OlafG Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Folk skal selvfølgelig få trene i det de vil, men fy det ser dumt ut med menn i tights. Haters gonna hate. Tights er chill. 5 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Klarer endelig push-ups med en hånd, hele tre stk! *stolt* Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Klarer endelig push-ups med en hånd, hele tre stk! *stolt* Bra greier! Jeg hadde ikke sjans på en. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Klarer endelig push-ups med en hånd, hele tre stk! *stolt* Når jeg prøvde på det en periode syntes jeg de 1-3 første rep var tyngst. Etter det gikk det merkelig fort oppover, etter noen uker lå jeg på 15-20 rep på hver arm. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 føler jeg har blitt dårligere på pushups jeg netur Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Jfr diskusjoner om albuer i benk, mange, mange sider tilbake:http://www.allthingsgym.com/kelly-starrett-knees-vs-knee/"In the video he clarifies what he means and makes a lot of good points. Just like you shouldn’t let your elbows flare in the bench press or let your back round in the deadlift, your knees coming in is not optimal." Endret 5. desember 2013 av PhelpsTransposed 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) http://fitnessbloggen.no/forbrenn-fett-mens-du-sover/ hvor mye søvn får dere? er en del her som poster gangske sent om kvelden/natta. gjør det sjæl og. jeg får ~7h, men merker at det er litt for lite. Endret 5. desember 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 http://fitnessbloggen.no/forbrenn-fett-mens-du-sover/ er en del her som poster gangske sent om kvelden/natta. hvor mye søvn får dere? jeg får ~7h, men merker at det er litt for lite. ca 6 timer om natta og en time og to på dagen. I helgene sover jeg 10-12 timer. Jeg er veldig B menneske, og holder på å skifte jobb nå som passer livsstilen min bedre. Det verste jeg vet er å stå opp tidlig. 2 Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 8-9 timer på hverdager og 10-12 i helgene, feels good man. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 http://www.youtube.com/watch?v=DligaIadszY Bra postworkoutshake? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Angående proteininntak og tidsperioder :Alan annonserte at samle-analysen demmes er lagt ut. Hensikten var å se på proteininntak på forskjellige tidspunkter. Det som gjør dette så spennende at det var også en del av hensikten bak min egen oppgave, hvorav vi konkluderte likt. Men slik alle andre og denne også nevner; det trengs fortsatt mer forskning på veldig godt trente personer.Selve rådataen er som de fleste vet; sucky - men nå har i all fall noen tatt seg bryet med å sjekke sammenhengen ut så idrettsernæringen går stadig framover. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24299050 Siterer noe fra diskusjonen hvor han svarer på spørsmål : "For strength, the interaction between treatment and training status was nearly significant (P = 0.051), but post hoc comparisons between treatment and control within each training status classification were not significant." Another really cool thing about this was that the sponsor (Dymatize Nutrition) agreed to fund our study *before* we even had any data! They also agreed to fund it with zero involvement in any aspect of the process, from data collection to data interpretation & everything in-between. This experience reinforced my faith in Big Science Nadine - our study compared protein dosing inside & outside of a specifically defined peri-workout period; it did not examine differences over a larger diurnal period. We aimed to analyze the data focused on the proverbial "anabolic window".. Endret 6. desember 2013 av Dukien Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Når det kommer til søvn er det sjeldent jeg sover noe mer enn 6 timer, gammel vane.. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Fant frem min trofaste julebordsdress, som har akkompagnert meg i fire år nå. Den viser seg å være altfor trang rundt skuldra. Julebordet er i dag. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Fant frem min trofaste julebordsdress, som har akkompagnert meg i fire år nå. Den viser seg å være altfor trang rundt skuldra. Julebordet er i dag. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Du skal le og feire. Jeg har ingen anelse om dressen jeg kjøpte i fjor passer heller. Bør nok sjekke det snart. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Heh, tar det som en seier jeg. Bare husk å sjekk dressen din før samme dag som du skal på julebord 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jfr diskusjoner om albuer i benk, mange, mange sider tilbake: http://www.allthingsgym.com/kelly-starrett-knees-vs-knee/ "In the video he clarifies what he means and makes a lot of good points. Just like you shouldn’t let your elbows flare in the bench press or let your back round in the deadlift, your knees coming in is not optimal." Hva betyr "flare" i let your elbows flare? Ordboka sier bluss eller fakkel, men det er opplagt ikke det det betyr her. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg antar at det er snakk om risting eller vingling i albuene. At de skal være stabile i et godt løft. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Er faktisk veldig gøy å løfte tunge vekter og faktisk gå OPP i vekt, men kjenner jeg gleder meg til å skrelle av fettet til våren. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hva betyr "flare" i let your elbows flare? Ordboka sier bluss eller fakkel, men det er opplagt ikke det det betyr her. Har du aldri opplevd at albuene dine tar fyr mens du benker? 3 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hva betyr "flare" i let your elbows flare? Ordboka sier bluss eller fakkel, men det er opplagt ikke det det betyr her. At de vandrer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå