Akse Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Er det dumt å spise energibar etter trening med 30 g protein og 40 g karbohydrater fordelt på 100 g, dersom jeg ønsker å bygge muskler samtidig gå litt ned i vekt? Nei, hvorfor skulle det være dumt. Det er dagstotalen som teller, ikke det etter trening. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 TN hevder også at proteiner innenfor 30-minutters-vinduet etter trening kan øke resultatet av restitusjonen med 25% Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 TN hevder også at proteiner innenfor 30-minutters-vinduet etter trening kan øke resultatet av restitusjonen med 25% Selvfølgelig hevder TN det. De vil jo selge proteiner. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Skal jeg kjøpe whey eller energibarer? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 TN hevder også at proteiner innenfor 30-minutters-vinduet etter trening kan øke resultatet av restitusjonen med 25% Martin Berkhan, Brad Pilon m.fl. hevder at man ikke trenger å spise før 6 timer etter endt treningsøkt... Just saying... 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 er Magnusson/Ortmayer deadlift programmet noe en nybegynner kan begynne på, eller er det ment for de sykeste av de syke løfterne? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 og er det meninga å kjøre det aleine, eller kombinert emd andre programmer? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvis du er nødt til å stille spørsmål som dette er det nok best at du avventer det litt. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Deadlift programmet der er bra, men det er forholdsvis hardt så burde ha det mest grunnleggende inne. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Ijustdontgetit. Har i det siste gått ned til å kjøre enten bøy, eller markløft på en treningsdag. Begge øvelsene har vist seg å voldta beina mine. Men selv nå, uavhengig om jeg kjører så lite som tre sett på god belastning, så er jeg alltid helt kukk i beina dagen(e) etterpå. Mens overkroppen, den føles nesten klar for ny trening allerede samme dag. Jeg har altså x antall øvelser som treffer overkroppen (benk, nedtrekk, foroverbøyd roing, pushup med belastning, mm), øvelser jeg ofte kjører mer enn tre tunge sett på da kroppen uansett ikke klager. Men EN øvelse på beina, selv med kun tre tunge sett, nei da går alt i skogen. Ække dette litt rart?? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Ikke nødvendigvis. Jeg føler det er ganske tilfeldig når jeg får doms og muskelstølhet. Det virker å være skifte i reprange som er årsak dog. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvis du er nødt til å stille spørsmål som dette er det nok best at du avventer det litt. hvorfor? Deadlift programmet der er bra, men det er forholdsvis hardt så burde ha det mest grunnleggende inne. hva er det mest grunnleggende? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Ikke nødvendigvis. Jeg føler det er ganske tilfeldig når jeg får doms og muskelstølhet. Det virker å være skifte i reprange som er årsak dog. For meg er det ikke tilfeldig i det hele tatt. Jeg er konsekvent ødelagt (ikke støl, men kaputt) i beina dagen derpå. Selv ved en lusen tre setter i bøy eller mark. Men på andre siden kan jeg ta meg helt ut i benk, nedtrekk, foroverbøyd roing, pushups med vekter på ryggen, en teit skulderøvelse og deadstop dumbbell rows. Dagen etterpå? Helt fin. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 hva er det mest grunnleggende? Hvis du IKKE VET DET, så er det vel åpenbart at du ikke bør gjøre det? Og nei, jeg kommer ikke til å utdype, før du lærer deg å skrive med stor bokstav før hver setning! 2 Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Tips: Må du spørre, ikke gjør det. Da er du fremdeles nybegynner. Er du helt sikker på "at du er viderekommen/pro" samtidig som du har trent under 2 år. Da er du ihverfall nybegynner.Om du leser linken du selv la ut sa han selv at han måtte kutte alt annet fordi det var så hardt. Dessuten ville han øke marken oppimot rundt 300 kg. Er du på det nivået? Har du slitt i evigheter for å få igang marken? Ikke? Hvordan føler du at det passer for deg da? 1 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) hvorfor? hva er det mest grunnleggende? Fordi de mener at det at du lurer på disse tingene vitner om at du ikke har kommet så langt med treningen din at programmet passer deg. Med grunnleggende mener han å si akkurat det samme. Et visst nivå hva styrke og kunnskap om vektløfting angår. Du kan jo se hvor tunge vekter som brukes i eksempelet - ikke akkurat lmao1plaet. Hvis du IKKE VET DET, så er det vel åpenbart at du ikke bør gjøre det? Og nei, jeg kommer ikke til å utdype, før du lærer deg å skrive med stor bokstav før hver setning! Det går jo an å svare så han blir klokere. Dette er for øvrig et nettforum - plager det deg så mye at han ikke bruker store bokstaver? Du har selv to kommafeil i posten din. Tips: Må du spørre, ikke gjør det. Da er du fremdeles nybegynner. Er du helt sikker på "at du er viderekommen/pro" samtidig som du har trent under 2 år. Da er du ihverfall nybegynner. Tips: Spør man ikke forblir man nybegynner. Endret 1. desember 2013 av Broseph 5 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Det går jo an å svare så han blir klokere. Dette er for øvrig et nettforum - plager det deg så mye at han ikke bruker store bokstaver? Du har selv to kommafeil i posten din. Ja, det ergrer meg noe forjævelig at han ikke kan skrive normalt. Som en direkte konsekvens av dette, unngår jeg å svare på alt han spør om, uansett hvor mye informasjon jeg må sitte inne med om temaet. Så kan han få lov å velge selv. And so what at jeg har 2 kommafeil. Endret 1. desember 2013 av Corey Lenke til kommentar
Populært innlegg Broseph Skrevet 1. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Ja, det ergrer meg noe forjævelig at han ikke kan skrive normalt. Som en direkte konsekvens av dette, unngår jeg å svare på alt han spør om, uansett hvor mye informasjon jeg må sitte inne med om temaet. Så kan han få lov å velge selv. And so what at jeg har 2 kommafeil. So what? Ser du ikke ironien? Det er barnslig av deg å la slike ting irritere deg så mye. Du må være en veldig, veldig sint person. "Try to focus more on expanding the fitness community as a whole" - dette er fra signaturen din. Del kunnskapen din med andre så de kan bli klokere i stedet for å la deg irritere av trivialiteter. Endret 1. desember 2013 av Broseph 11 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) takk for svar, Broseph. Endret 1. desember 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Noen burde seriøst moderere denne tråden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå