Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tips til kaffedrikkerne her inne som sliter med å få i seg nok kalorier: en spiseskje kokosnøttolje i kaffekoppen er godt, spesielt om du hiver det i blenderen i noen sekunder. Jeg drikker kaffe bare en gang ukentlig, før maksøkta mi, men for folk som drikker det hver dag gir det jo en god mengde kalorier.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bare jeg som drikker kaffe sort?

Nei.

Pulverkaffe svart som natta. Blir dog noe mer fancy seinere.

Kan virkelig anbefale å kverne kaffe selv, det er i min erfaring det største steget mot kvalitetskaffe. Moccamaster funker fett, men en wilfa svart presisjon er enda bedre (setter deg dog tilbake 2000,-). En aeropress koster 400 og lager dritbra kaffe enkelt hvis du har lyst til å gå litt hands on. Endret av Broseph
Lenke til kommentar

Kokosnøttolje i kaffe? Kaffe i blenderen?! Er du gal, mann?

Kaffen min koster 500,- kiloen. Jeg har finjustert kvernegraden på den elektriske kverna mi samt mengde kaffe og vann, vanntemperatur og ekstraheringstid for Aeropressen min.

Fuck janteloven.

Mmmm. Aeropress. Kjører håndkvern enn så lenge, men for en forskjell det utgjør!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tar det heller kort å ikke et langt innlegg som jeg egentlig hadde skrevet.

Vet noen om et greit pwo uten koffein? evt er det i det hele tatt noe å hente i en pwo uten koffein? liker å bruke pwo en skjelden gang i blant når jeg er på turnus og ikke føler meg 100% opplagt på noen måte ;)

Har neurocore fra før, fungerer bra i starten av en økt men jeg sliter med hjertebank av koffein pga av ufarlig diagnose på utrytmisk hjerte, og dette kan fort øddlegge økten / blir dårlig / svimmel / utmattet (ikke på en god måte) når jeg avslutter økten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...