Slettet--- Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Er godt over i markløft, men ligger ett stykke unna i både benk og bøy, 183cm 93kg Benk og bøy krever nok sitt ja! Men det er jo ikke urealistisk som natty da, tar bare litt lengre tid. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Samtidig var skuldre noe av det som vokste mest, og som først så bra ut på meg. Det er idiotisk å herje rundt i øst og vest og beskylde folk for doping. Noen har helt utrolig bra fremgang, noen ikke. Det er en grunn til at en må pisse på et glass eller ta blodprøve for å bli tatt i doping. Det er bedre å bry seg med seg selv - det er helt utrolig hvor fantastisk rå fremgang man kan få om man bare jobber hardt nok. Dobbeltpost eller ei, no idea hvordan legge til ny quote. Joa, men jeg løper ikke rundt og beskylder alle. Men hvis du ser det bilde jeg postet så burde det ringe 1 bjelle når det er 3 år. Og hvis han er natty så kan han umulig ha hatt ett normalt oppegående liv utenom mat/trening/hvile. Det nekter nå ihvertfall jeg å tro, basert på ting jeg har lest og hørt angående muskelbygging etc Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) - Endret 15. januar 2014 av Akse Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Årets beste treningsprogram. Bare ikke for bein tydeligvis.. http://www.side3.no/trening/article3738368.ece Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Fytte helvete Lenke til kommentar
Continum Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Pendlay roing er en øvelse i programmet mitt, har ikke trent denne øvelsen før, men har trent stang roing. Hva er egentlig forskjell på disse to? Og hvem av dem vil dere anbefale? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Vil anbefale Pendlay row, du finner en del gode filmer av dem på YouTube. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Bestilte litt tjafs fra Norkost, og fikk med litt smågreier. (Jeg kjenner til han som driver det og vice versa) Der var en smartshaker med Norkost sin logo på og en tskjorte med logo. I STØRRELSE XL!!!! 1 Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Dobbeltpost eller ei, no idea hvordan legge til ny quote. Joa, men jeg løper ikke rundt og beskylder alle. Men hvis du ser det bilde jeg postet så burde det ringe 1 bjelle når det er 3 år. Og hvis han er natty så kan han umulig ha hatt ett normalt oppegående liv utenom mat/trening/hvile. Det nekter nå ihvertfall jeg å tro, basert på ting jeg har lest og hørt angående muskelbygging etc Husk på at han er bare 172 cm, lett å se grov ut med lav fettprosent og godt bilde. For all del, det er jo sannsynlig at han der bruker doping - en stor del av folk som ser ut slik som han gjør jo det. Men samtidig har jeg sett råere armer enn det på folk like gamle som er helt garantert dopfrie. I mange tilfeller er folk dopa, men samtidig er det noen som bare er helt rå. Er jo folk som ser ut som de har trent i et par år uten å ha trent styrke i det hele tatt. Har trent med folk som tar 170 i rawbenk etter å ha trent sikkelig i 3 år. Så alt i alt syns ihvertfall jeg det er vanskelig å si helt garantert - kanskje ikke akkurat i dette tilfellet, men generelt. Endret 15. januar 2014 av PhelpsTransposed Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Skjønte ikke det bildet. Jeg er ikke fjorten lengre så om du kunne forklart meg det hadde det vært fint Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg forsto egentlig ikke noe av noen av innleggene Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Ooooooookei.. http://www.nrk.no/livsstil/salget-av-proteinpulver-i-vaeret-1.11471952 "Det er kjempeviktig å huske at det ikke er proteinene som bygger muskler, det er treningen, sier Hollekim." - Siri Marte Hollekim er doktorgradsstipendiat i klinisk medisin ved NTNU Så når jeg skal deffe mot sommeren er det viktig og kanskje trene 2 ganger om dagen da, samtidig som jeg går i underskudd. Vil jo ikke miste muskelmasse da. Er jo treningen som bygger muskler Endret 15. januar 2014 av Durochris 2 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Husk på at han er bare 172 cm, lett å se grov ut med lav fettprosent og godt bilde. For all del, det er jo sannsynlig at han der bruker doping - en stor del av folk som ser ut slik som han gjør jo det. Men samtidig har jeg sett råere armer enn det på folk like gamle som er helt garantert dopfrie. I mange tilfeller er folk dopa, men samtidig er det noen som bare er helt rå. Er jo folk som ser ut som de har trent i et par år uten å ha trent styrke i det hele tatt. Har trent med folk som tar 170 i rawbenk etter å ha trent sikkelig i 3 år. Så alt i alt syns ihvertfall jeg det er vanskelig å si helt garantert - kanskje ikke akkurat i dette tilfellet, men generelt. Jaja, men jeg ville tror en kar som har oppnådd 50cm armer over 10 år ville vært sterkere enn en som har oppnåd det på 2-3 år med roids. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Sto opp i dag, følte jeg skulle dra fram vekta som er en elendig indikator i seg selv ; 72 kg? *knipset bilde for å sammenligne* ---> faen! Uansett; har noen av dere smakt de nye Tine produktene? http://www.tine.no/produkter/merkevarene-vare/14Kjøpte også tjukkmelk fra Røros å herre-min-Jesus godt det egentlig smakte. Hvordan har denne skatten gått meg hus forbi fram til nå? Endret 16. januar 2014 av Dukien Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Tror jeg må ned å lete på meny etter denne røros mjølka alle snakker så godt om! Hvordan ligger den i pris til feks Tine? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 http://www.rorosmeieriet.no/index.php/salgssteder-og-distribusjon Pris varrierer vell fra butikk til butikk. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Noen tips til ålreite øvelser til øvre del av bryst? Har hittil kjørt benk som eneste brystøvelse, og jeg føler at jeg "mangler" litt der oppe ift hvordan resten av brystmuskulaturen er. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Noen tips til ålreite øvelser til øvre del av bryst? Har hittil kjørt benk som eneste brystøvelse, og jeg føler at jeg "mangler" litt der oppe ift hvordan resten av brystmuskulaturen er. Decline med stang eller DB's sier å aktivere opp til 80% av muskelfibrene i brystet. Ellers så kan du kjøre incline og low cable flies. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Det var den øvelsen jeg og hadde sett meg ut. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå