Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere opplevd at folk spør dere hjelp på senteret? For ikke så lenge siden var det en fyr som spurte om han kunne se hvordan jeg gjorde side manual raises. Jeg var litt overrasket over spørsmålet, for det var jo god plass rundt meg og speil på alle kanter, så det er jo ikke noe problem å se. Det var ikke den første gangen jeg har opplevd liknende. Jeg sa at det var greit, men jeg angrer på at jeg ikke tok 50 kroner for tjenesten.

Lenke til kommentar

Å sikre hverandre i benk er vanlig og helt tillatt. Jeg tenkte på hjelp til å lære seg øvelser.

Men når dere nevner det, så tror jeg ikke at det er så dumt å tjene penger på å sikre benkpressen til folk hvis man begynner å forhandle på riktig tidspunkt. Jeg tviler på at priselastisiteten er veldig stor når man holder på å bli fanget og/eller skadet under stanga.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å sikre hverandre i benk er vanlig og helt tillatt. Jeg tenkte på hjelp til å lære seg øvelser.

Men når dere nevner det, så tror jeg ikke at det er så dumt å tjene penger på å sikre benkpressen til folk hvis man begynner å forhandle på riktig tidspunkt. Jeg tviler på at priselastisiteten er veldig stor når man holder på å bli fanget og/eller skadet under stanga.

Hahah, ser det for meg. Hvis noen ligger med 100kg oppå seg er det virkelig selgers marked i spottebusinessen.

Lenke til kommentar

Kom over glutenmel her forleden - noen her som har et forhold til det?

Ble oppslukt med en gang grunnet høyt proteininnhold, men kom raskt ned på jorden da jeg fikk høre at det var svært usunt i større mengder.

Mesteparten av vanlig mel inneholder gluten, så jeg regner med du mener glutenfritt mel?

Lever selv i en familie der 3 av 5 personer har Cøliaki (Gluten Allergi) og dette er ingen problem for oss ''normale'' og leve på.

Er ikke kjent med proteininnhold osv, men vet at det ikke er usunt i større mengder. Ikke noe mer enn vanlig mel ihvertfall.

Lenke til kommentar

Kvartbøy i smith-maskin med pussypad og belte, fuck yeah!

Det er til å gråte av. Jeg lærte min gamle far på over 65år å ta skikkelige knebøy uten noe av det du nevner, og det klarte han etter noen uker med god stil.

Det var fantastisk å se hva denne øvelsen gjorde for ham, da han begynte å få tynne bein, dårlig holdning og bli mer og mer "pensjonist". Nå er holdningen god, og det er soleklart at den har økt livskvaliteten betraktelig :)

• Liker 5
Lenke til kommentar

Det er til å gråte av. Jeg lærte min gamle far på over 65år å ta skikkelige knebøy uten noe av det du nevner, og det klarte han etter noen uker med god stil.

Det var fantastisk å se hva denne øvelsen gjorde for ham, da han begynte å få tynne bein, dårlig holdning og bli mer og mer "pensjonist". Nå er holdningen god, og det er soleklart at den har økt livskvaliteten betraktelig :)

Faith in humanity: Restored.

Lenke til kommentar

Mesteparten av vanlig mel inneholder gluten, så jeg regner med du mener glutenfritt mel?

Lever selv i en familie der 3 av 5 personer har Cøliaki (Gluten Allergi) og dette er ingen problem for oss ''normale'' og leve på.

Er ikke kjent med proteininnhold osv, men vet at det ikke er usunt i større mengder. Ikke noe mer enn vanlig mel ihvertfall.

Glutenmel er hvetemel hvor stivelsen er blitt vaska ut, det man sitter igjen med er glutenet i melet. Er noe sånt som 70 gram protein per 100 gram mel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...