laowi Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Klarte å knuse øreproppen min idag på en skikkelig tåpelig måte. Tok markløft og skulle legge på mer vekter, bøyde meg over for å skyve vekta inn på stanga, neste som skjer er at øreproppen datt ut av øret og midt mellom glipa på 2 20kgs vekter som ble trykt inntil hverandre 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 KOSS PortaPro FTW sånn sett. Eller en gammel radio på hardcoregymmen i garasjen... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 koss portapro gir mer lyd til omgivelsene enn deg selv forøvrig er det litt stress å ta av og på vekter når man skal ta markløft 2 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Det er veldig lite som irriterer meg på treningssenteret, men når 5 stk "gutter" som forholdsvis trener i alt fra hettegenser til jeans, skal prestere og oppta ett apperat i en halvtime, for så og stå og snakke om at de aldri blir sliten av styrketrening.. Så blir jeg litt paff.. Note to self ha alltid batteri på mobilen til trening, så slipper du iaf og høre hva de snakker om... Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hva betyr "flare" i let your elbows flare? Ordboka sier bluss eller fakkel, men det er opplagt ikke det det betyr her. Vingling, eller mer spesifikt at de går "bak" (sett forfra når du ligger å benker). Altså at de går ut fra kroppen. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg digger BigJ ass. 3 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg tråkket over og forstuet ankelen min for ca. 2 uker siden under fotballtrening. Når jeg var på legevakten fikk jeg utdelt en liten brosjyre om ankelskader, der det stod et par øvelser som jeg kunne gjøre i forbindelse med rehabiliteringen av ankelen (Tåhev, stå på ett ben o.l.). Nå har det seg imidlertid slik at disse begynner å bli for lette. Men ankelen min er selvsagt fortsatt veldig ustabil, og jeg har liten lyst til å gjenta bedriften. Er det noen her som har erfaring med å trene opp ankelen igjen? Jeg har selvsagt fryktelig lyst til å spille fotball og futsal igjen så snart som mulig. Bør jeg vurdere å teipe eller bruke ankelortose når jeg begynner å trene igjen?Jeg har googlet meg frem til et par balansetreningsprogram, men hvis noen har innspill eller råd tar jeg de gjerne til meg. Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg tråkket over og forstuet ankelen min for ca. 2 uker siden under fotballtrening. Når jeg var på legevakten fikk jeg utdelt en liten brosjyre om ankelskader, der det stod et par øvelser som jeg kunne gjøre i forbindelse med rehabiliteringen av ankelen (Tåhev, stå på ett ben o.l.). Nå har det seg imidlertid slik at disse begynner å bli for lette. Men ankelen min er selvsagt fortsatt veldig ustabil, og jeg har liten lyst til å gjenta bedriften. Er det noen her som har erfaring med å trene opp ankelen igjen? Jeg har selvsagt fryktelig lyst til å spille fotball og futsal igjen så snart som mulig. Bør jeg vurdere å teipe eller bruke ankelortose når jeg begynner å trene igjen? Jeg har googlet meg frem til et par balansetreningsprogram, men hvis noen har innspill eller råd tar jeg de gjerne til meg. Har selv gjort det samme et par ganger, røket leddbånd i ankelen i forbindelse med fotballsparkingen. Det er noe herk, men absolutt noe du vil tjene masse på om du gjøre rehabiliteringen riktig! Det er ikke så vanskelig eller avansert, men handler om å gjøre en nøye jobb. Stå på ett bein mens du pusser tenna, ser på tv, står og venter på bussen. Du kan stå og kaste/sparke en ball i veggen mens du står på en fot og balanserer. Den som kjenner best når du kan prøve deg igjen er deg selv, men det er naturlig å føle seg usikker på foten. Begynn med å løpe rett frem, når det kjennes bra ut kan du ha forsiktige retningsforandringer, og etterhvert kan du prøve deg igjen. Da burde du teipe ankelen (søk på nettet eller få noen til og hjelpe deg!). Du burde IKKE teipe FOR lenge, så etter du spiller fotball igjen og det har gått 2-3 måneder burde du ha kvittet deg med teipingen. Hvis du teiper for lenge vil musklene ikke bygge seg opp igjen i ankelen og den dagen du fjerner den tråkker du over med en gang. Slutt med teipingen gradvis. Føl deg frem og vær nye og grundig med balansetreningen, den er viktig og kan spare deg for nye uker/måneder på sidelinjen. Lykke til! 2 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Det er veldig lite som irriterer meg på treningssenteret, men når 5 stk "gutter" som forholdsvis trener i alt fra hettegenser til jeans, skal prestere og oppta ett apperat i en halvtime, for så og stå og snakke om at de aldri blir sliten av styrketrening.. Så blir jeg litt paff.. Note to self ha alltid batteri på mobilen til trening, så slipper du iaf og høre hva de snakker om... Tidligere i tråden her så kom det fram at det ikke var noe problem og trene lenge, gjerne bruke 30+ minutter på en øvelse. De har sikkert lest her Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Har tenkt på å gjennomføre et eksperiment i forhold til matveien, da den eneste utfordringen jeg har (imo) er å få i seg nok mat og riktig mat. En kompis av meg sa i en bisetning at kroppen fordøyer mat som er flytende, raskere enn solid mat. Så det trigget tanken om at jeg kanskje skal prøve å blende en hel middag om gangen. Altså, ferdig koke/steke/banke en biff med saus, poteter, gulerøtter, erter, brokoli, for deretter å blende livsdriten ut av det Smaken kan jo ikke være noe særlig annerledes... Any thoughts? Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 æsj, men lykke til! Kom med statusrapport når du har prøvd Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) kommer til å smake disgusting, tror du holder ut en dag. sløs av biff også men lykke til da Endret 7. desember 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Good luck, have fun! Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Har tenkt på å gjennomføre et eksperiment i forhold til matveien, da den eneste utfordringen jeg har (imo) er å få i seg nok mat og riktig mat. En kompis av meg sa i en bisetning at kroppen fordøyer mat som er flytende, raskere enn solid mat. Så det trigget tanken om at jeg kanskje skal prøve å blende en hel middag om gangen. Altså, ferdig koke/steke/banke en biff med saus, poteter, gulerøtter, erter, brokoli, for deretter å blende livsdriten ut av det Smaken kan jo ikke være noe særlig annerledes... Any thoughts? Jeg ville latt biffen få slippe unna massakeren og så spise mosen som tilbehør. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Har tenkt på å gjennomføre et eksperiment i forhold til matveien, da den eneste utfordringen jeg har (imo) er å få i seg nok mat og riktig mat. En kompis av meg sa i en bisetning at kroppen fordøyer mat som er flytende, raskere enn solid mat. Så det trigget tanken om at jeg kanskje skal prøve å blende en hel middag om gangen. Altså, ferdig koke/steke/banke en biff med saus, poteter, gulerøtter, erter, brokoli, for deretter å blende livsdriten ut av det Smaken kan jo ikke være noe særlig annerledes... Any thoughts? Hvorfor ikke bare ta weight gainer på siden, og faktisk nyte maten? Det er ikke så vanvittig vanskelig å gå opp i vekt uten å ta den helt ut som du gjør der.. Bare drikk en weight gainer shake etter middag og frokost f.eks. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hvorfor ikke bare ta weight gainer på siden, og faktisk nyte maten? Det er ikke så vanvittig vanskelig å gå opp i vekt uten å ta den helt ut som du gjør der.. Bare drikk en weight gainer shake etter middag og frokost f.eks. Jeg har vel ikke nevnt noe sted at det nødvendigvis er å gå opp i vekt som er tingen, men heller få i meg nok mat og riktig mat. Jeg ser på det som fordelsmessig å få i seg 500 gram kjøtt kontra 500 gram weight gainer, som jo består av mye sukker. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 http://www.dagbladet.no/2013/12/07/tema/aller/kk/helse/brus/30708473/ Nææææææææææææææææææææææææææææææææ? 1 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Du vet populærvitenskapen har nådd et nytt bunnivå når det er nødvendig med en sånn artikkel. :/ Endret 8. desember 2013 av Dukien Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Gøy å bruke blenderen altså. Ta det du finner av frukt, bær, grønt, melk, juice og gryn, hiv det i og kjør. Garantert den enkleste måten å få i seg vitaminer og mineraler på også. Smaker ikke alltid like godt, men det er nesten like spennende å kjenne på smaken hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå