortalte for vel to sider under dette emnet; Når jeg svarer at jeg får alt dekt via mat (altså intet kosttilskudd) så blir jeg beskyldt for steroider, og det sier det meste. Du skulle sett trynet til brohsa når jeg sa at jeg beriker kosten min med energirik/næringsfattig mat som sjokolade på daglig basis. Forteller man en løgn nok så blir det til en sannhet. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Er det noen som tar bulgarske utfall her? Jeg har byttet ut knebøy til fordel for det, så jeg lurer egentlig bare på hvor mange kg dere tar i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå