Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk er jo veldig forskjellige, men etter som jeg forstår er ON sett på fra det store flertallet som VELDIG god smaksmessig. Mutant Mass synes jeg smakte ok -. 4/10.

Jeg bestilte jo selfølgelig proteinpulver tidligere i uken, helt uvitende om at i dag var black friday. Så det ble enda en bestilling i dag, 3kg med smooth banana fra PF. Smaker sikker helt for JÆVLIG. MEN siden jeg har blitt så godt vant med kvalitetsmak fra Ironcore og Dymatize gjør det sikkert ingenting med litt lavkvalitetsmak fra PF for å sette skikkelig pris på kvalitet.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Kommer helt an på inntaket av måltid og sammensetningen av makronæringstoffer.
Har du trykket i deg loff og ikke annet; kan siste måltid før trening innenfor et par timer bestå av tilskudd fra proteiner. Har du slikt nordmenn flest gjør; spist en balansert måltid som regel inneholder nok proteiner så er det ikke nødvendig.

Lenke til kommentar

Åssen klarer dere å holde motivasjon oppe etter mange pauser imellom, hvis dere har opplevd det. Jeg sliter noe sykt å holde motivasjon oppe etter hver føckings pause, det kan være f.eks snowboardcamp, futsalcamp, bortreist på ferie, bortreis i fotball-/futsalcup. Det er sååå slitsomt...

Lenke til kommentar

Åssen klarer dere å holde motivasjon oppe etter mange pauser imellom, hvis dere har opplevd det. Jeg sliter noe sykt å holde motivasjon oppe etter hver føckings pause, det kan være f.eks snowboardcamp, futsalcamp, bortreist på ferie, bortreis i fotball-/futsalcup. Det er sååå slitsomt...

Jeg unngår pauser. Man kan alltids finne et treningssenter eller en måte å få gjort noe trening på.

Lenke til kommentar

Fy faen for et mas om proteinpulver over alt. Kan dere lage dere en egen proteinpulvertråd kanskje?

Å herre...når denne tråden allerede minner mer om en Facebook-chat mellom 2 14-åringer skal du klage over at folk spør om proteinpulver?

Makan til sutrekopp. Jeg som praktisk talt aldri skriver noe her inne heller?! :nei:

• Liker 3
Lenke til kommentar

HAH! Det sutres om tre ting her i denne tråden.

1. Styrketrening. Det er lite rom for å diskutere annet. Spør noen om volum så: MÅ DERE HA STYRKEN I BUNN ELLERS BLIR DERE KATABOLE OG WHATNOT!

2. Proteinpulver. Hva smaker best. hvor får man det billig. DET ER EGEN TRÅD FOR DETTE SÅ MOTHERFUCK YOU!!!!!!!!!!!!! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=613093

3. Kreatin. Se punkt nr. 2

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg unngår pauser. Man kan alltids finne et treningssenter eller en måte å få gjort noe trening på.

Heldiggris! For min del er det umulig å unngå ufrivillige pauser, klin umulig. Alternativet mitt er vel trene for seg selv om morgen, men har du da forslag hvordan jeg kan trene uten utstyr?

Lenke til kommentar

Heldiggris! For min del er det umulig å unngå ufrivillige pauser, klin umulig. Alternativet mitt er vel trene for seg selv om morgen, men har du da forslag hvordan jeg kan trene uten utstyr?

Det første jeg kommer på er egentlig dips, pull ups, goblet squat og kanskje finne noe random tungt å marke.

Man må jo gjøre det beste ut av det man har. Og får du ikke trent en uke eller to, får du bare dra deg ut av huset uansett hvor lite du har lyst.

Lenke til kommentar

Jeg måtte bare sette det på spissen, fordi jeg ikke liker proteinpulver.

Vel, selvsagt er jeg for et ultimat kosthold hvor jeg får biff, kyllingfillet og laks når jeg vil sammen med de uendeligste mengder helmelk, men slik er det da en gang ikke i Forsvaret. Selv om messa tilbyr mat verdi en toppidrettsuttøver (og de i de kvanta du bare ønsker) er det desverre ikke gitt at man får i seg nok proteiner og/eller karbohydrater ellers i en ganske så hektisk utdanningshverdag.

Så ja; jeg bruker proteinpulver og kcal-tilskudd. Svar meg da, Gud; HVILKET ER BEST?! :green:

Lenke til kommentar

Det første jeg kommer på er egentlig dips, pull ups, goblet squat og kanskje finne noe random tungt å marke.

Man må jo gjøre det beste ut av det man har. Og får du ikke trent en uke eller to, får du bare dra deg ut av huset uansett hvor lite du har lyst.

Jeg drar og trener selv om hvor lite jeg har lyst, men hvordan får jeg motivasjon når resultater er omtrent det samme hele tiden når jeg må ta ufrivillige pauser. Det merkes at det tærer på meg veldig nå.

Får utklekke en workout når jeg er bortreist, som dips, pushup og goblet squat. Takk for ideen, har ikke tenkt på goblet squat f.eks :)

Lenke til kommentar

Er det dumt å spise energibar etter trening med 30 g protein og 40 g karbohydrater fordelt på 100 g, dersom jeg ønsker å bygge muskler samtidig gå litt ned i vekt?

Edit: leste nettopp at en undersøkelse av whey protein fører til at man bygger muskler samtidig som man mister kroppsfett. Er dette noe smart kjøp å ha etter trening man skal ha det.

Losing weight - according to one study, published in Nutrition & Metabolism, people who took a specialized whey fraction (Prolibra, high in leucine, bioactive peptides and milk calcium) "lost significantly more body fat and showed a greater preservation of lean muscle compared to subjects consuming the control beverage."

Edit2: eller kreatin? Billig hos proteinfabrikken nå. Skal hjelpe å bygge muskler men går vel opp i vekt?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...