LarsP Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Tror ikke det har en særskilt stor effekt sånn i seg selv. Om du kombinerer det med andre aktiviteter som situps, benhev og spensthopp så vil du nok få et reelt utbytte av det. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Joda, trener på andre måter og, situps og slikt. Må nesten prøve å vedlikeholde det lille jeg har fått på et halvt år, vil helst ikke svinne hen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Joda, trener på andre måter og, situps og slikt. Må nesten prøve å vedlikeholde det lille jeg har fått på et halvt år, vil helst ikke svinne hen. 7577130[/snapback] Det svinner ikke hen på en uke uten trening. Flere profesjonelle fitnessutøvere, styrkeløftere, vektløftere osv. som anbefaler en ukes fri hver 8-12 uke. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Hva mener dere er den absolutt beste triceps-øvelsen? Jeg føler at jeg kun trener deltamuskelen min... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Hva mener dere er den absolutt beste triceps-øvelsen? Jeg føler at jeg kun trener deltamuskelen min... 7581265[/snapback] Dips all the way Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Gode, gamle franskpress funker bra. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Hva mener dere er den absolutt beste triceps-øvelsen? Jeg føler at jeg kun trener deltamuskelen min... 7581265[/snapback] Pushdowns med 1 arm av gangen, så den andre armen kan hjelpe til Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Hva mener dere er den absolutt beste triceps-øvelsen? Jeg føler at jeg kun trener deltamuskelen min... 7581265[/snapback] Franskpress med manualer, etterfulgt av noen raske tricepspress. Den må bare prøves. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Smalbenk og franskpress uten tvil. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg bruker en slik stang til franskpress, hva heter den. Og blir det samme øvelsen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg bruker en slik stang til franskpress, hva heter den. Og blir det samme øvelsen? Blir vel mer likt franskpress med manualer, treffer vel triceps fra en litt annen vinkel. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg bruker en slik stang til franskpress, hva heter den. Og blir det samme øvelsen? 7581469[/snapback] Synes jeg har sett den blir kalt triceps-stang, men den har sikkert et ordentlig navn Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Kunne godt tenkt meg å prøve en slik stang. Synd studioet ikke har det. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Syns EZ-stangene er vonde på franskpress Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Syns EZ-stangene er vonde på franskpress 7581804[/snapback] jeg fåt alltid vondt i hendene av de EZ stangene. Skjønner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Noen som tøyer etter styrke trening og kanskje imellom noen sett? Tenker å begynne å tøye etter trening og streatche musklene under vært biceps sett imens jeg holdet noen manualer som dingler fra armene imens jeg sitter. Noen sier strekking er bra, så har lyst til å prøve det ut. Har ingen ting å tape Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg varmer opp før trening og så strekker ut. Ikke etter trening. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Ville ikke kalt tøying og strekking det samme. Når man tøyer ut bare løser man litt opp i muskulaturen for å få igang blodsirkulasjon, varme opp muskulaturen osv. Om man strekker er hensikten å strekke muskelen så den blir lengre, noe som gjør at leddene får større utslag, man blir mykere med andre ord. Når du strekker ordentlig ut skal du holde på i ca. 30sek i flere sett. Det optimale er å tøye til man føler at muskelen slipper skikkelig tak. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Bruker å tøye en del mellom settene, når jeg uansett er god og varm så passer det liksom fint å tøye litt. (målet mitt er å bli mykere, så jeg strekker vel egentlig ut.) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Små-tøyer ofte muskler som blir litt "småstive" mellom settene, slik som bryst og biceps. Strekking tar jeg meg av når jeg er hjemme og har lite å gjøre, og føler meg uthvilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå