Dufen Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Må bare si en ting, januar måned på gym er helt fantastisk. Greit nok at du er der en evighet i påvente av å få komme til med noe utstyr, men herregud så mye rart der er om dagen. Jeg vet, er bare rot... Benken er støvete etter ikke å ha blitt brukt i jula og vektene ligger strødd under arbeidsbenken. Ikke finner jeg reimene heller, men det er ikke no stress. Åh, ja det stemmer... Jeg har jo alt jeg trenger hjemme 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Må bare si en ting, januar måned på gym er helt fantastisk. Greit nok at du er der en evighet i påvente av å få komme til med noe utstyr, men herregud så mye rart der er om dagen. Synes de fleste er på 3D-mølla og på maskinene. De forsvinner fort! Ut i mars er det få igjen 1 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Mhm. Akkurat som når du filmet deg selv å whinet når folk poengterte at teknikken din ikke var 100% Hehe, ja, der tok du meg! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Sikkert blitt spurt hundre ganger før, men jeg prøver meg;Finnes det en god formel, eller kalkulator som kan regne ut hvor mange kalorier jeg trenger daglig for å bygge meg selv større? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Ja. http://iifym.com/tdee-calculator/ Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Kroppsvekt x 44, sånn ca. Det avhenger en del av aktivitetsnivå også. Endret 9. januar 2014 av Akse Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) ^ umulig å presse i seg så mye da spesielt uten å spise drittmat Endret 9. januar 2014 av Bork Laser Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 ^ umulig å presse i seg så mye da spesielt uten å spise drittmat Vel, jeg gjør det hver dag. Og hvem har sagt at alt må være ren mat? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 ^ umulig å presse i seg så mye da spesielt uten å spise drittmat HÆ? Jeg følger periodisk faste og kan enda bryte i meg mer enn jeg trenger... Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Jeg hater virkelig og trene i Januar, det er kø i alle retninger! Men er ikke lenge før folk gir opp "nyttårsforsettet" sitt Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Rare greier, i går kl halv 10 var det tre stk på mitt gym. Så jeg skal ikke klage! Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Jeg hater virkelig og trene i Januar, det er kø i alle retninger! Men er ikke lenge før folk gir opp "nyttårsforsettet" sitt Er så enig, når de likevel skal slutte så kan de drite i å starte i det hele tatt Endret 9. januar 2014 av R3pulsive Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 ser ikke alt fuzzet med selolje, laksolje smaker bedre og har fler kcal og ser ut til å vøre like bra Lenke til kommentar
lullaa Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Åh, gi meg motivasjon!!! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Åh, gi meg motivasjon!!! Det eneste som kan holde deg gående over tid er resultater. Dessverre er kvaliteten på treningen og matinntaket til folk flest for dårlig til at de får gode resultater. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Når du er helt ny, kan du nesten gjøre hva som helst og få rimelige resultater. Det er jo derfor man skal ha et godt kosthold, og gjennomtenkt program, slik at progresjonen holder seg relativt stabil over en lengre tid. Jeg kan godt tenke meg at disse nybegynneresultatene, er det som binder folk til idiotiske program og treningsfilosofier. Endret 10. januar 2014 av Laughing Madcap Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Do it right or not at all. Som nybegynner kan du like godt bare spise og bruke program (selvfølgelig med litt moderasjoner) som om du er litt viderekommen. Så slipper du å komme i det vakuumet der mange stopper opp fordi det å gå i fra bicepcurl til benkpress 5 ganger i uken ikke funker lengre og ett kosthold basert på proteinpulver og kreatin. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Røros mjølk koster 10kr og har 4%fett lol bedre enn Qmelk jo Endret 10. januar 2014 av Bork Laser Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Mulig å få i Oslo? Virket kult ut i fra facebooken deres. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 det vet jeg ikke, kjøpte det på meny, kanskje de har det på flere meny-er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå