Submission Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Mat kan kanskje være litt av årsaken ja, spiser kanskje ikke nok. Føler egentlig øvelsen er tyngst i begynnelsen, skal legge en god plan nå får å snu dette Lenke til kommentar
War Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Da kan det peke på skuldre som svakeste ledd i øvelsen. Sterkere skulder, mer benk for deg. Skuldrene er vel pakket godt ned og bak? Og bena i godt oppspenn? Når du presser med bena skal skulder ned i benken, skyves kroppen oppover er oppspennet middels. Knekk stanga også så skuldre får stabilitet, knekk så du kjenner det i latsen. Når du løfter ut stanga skal latsen og kun latsen dra den rett og bestemt ut i startposisjon. Står vekten stille så vil det påvirke styrken også. Burde iallefall gå opp 1 kg mnd ca. Endret 20. desember 2013 av War 1 Lenke til kommentar
Submission Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Takk for godt tips, det med skuldrene stemmer nok så skal sørge for å ha et bedre fokus på de fremover :-) Lenke til kommentar
andresb Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Første året med trening er snart over og er godt fornøyd med utviklingen 115 kg i benk 140 kg i bøy 160 kg i mark Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) en kompis sier han skal ta meg igjen i benk. Det tåler jeg ikke, så nå har jeg fått litt ekstra motivasjon med treninga Endret 20. desember 2013 av Bork Laser 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 En curlhero ramla under sitt sett nr 487 med curl og slo ut en tann idag. Det finnes en gud! 8 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Hååper noen har et overvåkningskamera-klipp av det! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 hvordan kan man ramle når man curler? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 hvordan kan man ramle når man curler? Noen bruker jo hele kroppen når de curler. Ser ganske morsomt ut. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Lurer på hva som er galt med curls egentlig? Jeg må jo innrømme at jeg selv har vært baseløft hurr durr tilhenger selv men klarer ikke lengre å se hva som er galt med isoøvelser... Lenke til kommentar
Submission Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Hvor mange timer vil dere anbefale å trene hver dag? Har all verdens tid til trening, og elsker det. Men vil ikke trene for mye heller. 5 dager i uka, 2 ganger pr dag der hver økt er på ca 1 t og 15 min. Er det for mye? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Lurer på hva som er galt med curls egentlig? Jeg må jo innrømme at jeg selv har vært baseløft hurr durr tilhenger selv men klarer ikke lengre å se hva som er galt med isoøvelser... Isoøvelser er like essensielt for kroppsbygging som baseøvelser er for styrkeløft. Hvor mange timer vil dere anbefale å trene hver dag? Har all verdens tid til trening, og elsker det. Men vil ikke trene for mye heller. 5 dager i uka, 2 ganger pr dag der hver økt er på ca 1 t og 15 min. Er det for mye? 3-5 dager i uken og en god time hver økt er det jeg normalt kjører i hvert fall. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Lurer på hva som er galt med curls egentlig? Jeg må jo innrømme at jeg selv har vært baseløft hurr durr tilhenger selv men klarer ikke lengre å se hva som er galt med isoøvelser... Ikke noe galt med, det er bare mange benkpress -og curlboys der ute som trener det de ser i speilet. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Isoøvelser er like essensielt for kroppsbygging som baseøvelser er for styrkeløft. 3-5 dager i uken og en god time hver økt er det jeg normalt kjører i hvert fall. THIS! 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Ikke noe galt med, det er bare mange benkpress -og curlboys der ute som trener det de ser i speilet. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Vel... I nordnorge er det sånn at man kler av seg enten på over eller underkropp. Kler man av seg alt så dør man av hypotermi rimelig kjapt 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Bare for å svare enkelt. Mangelen på beintrening og den alt for store og sterke bicepsen hannes fikk han i ubalanse så beina klarte ikke å bære han heller. Jeg synes at bicepcurl, som gjerne er den øvelsen det blir gjort mest av er meningsløs. Det er den forsåvidt også. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hvor mange timer vil dere anbefale å trene hver dag? Har all verdens tid til trening, og elsker det. Men vil ikke trene for mye heller. 5 dager i uka, 2 ganger pr dag der hver økt er på ca 1 t og 15 min. Er det for mye? Alt avhenger av intensitet, målsetninger og eget ønske. Du vil nok bli ganske utmattet etter en stund. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Kan fint trene to ganger daglig, mange vektløftere gjør det. Men, du må ha god kontroll på programmering, og du må spise og sove nok. Tar bicep curls hver gang jeg har trent i det siste, er vel eneste iso-øvelsen jeg gjør. Jeg gjør den riktignok for å varme opp albuene mine før vendinger (veldig lett vekt, mange reps). Skulle jeg brydd meg hver gang jeg så noen gjøre curls oftere enn knebøy hadde jeg ikke hatt tid til å tenke på noe annet. Folk får selv vurdere hva som er bortkasta eller ikke. Fikk forøvrig 200 sammenlagt i dag i årets siste økt hos Johan Thonerud. 90 i rykk og 110 i støt. Med 170 i frontbøy så føler jeg meg litt sikrere i juleferien hvor jeg ikke vet om jeg får trent så ofte som jeg vil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå