Patrick123 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Morsomt å lese kommentarene på FB-siden til enten Dafbladet, VG, TV2, Aftenposten eller NRK (husker ikke hvem) til saken om en kvinnelig deltaker på Biggest Loser som hadde gått bra ned i vekt, såpass bra at man kan kalle henne for "tynn". Tydeligvis er det sånn at dersom en kvinne er lubben så stiller alle de andre lubne kvinnene seg i ring rundt henne og beskytter henne, omtrent sånn som når elefanten eller bøffelen prøver å beskytte en av sine egne, men dersom det er en kvinne som er for tynn, da er hun stygg, sykelig, anorektisk, bulimisk, en skam og skal korsfestes. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Morsomt å lese kommentarene på FB-siden til enten Dafbladet, VG, TV2, Aftenposten eller NRK (husker ikke hvem) til saken om en kvinnelig deltaker på Biggest Loser som hadde gått bra ned i vekt, såpass bra at man kan kalle henne for "tynn". Tydeligvis er det sånn at dersom en kvinne er lubben så stiller alle de andre lubne kvinnene seg i ring rundt henne og beskytter henne, omtrent sånn som når elefanten eller bøffelen prøver å beskytte en av sine egne, men dersom det er en kvinne som er for tynn, da er hun stygg, sykelig, anorektisk, bulimisk, en skam og skal korsfestes. 3 Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Tydeligvis er det sånn at dersom en kvinne er lubben så stiller alle de andre lubne kvinnene seg i ring rundt henne og beskytter henne, omtrent sånn som når elefanten eller bøffelen prøver å beskytte en av sine egne, men dersom det er en kvinne som er for tynn, da er hun stygg, sykelig, anorektisk, bulimisk, en skam og skal korsfestes. De er misunnelige. Kvinner har dermed bestemt at det er greit å være overvektig, men ikke greit å være i bedre form enn snittet(les:mer attraktiv), og enda mindre å foretrekke de som er i bedre form enn snittet. Tror også at de, med sine store hengemager, er misunnelige selv på de som er for tynne. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Personlig er jeg drittlei av at folk skal drive og forsvare en feit livsstil med alle mulig dumme påstander. Usunt og ekkelt er det. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Det er forsåvidt forståelig at de kun korsfester de tynne og ikke de feite, det hadde gått hardt utover Redwood-bestanden. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Med slike vekter drar du lett 250 i sumomark. Er ikke så sikker på det. Beste dragene jeg har er 183 i støtdrag med reimer og 180 i strakmark fra rød skive. Prøvd sumovekt? Jeg kommer aldri til å trene med reimer, men på 300kg glipper grepet eller 3-4 sek nå så klarer meg uten så langt. ( var 30sek på 300 , men 19kg kroppsvekt siden) For lenge siden, mens jeg fortsatt trente mer styrkeløftish. Fikk aldri sansen for det. Trener forøvrig ikke med reimer fordi grepet glipper (180 kg strakmark var med overhåndsgrep) men fordi huden på henda mine får ganske hard medfart med all vektløftinga. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Jeg er imot folk som sier at tynne mennesker er usunne, spis mer , legg på deg noen kg osv. De har isåfall lite muskelmasse, blir ikke sunnere av å ha en haug fett oppå den, man er så tynn under uansett. Det er sånn typisk etterkrigstider og indiske kastetilstander hvor vekt = sunnhet og tynn = fattig. Med fettprosent på 10-12 uansett hvor tynn ,er man på sitt sunneste uansett, så får man heller bygge litt masse. Endret 6. februar 2014 av War Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Med fettprosent på 10-12 uansett hvor tynn ,er man på sitt sunneste uansett, så får man heller bygge litt masse. Kanskje ikke for damer Husker jeg rett er det sammenlignet med 2% kroppsfett på menn Lenke til kommentar
discostu Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Klarte å dytte i meg 12 egg, 400g bacon, cirka 500g pommes frites stekt i smør og en liter helmelk i ett måltid i går. Etter mine beregninger gir det drøyt 4000 kcal og 170g protein. Noen bedre? På TG 2012 klarte jeg å dytte innpå 19 pizza-Slices (resturatslices/"turtlesslices") hvor hver skive hadde betydelige mengder rømme. Jeg ble applaudert av kokken og alle som var der (TG-deltagerne.) For å feire dette kjøpte jeg mcern is med nonstop/Daim som igjen gav meg sukker-feeling. Så da fikk jeg lyst på godis. (var jo påske.) Kjøpte der 1kg godis og Pringles paprika hvorav jeg fullførte alt sammen de neste timen. 10 000 kcals give or take l i løpet av 3 timer? Lett! Jeg spiste 1KG nøttemix ett år på TG. Endte opp med insane magesmerter. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Med fettprosent på 10-12 uansett hvor tynn ,er man på sitt sunneste uansett, så får man heller bygge litt masse. Kanskje ikke for damer Husker jeg rett er det sammenlignet med 2% kroppsfett på menn Apropos damer... Lenke til kommentar
War Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Damer er det bare til å legge på 10% (puppefett) 22-24% Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Så en rundt 60 år gammel mann på trening i sta, han så ut som om han var helt normalt bygd egentlig men, han var ganske kort. Ble rimelig imponert da han tok "the human flag" han holdt den også i noen sekunder Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Hun som vant Biggest Loser gikk jo faktisk ned så mye at hun ikke så frisk ut på finalen da (jeg så hele sesongen og fikk totalt hakeslipp da hun kom ut). Det har absolutt ingenting med sjalusi å gjøre! Nest siste episode så hun kjempebra ut, og etter de 3 mnd hjemme på egenhånd så hun ikke sunn ut lengre. Er man bare sjalu fordi man mener at å veie 48kg når man står på den scenen er litt drøyt? Edit: Slik så hun ut etter makeover-episoden: Endret 8. februar 2014 av Juliess 1 Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Siste bilde ser shopped ut, er noe veldig feil med den venstre foten. 3 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hun er definitivt slank, men det er ikke usunt det der. Kjenner noen som er sånn, og de er helt normale. Lenke til kommentar
Submission Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Skal på ferie om ca 1 mnd, og kunne tenkt meg å deffe litt. Tenker å gå ned 3 kilo, vil dette vises på kroppen eller er det egentlig ingen vits? Lenke til kommentar
War Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Tilatelse av klient å bruke henne som eksempel (anonymt) Her er BMI 23.4 på vekt 70kg. Fettprosent 28,4 (utrent så mer pålitelig BMI) Alt peker på normal, men på scanningen ser man muskelmassen under, nesten ikke hofter og hele "formen" på jenta er definert av fettvev. Om denne jenta deffa ned til 18% ca og fikk mageruter og stramme lår så hadde alle snakket om hvor usunn og tynn hun var og snakket om forstyrrelser eller mentale problemer. Jeg mener at det mørke i bildet er kroppen hun har og er man fornuftig rippet og ser sånn ut så er man så tynn. Det finnes ikke "brede hofter" og andre unskyldninger. Det finnes bare dårlige matvaner. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 På neste klipp prøv å ha skuldrene over stanga og ikke forran. "Dead lift" En rep, sett ned så nytt oppspenn. Stanga midt på foten og ikke over tæra Brystet mer opp Ny film så tar vi resten Takker og bukker! Skal fokusere på det og få til en ny video etterhvert Lenke til kommentar
War Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 ---------------------------------------------- Google-eksempel. Om en slik person deffet og ble så tynn som på bildet tenker man usunn. Løsningen er da å få mer muskelmasse , men alle hadde tatt tommelen opp om det bare ble mer fett. Er like tynn under fettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå