sungun Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Jeg ser at det kan bli en kjip begrensning på sikt. Da er dette et alternativ, ingen pullups el. dips, men kapasitet på 400kg Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Noen som har byttet treningssenter bare for variasjonens skyld? Jeg har blitt kjent med veldig mange på senteret mitt, og trives i grunn der. Har det noe for seg? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Bytter senter viss jeg føler det blir dårlig folk/utstyr ratio - hvorvidt jeg kjenner folk der spiller igrunn ingen rolle. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Har meldt meg på det her: http://runmageddon.pl/ Er noe ToughMudder-lignende greier. Føler meg som en crossfitte®. Det blir nok tungt uansett. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Noen som har byttet treningssenter bare for variasjonens skyld? Jeg har blitt kjent med veldig mange på senteret mitt, og trives i grunn der. Har det noe for seg? Jepp, har vært innom fire av seks sentre i byen. Det jeg er på nå er det desidert beste mtp. utstyr og miljø. Byttet for variasjonen, men også fordi det fort ble folksomt på de mer sentrumsnære sentrene, og jeg gidder ikke å vente på andre når jeg skal trene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 beef jerky er vel bra på bulk? fant ut at man kan kjøpe ~0.9kg for 250kr på engelske ebay, det er sykt mye billigere enn i norge iallefall men er det no stress med tollen osv ang. beef jerky? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Beef Jerky er omtrent bare protein, så strengt talt bedre på deff. Spiste det en del på PSMF som snacks husker jeg. Helmelk er bra på bulk. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Jo det er realistisk, det er derfor jeg har satt det som mål. Poenget med å sette seg mål? Kødder du? Nei, jeg kødder ikke. Det var min egen personlige mening, og var ikke egentlig en kritikk av deg, på noen som helst måte, derav parantes og "personlig." Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Beef Jerky er omtrent bare protein, så strengt talt bedre på deff. Spiste det en del på PSMF som snacks husker jeg. Helmelk er bra på bulk. ah, nedtur. Men er jo digg da så bestiller kanskje uansett. helmelk er nice Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Nei, jeg kødder ikke. Det var min egen personlige mening, og var ikke egentlig en kritikk av deg, på noen som helst måte, derav parantes og "personlig." Men jeg bare spørr (no hard feelings) Hvordan setter du dine mål og hvordan arbeider du i mot dem? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Beef Jerky er omtrent bare protein, så strengt talt bedre på deff. Spiste det en del på PSMF som snacks husker jeg. Helmelk er bra på bulk. Sykt hvor vandannende Helmelk er, før var det cola eller saft til alle måltid. Men hvis jeg ikke får helmelk inntil egg og bacon nå blir jeg grinete! Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Helmelk og havregryn. God damnit. Ble ganske bra bulk av det. 1 Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 http://fitnessbloggen.no/5-repetisjoner-baseovelser/ Aldri mer enn 5 reps? Knebøy i dette tilfellet. Mener å akkurat ha lest her på forumet at spesielt ben som består av flere store muskler trenger endel repetisjoner for å trene bra? Noen som kan utdype hva som er best i forhold til ben trening og spesielt knebøy? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 http://fitnessbloggen.no/5-repetisjoner-baseovelser/ Aldri mer enn 5 reps? Knebøy i dette tilfellet. Mener å akkurat ha lest her på forumet at spesielt ben som består av flere store muskler trenger endel repetisjoner for å trene bra? Noen som kan utdype hva som er best i forhold til ben trening og spesielt knebøy? Nå er det en vesentlig forskjell på trening for styrke og muskelvekst da. Mens 5 reps kan være en veldig god kombinasjon, vil du aldri få samme utbyttet mot muskelvekst som hvis du kjører 6-8 reps i baseøvelsene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) har et noobespørsmål blir de som bare trener muskelvekst/volum "svakere" enn de som trener styrke? blir musklene større uten man blir så mye sterkere eller hva er greia? hvorfor er ikke de med størst muskler sterkest? Endret 26. november 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 har et noobespørsmål blir de som bare trener muskelvekst/volum "svakere" enn de som trener styrke? blir musklene større uten man blir så mye sterkere eller hva er greia? hvorfor er ikke de med størst muskler sterkest? De som trener for styrke blir mye sterkere enn de som bare trener for muskelvekst. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) De som trener for styrke blir mye sterkere enn de som bare trener for muskelvekst. men hvorfor blir musklene større uten at de gjør noe mer nytte?hvorfor er ikke de med størst muskler sterkest? Endret 26. november 2013 av Bork Laser 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det er nervesystemet som styrer, ikke muskemassen. Det er nervesystemet man hviler mellom settene, ikke muskelen. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 men hvorfor blir musklene større uten at de gjør noe mer nytte?hvorfor er ikke de med størst muskler sterkest? Kortsvar: Mer "væske" i vevet istedenfor at tverrsnittene blir "sterkere". Du kan søke opp sarkoplasmisk vs myofibrilsk hypertrofi, henholdsvis størrelse og styrke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå