Patrick123 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 dårlig ide å teste maks imorgen om jeg skal på fest og drikke osv i dag? Effektiviser, gjør det samtidig! Blir 2-3 uker med alternativ trening siden jeg har tilgang på senter fram til begynnelse av januar. Jaja, får bære ved å måke snø Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Pushups, burpees, turkish get ups med vannflasker, handstand, planker, pistols, situps, pushups med beina på sofa/stol, pushups med ene beinet på sofa/stol - det andre skal ha kneet så langt frem som mulig - annenhvert bein osv osv Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 http://www.youtube.com/watch?v=TWsNjWvpN0o Glutenmel f.eks. har jo 75 gram proteiner pr. 100 g. Jeg forstår ikke logikken i at det ødelegger gainzene. Hva er det jeg ikke skjønner? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Han snakker om en kar som har glutenintoleranse, har man det så vil det ødelegge "gainz" å spise gluten. 1 Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Takk! Noen som vet hvor man kan kjøpe en enkel, gammeldags barkrakk som kan brukes til å lage (Elliot's) "bio energetic stool"? Nærmeste jeg har funnet er denne ( http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70087212/ ) fra IKEA, men usikker på om den fungerer optimalt... Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Kalkun til 20 kr kiloet på Coop Obsen ! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Er en kar der jeg trener vektløfting som har en frontbøy som er høyere enn de fleste av dere er i nærheten av å knebøye. Han har dvergsyndrom, ser ikke helt vitsen i gå rundt å synes det er morsomt eller at man skal bli overraska over at de vil trene. De har kropper de og. Hvor mye dem løfter er likgyldig, freakshow is still a freakshow. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 10 cm høydeforskjell på topp og bunn i løftet. Great achievement. Personlig trener strikes again Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) dårlig ide å teste maks imorgen om jeg skal på fest og drikke osv i dag? det funka fett persa i alt Endret 14. desember 2013 av Bork Laser 2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Nettop kjørt " 5 hunnit" på biceps og triceps på jobb 1000 reps til sammen FY FAEN så pump! Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Hi68FTlyKqM&feature=youtu.be 80kg 175cm over bakken, fornøyd Endret 15. desember 2013 av Tommsern92 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) nice! hva er greia med sånt grep? er det bedre enn vanlig grep med tommel inni hånda? Endret 15. desember 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg vil tro det gjør samme nytta, jeg holder slik enkelt og greit for å låse grepet. Har ikke prøvd å låse med tommelen inni hånda grepet enda Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 De fleste kan løfte mye mer med mixed grip. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Har plutselig fått vondt i ryggen/halebenet når jeg har bøyd meg litt skjevt siden i vår, hår nå endelig fått tatt rønkenbilder og på fredag fikk jeg se hva som feilet ryggen. halebenet er brukket, står 90 grader i feil retning, det verste er at det er ikke sikkert det er noe å gjøre med det. knebøy og markløft har jeg måttet slutte med på grunn av smerter i haleben. Veldig kjipt Lenke til kommentar
Baguett2 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Jeg hadde blitt deprimert om jeg ikke kunne ta knebøy eller mark lengre. Det er omtrent 80% av hele poenget med å trene. Markløft f.eks, simulerer nesten alt vi gjør i hverdagen, plukke opp ting fra gulvet, benker, bord, bæreposer fra butikken, bære ut søpla, løfte ved.. Utrolig viktig å ha markøvelser. Markløft har gjort at jeg kan gå på rimi og bære 4 fulle og tunge bæreposer 1 kilometer til hjemmet mitt uten anstrengelse. Andre folk er nødt å kjøre det i en bil. Endret 15. desember 2013 av Baguett2 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg hadde blitt deprimert om jeg ikke kunne ta knebøy eller mark lengre. Det er omtrent 80% av hele poenget med å trene. Markløft f.eks, simulerer nesten alt vi gjør i hverdagen, plukke opp ting fra gulvet, benker, bord, bæreposer fra butikken, bære ut søpla, løfte ved.. Utrolig viktig å ha markøvelser. Markløft har gjort at jeg kan gå på rimi og bære 4 fulle og tunge bæreposer 1 kilometer til hjemmet mitt uten anstrengelse. Andre folk er nødt å kjøre det i en bil. 2 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Jeg hadde blitt deprimert om jeg ikke kunne ta knebøy eller mark lengre. Det er omtrent 80% av hele poenget med å trene. Markløft f.eks, simulerer nesten alt vi gjør i hverdagen, plukke opp ting fra gulvet, benker, bord, bæreposer fra butikken, bære ut søpla, løfte ved.. Utrolig viktig å ha markøvelser. Markløft har gjort at jeg kan gå på rimi og bære 4 fulle og tunge bæreposer 1 kilometer til hjemmet mitt uten anstrengelse. Andre folk er nødt å kjøre det i en bil. Velkommen til mitt liv uten mark og knebøy. Endret 15. desember 2013 av Dukien Lenke til kommentar
Baguett2 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Jeg føler med deg. Det behøver ikke forhindre deg i å bygge styrke i bein, du kan kanskje ta beinpress, i beinpress så skal man bruke ryggen minst mulig, holde hofter helt inntil setet og presse kun fra hoftene. Når det gjelder ryggen, kanskje om du tar stangroing ved å ligge på magen på en flatbenk og ro med hantler mens du ligger på magen, kombinere det med chinups. Men det går ikke mye på korsryggen. Dersom jeg hadde ryggproblemer, ville jeg i det minste forsøkt veldig forsiktig med rygghev fra en rygghev stol, for å se om det gjør vondt, og hvis ikke, så kanskje ryggen får litt trening i allefall. Endret 15. desember 2013 av Baguett2 2 Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 stangroing går fint, men beinpressmaksin er det ikke der jeg trener. Noen som har andre tips til hvordan jeg kan få trent føttene? det er ingen beinmaskiner på senteret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå