Patrick123 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Hva er egentlig den gjengse meningen om Fitnessbloggen? Jeg syns det var en rimelig god side for omkring ett år tilbake med gode artikler om både trening og kosthold, men i det siste har de tatt en annen vending. De er gått temmelig langt med den der "love your body-holdningen". Det er selvfølgelig bra at de ikke henger ut overvektige personer slik som enkelte andre sider, men når en fitnesside legger ut et slikt bilde så føler jeg at de har tatt et steg for langt på feil sti. Fitnessbloggens egne kommentarer til bildet: Poenget er vel at du skal like den uansett. Man kan like den, samtidig som man eksempelvis ønsker forandring. Det er viktig å forstå at man er mer enn bare utseendet sitt. Ok, ja, ehm, greit nok... meeeeen... dersom du liker kroppen din, hvorfor skal du da være motivert for å gjøre en temmelig stor endring? Liker du kroppen din som den er så indikerer jo det at du ikke ønsker forandring? Å ta best mulig vare på kroppen sin handler ikke om å ha sixpack - slik alt for mange tror, eller innbiller seg. FACT Helt, FB, spot-fuckings-on... meeeeen.... sier du/dere at de ikke er en mellomting mellom Keiko der oppe og en med sixpack? Tar Shamu der oppe like godt vare på kroppen sin som en med sixpack? Dumbo der oppe har gått den andre vegen og valg øltønnen. PS: Hva er grunnen til at 9 av 10 av de som kommenterer på Fitnessbloggens Facebook-side er mer butthurt enn Jahn Thomas på valentinsdagen? Endret 10. desember 2013 av Patrick123 8 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Det har litt med at en del sånne sider ofte ønsker mer at folk skal lese det er står enn at innholdet er spesielt bra for de som faktisk trener, kontra dem som tagger på Facebook at dem ser på at andre gjør det. Tror jeg i vertfall. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 SNIP Godt å vite at jeg er ikke alene om det, jeg begynte å trene styrketrening for litt mer enn et år siden. Der da var fitnessbloggen veldig interessant, men i det siste i høsten har de vært latterlige med artikler. Har ikke giddet å følge med noe særlig i det siste. Kun pjatt snakk... 1 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Det har skjedd mye på "baksiden" av FB det siste året for å si det sånn. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Da er jeg inne på dropset på RYP, digg og kaste opp i kjeften på vei ut av treningssenteret. Ser på det som win! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Det har skjedd mye på "baksiden" av FB det siste året for å si det sånn. Som hva da? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Som hva da? <--http://no.m.wikipedia.org/wiki/ Inhabilitet Endret 9. desember 2013 av Dukien Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 <--http://no.m.wikipedia.org/wiki/ Inhabilitet Aaaah.... det er du som er skyld i det? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Spørsmål. Jeg sliter med skuldra endel, og i øvelse som bicepscurl gjør dette at skuldra mi løfter seg opp når den blir sliten, slik at jeg utfører øvelsen feil. Bytter jeg fra hantel til den tynne stanga med fast vekt klarer jeg og ha mer vekt på før det samme problemet oppstår. I dag pga 3 folk på gymmet prøvde jeg bicepscurl med stanga som man bruker til knebøy osv, da kunne jeg gå enda høyere opp i kg før jeg jukset. Er dette inbilling eller ligger det noe i det mon tro ? Vurdere og kjøpe fat gripz, slik at jeg kan få satt mer press på bicepser og mindre press på skuldra ? Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Fb mista vel en god del admins omtrent samtidig, noen erstatninger var vel kanskje ikke helt optimal. 1 Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Mye artig i forumet til Fitnessbloggen, men artiklene på forsiden unngår jeg som regel. Nybegynnerguiden til styrketrening var til god hjelp da jeg begynte, men det stoppet også der. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Har dere forslag til hva jeg kan lage til middag i dag? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Har dere forslag til hva jeg kan lage til middag i dag? Tomatsuppe, lag noe du liker.. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Godt å vite at jeg er ikke alene om det, jeg begynte å trene styrketrening for litt mer enn et år siden. Der da var fitnessbloggen veldig interessant, men i det siste i høsten har de vært latterlige med artikler. Har ikke giddet å følge med noe særlig i det siste. Kun pjatt snakk... Ditto. Det var spennende for litt over 1 år siden da jeg begynte å trene styrke. Mye svada og fjas nå, sikkert mye pga jeg itter med bedre kunnskaper i dag. Fiskesuppe fra megaen og fiskemix er jo en veldig digg. Tomatsuppe ja med 46435263 egg. Ellers viss du vil ha noe litt mer spennende, speltlompepizza. Endret 10. desember 2013 av Everket Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Dagens nyhet : EFSA har konkludert ferdig rundt aspartam og den en time gamle konklusjonen er : "Aspartame and its breakdown products are safe for human consumption at current levels of exposure."http://www.efsa.europa.eu/en/press/news/131210.htm 3 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Feirer det med en enhet pepsi max! 2 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Husk sugerør ! Tenk på de stakkars tennene! *Åpner en boks selv* 1 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 tar en cola jeg da. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Husk sugerør ! Tenk på de stakkars tennene! *Åpner en boks selv* Ingen fan av sugerør, gir rare vibber. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Men karies mann! Dette giftige sukkeret som bakterier oksiderer i tennene fører til hull! Håper du har med deg store mengder kalsiumfluorid (CaF2) da fluor donerer bort hydroksyl-gruppen sin og forhindrer tannråte. Hei alle potensielle tannleger, hater dere ernæringsfysiologer enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå