Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir jeg noe sterkere ved å spise ett rått egg om morgenen?

7536444[/snapback]

Produkt

 

1 egg= 55g. Pr 100g= 12,6protein. Som sagt bra, og det er også ganske sunt.

 

"Forbrenner man abosolut noe fett med situps? Jeg tror det ikke forbrenner noe, men en venn er så skråsikker på at det tar bittelitt."

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Blir jeg noe sterkere ved å spise ett rått egg om morgenen?

7536444[/snapback]

Produkt

 

1 egg= 55g. Pr 100g= 12,6protein. Som sagt bra, og det er også ganske sunt.

7536459[/snapback]

Kanskje det er bedre å spise rett før trening? Siden det er proteiner? ER det ikke slik med Wkey proteiner at man skal spise rett før trening?

Lenke til kommentar
Forbrenner man abosolut noe fett med situps? Jeg tror det ikke forbrenner noe, men en venn er så skråsikker på at det tar bittelitt.

Vil no tru at det går med nokre kaloriar når du tek situps.

 

Blir jeg noe sterkere ved å spise ett rått egg om morgenen?

Sterkare nei, men som nemnt inneheld det ein del protein som trengs for oppbygging av musklar.

Lenke til kommentar
Forbrenner man abosolut noe fett med situps? Jeg tror det ikke forbrenner noe, men en venn er så skråsikker på at det tar bittelitt.

7536423[/snapback]

Seff. Alt du gjør forbrenner. Om du bare ligger stille forbrenner du kun for å holde kroppens prosesser i gang. Om du gjør noe (går, trener, tar situps) så forbrenner man litt mer, ettersom hvor mye energi kroppen trenger, og hvor mye den kan hente ut fra musklene.
Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal begynne å trene på spenst, men er jo så forbanna dyrt.. Må kanskje få meg en jobb for å tjene litt penger til blant annet det, men da veit jeg ikke om jeg gidder å begynne å trene.. :hmm:

 

Jeg bare lufter mine meninger om prisene på spenst.. :wee:

7536653[/snapback]

 

 

Spenst som i navnet på et treningsstudio da?

 

EDIT: Skrivefeil

7537233[/snapback]

Regner med at det ikke er treningsmetoden "spenst" han mener da :wee:

Ettersom han sier "Jeg bare lufter mine meninger om prisene på spenst".. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
"Forbrenner man abosolut noe fett med situps? Jeg tror det ikke forbrenner noe, men en venn er så skråsikker på at det tar bittelitt."

7536459[/snapback]

 

Du bruker energi, ergo du forbrenner kcal. Hvorvidt kroppen bruker fettreserver eller glykogenlagre er individuelt, men for de fleste i de fleste situasjoner gjelder nok det sistnevnte. Det er bare logikk.

Lenke til kommentar

Har et problem. Fingrene mine ser ut som spikere. De er så tynne som du kan få dem. Har ikke gjort så mye for å få de større, fordi jeg ikke vet hva som funker :hrm:

 

Er det mulig å på en måte "trene" fingrene for å få dem tjukkere ? :)

Eller finnes det andre ting jeg kan prøve?

 

Sikkert et dumt spørsmål, men er desperat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...