CCola Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Blir jeg noe sterkere ved å spise ett rått egg om morgenen? EDIT: Samtidig som jeg trener på dagtid da. Endret 19. desember 2006 av Ilsaldur Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Blir jeg noe sterkere ved å spise ett rått egg om morgenen? 7536444[/snapback] Produkt 1 egg= 55g. Pr 100g= 12,6protein. Som sagt bra, og det er også ganske sunt. "Forbrenner man abosolut noe fett med situps? Jeg tror det ikke forbrenner noe, men en venn er så skråsikker på at det tar bittelitt." Endret 19. desember 2006 av DNA Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Blir jeg noe sterkere ved å spise ett rått egg om morgenen? 7536444[/snapback] Produkt 1 egg= 55g. Pr 100g= 12,6protein. Som sagt bra, og det er også ganske sunt. 7536459[/snapback] Kanskje det er bedre å spise rett før trening? Siden det er proteiner? ER det ikke slik med Wkey proteiner at man skal spise rett før trening? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Tror ikke når du spiser det har så sykt mye å gjøre, men er jo viktig med litt proteiner før trening. Selv har jeg 3 egg til kvelds som jeg føler er ganske viktig. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Er det ikke bedre med proteiner etter trening? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Tror ikke når du spiser det har så sykt mye å gjøre, men er jo viktig med litt proteiner før trening. Selv har jeg 3 egg til kvelds som jeg føler er ganske viktig. 7536488[/snapback] Skal prøve å sluke i meg ett egg rett før trening ei stund nå. Så får jeg se hvordan det går. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Er det ikke bedre med proteiner etter trening? 7536490[/snapback] Da skal man ha raske proteiner vil jeg tro, egg er ikke så raske som f.eks myseprotein. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Forbrenner man abosolut noe fett med situps? Jeg tror det ikke forbrenner noe, men en venn er så skråsikker på at det tar bittelitt. Vil no tru at det går med nokre kaloriar når du tek situps. Blir jeg noe sterkere ved å spise ett rått egg om morgenen? Sterkare nei, men som nemnt inneheld det ein del protein som trengs for oppbygging av musklar. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Lurer på om jeg skal begynne å trene på spenst, men er jo så forbanna dyrt.. Må kanskje få meg en jobb for å tjene litt penger til blant annet det, men da veit jeg ikke om jeg gidder å begynne å trene.. Jeg bare lufter mine meninger om prisene på spenst.. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Spenst som i navnet på et treningsstudio da? EDIT: Skrivefeil Endret 19. desember 2006 av PureChaos Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Forbrenner man abosolut noe fett med situps? Jeg tror det ikke forbrenner noe, men en venn er så skråsikker på at det tar bittelitt. 7536423[/snapback] Seff. Alt du gjør forbrenner. Om du bare ligger stille forbrenner du kun for å holde kroppens prosesser i gang. Om du gjør noe (går, trener, tar situps) så forbrenner man litt mer, ettersom hvor mye energi kroppen trenger, og hvor mye den kan hente ut fra musklene. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Lurer på om jeg skal begynne å trene på spenst, men er jo så forbanna dyrt.. Må kanskje få meg en jobb for å tjene litt penger til blant annet det, men da veit jeg ikke om jeg gidder å begynne å trene.. Jeg bare lufter mine meninger om prisene på spenst.. 7536653[/snapback] Spenst som i navnet på et treningsstudio da? EDIT: Skrivefeil 7537233[/snapback] Regner med at det ikke er treningsmetoden "spenst" han mener da Ettersom han sier "Jeg bare lufter mine meninger om prisene på spenst".. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 Spenst er et treningsstudio ja, "understudio" til SATS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 "Forbrenner man abosolut noe fett med situps? Jeg tror det ikke forbrenner noe, men en venn er så skråsikker på at det tar bittelitt." 7536459[/snapback] Du bruker energi, ergo du forbrenner kcal. Hvorvidt kroppen bruker fettreserver eller glykogenlagre er individuelt, men for de fleste i de fleste situasjoner gjelder nok det sistnevnte. Det er bare logikk. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 Spenst er et treningsstudio ja, "understudio" til SATS. 7540157[/snapback] Hørtes mer ut som en ripp-off Lenke til kommentar
Uber-Per Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 Har et problem. Fingrene mine ser ut som spikere. De er så tynne som du kan få dem. Har ikke gjort så mye for å få de større, fordi jeg ikke vet hva som funker Er det mulig å på en måte "trene" fingrene for å få dem tjukkere ? Eller finnes det andre ting jeg kan prøve? Sikkert et dumt spørsmål, men er desperat. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 Vel, du kan prøve forskjellige grepsøvelser, men tror ikke det vil gjøre fingrene "feitere". Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 Hvor store fingere du har vil jeg tro er genetisk, tror ikke det er mulig å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 Dette er sikkert et spørsmål som er blitt spurt maaange ganger før, men men. Funker det og forbrenne fett ved feks å jogge, samtidig som man trener styrke? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 Ja, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå