Dufen Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 De er underholdende. Til tider. De er 40+? og er enda på stadiet hvor man fniser av sex... Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) De er underholdende. Til tider. De er 40+? og er enda på stadiet hvor man fniser av sex... Steike, jeg hadde no idea at dem var 40 år. Holder seg rimelig fair de to. :o Endret 22. januar 2014 av Dukien Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 noen som skjønner hva som skjer emd duden på 8:30? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Blanding av stor anstrengelse og mye blod til hodet(?) som gjør at han tar kvelden noen få sekunder. Endret 22. januar 2014 av Vertical^ Lenke til kommentar
War Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 No-explode er selvsakt bare useless drit, men fikk nå tilgang på det. 1 dose , merka 0 2 doser, merka 0 Merka ikke noe kunstig pump av NO-delen heller. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Første gangen jeg trente pendlay rows i dag, kjente det i midten av øvre rygg, er dette riktig? Angående teknikk så tar jeg eksplosivt opp og trekker skulderbladene sammen og rolig ned igjen. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Første gangen jeg trente pendlay rows i dag, kjente det i midten av øvre rygg, er dette riktig? Angående teknikk så tar jeg eksplosivt opp og trekker skulderbladene sammen og rolig ned igjen. Det kommer litt an på hvor du hever stanga, men det høres riktig ut ja. Man kan dra mot forskjellige plasser på kroppen for å treffe musklene litt forskjellig. Ikke særlig store forskjeller dog. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg har laget en ny tråd så jeg håper DST-folket vil ta seg en liten kikk på. I give you DST-Awards. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1563689 1 Lenke til kommentar
ræss93 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Sønn... Det der er en frase verden slutta å bruke i 2011... Sønn er inn å si her sønn.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Sønn... Det der er en frase verden slutta å bruke i 2011... Sønn er inn å si her sønn.. Sikkert fordi dere har hørt en neger på et amerikansk show si "shit, sooon... " og syntes at det var "kult" 1 Lenke til kommentar
ræss93 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Sønn... Det der er en frase verden slutta å bruke i 2011... Sønn er inn å si her sønn.. Sikkert fordi dere har hørt en neger på et amerikansk show si "shit, sooon... " og syntes at det var "kult" Nei, sønn. Tror han var hvit. Hvorfor blande inn hudfarge? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hva gjør jeg for og motvirke buttwink i knebøy? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg har laget en ny tråd så jeg håper DST-folket vil ta seg en liten kikk på. I give you DST-Awards. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1563689 DSST-Awards; Den Store StyrkeTreningstråden-Awards" 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Sønn... Det der er en frase verden slutta å bruke i 2011... Sønn er inn å si her sønn.. Sikkert fordi dere har hørt en neger på et amerikansk show si "shit, sooon... " og syntes at det var "kult" Nei, sønn. Tror han var hvit. Hvorfor blande inn hudfarge? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 DSST-Awards; Den Store StyrkeTreningstråden-Awards" Hvis du føler det mangler en pris, som feks årets langdistanse-løper, så er det bare å svare i selve tråden Eller kanskje du kan melde deg på tittelen Ripped As Fuark? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 DSST-Awards; Den Store StyrkeTreningstråden-Awards" Hvis du føler det mangler en pris, som feks årets langdistanse-løper, så er det bare å svare i selve tråden Eller kanskje du kan melde deg på tittelen Ripped As Fuark? "Årets langdistanseløper" er sårt savnet! Kan melde meg på i <53kg-klassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå