Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Kritikk er det beste man kan få, det var ikke særlig kult å ta baseløftene hos Sandvik med 10 styrkecoatcher rundt meg som på rad og rekke skulle kritisere alt de så, men etter noen runder setter man faktisk pris på det da det er gull verdt.

Nå må jeg selfølgelig beklage at jeg så stanga ligge på bakken i knebøyvideoen og hoppet frem til knebøyen uten å vite at denne personen var en vektløfter.

Det er kun mye man får gjort over internett, uten å ha alle fakta , mål og begrensninger på bordet :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo, prøver å finne ut hvor mye kcal jeg skal ha i meg, men jeg lurer på om jeg er lett aktiv eller moderat aktiv på skalaen til fitnessbloggen. Trener starting strenght fra kalibergym altså tre treningsdager med ganske tunge vekter. + At nå på nyåret kommer jeg til å slenge på en armdag da armene får jeg aldri pumpen i. Er jeg da moderat aktiv? Målet er å gå ned noen kilo før sommeren / stramme opp det jeg har/ er:)

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på senebetennelser her? Jeg er ganske sikker på at jeg har fått det i høyre beinet, og at det er pga. fotstillingen min i bilen jeg kjører. Beina mine er for lange til bilen, og foten har dermed en veldig dårlig stilling. Og jeg kjenner smertene stråler opp gjennom beinet når jeg kjører. Jeg kjører også denne bilen en del i forbindelse med jobben, så det blir litt vanskelig sånn.

Leste litt rundt det på nettet, og hvile, samt noe aktivitet er tydeligvis løsningen. Problemet er vel det at dette problemet vil gjenoppstå hvis det viser seg at sittestillingen i bilen er problemet.

Lenke til kommentar

Haha! Det er dessverre en varebil uten bakseter..

Er det din private bil som du bruker i jobbforbindelser, eller er det en firmabil? Om det er sistnevnte ville jeg kanskje tatt en prat med arbeidsgiver og hørt om du kunne byttet bil med noen andre, om det blir brukt forskjellige type biler :)

Ellers med senebetennlse så er mitt tips hvile, men blir som sagt ikke så lett mtp at du kjører i jobben. Du kan jo ta en tur til legen, så kanskje du kan få noe mot betennelsen, eller så blir du henvendt til noen andre. Jeg gikk til bedriftslegen min da jeg hadde betennelse i skulderen og fikk senere noe strålebehandling. Hvor mye dette hjalp vet jeg egentlig ikke, men er relativt bra i skulderen nå en del år senere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...