Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slo meg at jeg har holdt på i over to år nå. Sist måned faktisk. Latterlig hvordan dette har forandret livet mitt.

Var første gang på senteret 18. februar i fjor (55 i bøy, 50 i benk og 60 i mark), så begynner å nærme seg ett år for min del, men, samme erfaringen. Hadde et lite håp om 200 i bøy før 18. februar i år, men ettersom min beste hittil er 190 nå på lørdag, så spørs det nok. Burde vel uansett være fornøyd med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Huhu. I grunn var jeg bare mest nysgjerrig på hvor mye jeg kunne dytte i meg på en gang. Magesekken min har en voldsom kapasitet, så jeg ville se hvor langt jeg kunne strekke det.

 

Needless to say var jeg meget mett etterpå, og jeg har ikke spist siden. Men samtidig var jeg skuffende oppegående etterpå også, vil anta at jeg kunne fått ned ihvertfall ihvertfall 50% mer egg og bacon før det hadde sagt stopp.

Lenke til kommentar

Klarte å dytte i meg 12 egg, 400g bacon, cirka 500g pommes frites stekt i smør og en liter helmelk i ett måltid i går.

 

Etter mine beregninger gir det drøyt 4000 kcal og 170g protein.

 

Noen bedre? :D

På TG 2012 klarte jeg å dytte innpå 19 pizza-Slices (resturatslices/"turtlesslices") hvor hver skive hadde betydelige mengder rømme. Jeg ble applaudert av kokken og alle som var der (TG-deltagerne.)

 

For å feire dette kjøpte jeg mcern is med nonstop/Daim som igjen gav meg sukker-feeling. Så da fikk jeg lyst på godis. (var jo påske.) Kjøpte der 1kg godis og Pringles paprika hvorav jeg fullførte alt sammen de neste timen. 10 000 kcals give or take l i løpet av 3 timer? Lett!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Klarte å dytte i meg 12 egg, 400g bacon, cirka 500g pommes frites stekt i smør og en liter helmelk i ett måltid i går.

 

Etter mine beregninger gir det drøyt 4000 kcal og 170g protein.

 

Noen bedre? :D

På TG 2012 klarte jeg å dytte innpå 19 pizza-Slices (resturatslices/"turtlesslices") hvor hver skive hadde betydelige mengder rømme. Jeg ble applaudert av kokken og alle som var der (TG-deltagerne.)

 

For å feire dette kjøpte jeg mcern is med nonstop/Daim som igjen gav meg sukker-feeling. Så da fikk jeg lyst på godis. (var jo påske.) Kjøpte der 1kg godis og Pringles paprika hvorav jeg fullførte alt sammen de neste timen. 10 000 kcals give or take l i løpet av 3 timer? Lett!

 

 

 

Imponerede! :thumbs:

 

Selv sliter jeg noe voldsomt med å få i meg kcal inntaket jeg bør ligge på for tiden (i følge treneren min), som er på ca. 3300 om dagen.

 

Fører inn alt på diett.no å er heldig om jeg kommer meg over 2500. Skjønner ikke hvordan jeg skal få i meg enda mer mat, da jeg føler meg oppblåst, sprengt og jævlig utover dagen. Får i meg nok proteiner, det er det resterende som mangler. Hadde det ikke vært for gaineren Mutant Mass hadde jeg knapt bikket 2000 kcal tror jeg.

 

Tips?

Endret av Rons0
Lenke til kommentar

 

 

Klarte å dytte i meg 12 egg, 400g bacon, cirka 500g pommes frites stekt i smør og en liter helmelk i ett måltid i går.

 

Etter mine beregninger gir det drøyt 4000 kcal og 170g protein.

 

Noen bedre? :D

På TG 2012 klarte jeg å dytte innpå 19 pizza-Slices (resturatslices/"turtlesslices") hvor hver skive hadde betydelige mengder rømme. Jeg ble applaudert av kokken og alle som var der (TG-deltagerne.)

 

For å feire dette kjøpte jeg mcern is med nonstop/Daim som igjen gav meg sukker-feeling. Så da fikk jeg lyst på godis. (var jo påske.) Kjøpte der 1kg godis og Pringles paprika hvorav jeg fullførte alt sammen de neste timen. 10 000 kcals give or take l i løpet av 3 timer? Lett!

 

 

 

Imponerede! :thumbs:

 

Selv sliter jeg noe voldsomt med å få i meg kcal inntaket jeg bør ligge på for tiden (i følge treneren min), som er på ca. 3300 om dagen.

 

Fører inn alt på diett.no å er heldig om jeg kommer meg over 2500. Skjønner ikke hvordan jeg skal få i meg enda mer mat, da jeg føler meg oppblåst, sprengt og jævlig utover dagen. Får i meg nok proteiner, det er det resterende som mangler. Hadde det ikke vært for gaineren Mutant Mass hadde jeg knapt bikket 2000 kcal tror jeg.

 

Tips?

 

Takker og bukker. :) Når jeg tenker meg om så var dette muligens konservativt målt (Mye rømme på 19 store skiver er en betydelig kilde alene) og muligens jeg klarte et sted mellom 12 000 +/- men å tenkte retrospektivt to år tilbake blir for vanskelig.

 

Som andre har påpekt; energitette matvarer - Rapsolje er smaksnøytralt og kan blandes i havregryn sammen med en dæsj sukker. Ekstra smør på brødskivene etc.

Lenke til kommentar

Klarte å dytte i meg 12 egg, 400g bacon, cirka 500g pommes frites stekt i smør og en liter helmelk i ett måltid i går.

 

Etter mine beregninger gir det drøyt 4000 kcal og 170g protein.

 

Noen bedre? :D

1621782_10201501515679613_36926421_n.jpg

 

Mandler! Billig og kaloririkt :) Det er det som hjelper meg med å komme i overskudd. Jeg blir selv veldig fort mett, og det å ligge i fosterstilling i senga i 2-3 timer for å ikke spy opp middagen er uaktuelt, holder med et par slike opplevelser :p

 

Kjøper ofte denne:

 

8451_269_13406_matnotter_mandelmix_2011_

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Med slike vekter drar du lett 250 i sumomark.

Er ikke så sikker på det. Beste dragene jeg har er 183 i støtdrag med reimer og 180 i strakmark fra rød skive.

 

Prøvd sumovekt?

Jeg kommer aldri til å trene med reimer, men på 300kg glipper grepet eller 3-4 sek nå så klarer meg uten så langt. ( var 30sek på 300 , men 19kg kroppsvekt siden)

Endret av War
Lenke til kommentar

Regna ut gj.snitt kcal inntak i løpet av en gitt ukedag; rett rundt 4k. Spiser ganske fast, 2 varme måltid, frokost og kvelds. I helgene derimot er det veldig varierende, er jeg på fylla mister jeg all apetitt dagen derpå, og jeg er ikke like flink til og holde faste måltider osv. Kan dette ødlegge veldig mye for min vekt økning ? Da jeg såååvidt kryper oppover på vekta ? Akkurat bikka 73kg, men det går for sakte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...