Akse Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Kjøper Q-meieriene pga. mer kcal, bedre smak, lavere pris, finere kartong og for å støtte den minste aktøren. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Målevindu!! Har aldri brukt det, tror jeg. Men fin funksjon ja. Endret 13. november 2013 av Akse Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Gravide Ioni spiser 20 bananer om dagen Sunt eller galskap? Jeg spiste en gang 3 bananer på en dag og kunne ikke drite på en uke, kjør debatt. Endret 13. november 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Slik Patrick nevner ovenfor så er banan en stoppende matvare og opp mot 20x daglig har jeg vanskelig for å tro. Spesielt under en graviditet. Sånn seriøst ; Hodet mitt brekker seg av feilernæringen og de potensielle insulin-spiksa om dette skulle stemme. Endret 13. november 2013 av Dukien Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Greit at noe er sunt, men kommer vel til ett punkt der sunne saker blir mindre og mindre sunne ved sånne inntak. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Gravide Ioni spiser 20 bananer om dagen Sunt eller galskap? Jeg spiste en gang 3 bananer på en dag og kunne ikke drite på en uke, kjør debatt. Spiser 2-4 om dagen og bæsjer helt fint jeg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Slik Patrick nevner ovenfor så er banan en stoppende matvare og opp mot 20x daglig har jeg vanskelig for å tro. Spesielt under en graviditet. Sånn seriøst ; Hodet mitt brekker seg av feilernæringen og de potensielle insulin-spiksa om dette skulle stemme. Er hun sikker på at hun er gravid? Kanskje hun bare er veldig, veldig forstoppet? 6 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Eg spiser 5 og bæsjer vertfall 2 ganger for dag Lenke til kommentar
Akse Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Følelsen når du kommer inn på treningssenteret mens du spiser Lion og Battery, og går forbi et par overvektige jenter som ser på deg med oppgitt blikk. Jeg synes det er flott at overvektige folk trener, men jeg måtte holde igjen smilet. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bjarnemann Skrevet 14. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 14. november 2013 Bestilte meg en seksdobbel Whooper i dag, med ekstra stor pomfri og en porsjon Chilli Cheese til. Karen i kassa syntes det var så gøy med en så stor bestilling at han personlig la på oste - og baconskiver på hver eneste en av burgerne, og slang også med en ekstra porsjon Chilli Cheese i bonus. Burgeren ble så høy at det var umulig å bite over den, og needless to say, så tilbrakte jeg de neste timene i ørska på sofaen. Pluss en del doturer, da. 10 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg kjøper Q-melk nettopp for å unngå dette. Nobelt, men Q-meieriene mottar rundt 1,15 kr per liter melk fra staten. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Planet Fitness er virkelig noe for seg selv.. Fra Facebook-siden deres: "Tootsie Rolls, Pizza Night, and Bagel Morning are small ways in which we show our appreciation to our members, and are part of what makes us different than other gyms." Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Planet Fitness er for spesielt interesserte Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Sykt digg øvelse hvis man har en høy benk. 1:08 Kalles "liggende rotak" innen roing og jeg kjenner ikke til noen andre idretter som bruker denne aktivt. Vektene skal helst ligge i ro og ikke rulles slik som på videoen. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Liao Hui er verdensrekordholder i 69 kilosklassen i vektløfting, "with all due respect," så jeg tror ikke han trenger teknikktips fra deg. Edit: Innser at det er umulig å si det over uten å virke som en klyse, det er virkelig ikke meninga. Poenget mitt er bare at det sikkert er flere måter å gjøre øvelsen på, og at jeg tviler på at han gjør den "feil." Endret 14. november 2013 av boffeeen 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Liao er utvilsomt en mann som vet hva han gjør. Men frisøren hannes kunne gjerne fått seg ett kurs. 1 Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Liao Hui er verdensrekordholder i 69 kilosklassen i vektløfting, "with all due respect," så jeg tror ikke han trenger teknikktips fra deg. Edit: Innser at det er umulig å si det over uten å virke som en klyse, det er virkelig ikke meninga. Poenget mitt er bare at det sikkert er flere måter å gjøre øvelsen på, og at jeg tviler på at han gjør den "feil." Er klar over det, boffeeen. Jeg snakket om øvelsen liggende rotak. Han har sikkert mange gode grunner til å gjøre en lignende øvelse på akkurat den måten han gjør. Ved utførelse av liggende rotak så blir det betydelig mye lettere å løfte en vekt ved å rulle den slik. Jeg ville nok taklet en slik kommentar på en klysete måte jeg også hvis det kommer "tips" til hvordan jeg utfører min idrett Redigert: Jeg var ikke klar over at Liao Hui vanket rundt på diskusjon.no Endret 14. november 2013 av Ciryaher Lenke til kommentar
War Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Langt mer. Sammenlagt Det var bare trolling , mange som stiller med knevarmer, belte og grepspulver på første trening Det er sikkert bra med knevarmere 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Kalles "liggende rotak" innen roing og jeg kjenner ikke til noen andre idretter som bruker denne aktivt. Vektene skal helst ligge i ro og ikke rulles slik som på videoen. Nå er jo kineserne kjent for å gjøre alle øvelser på alle mulige måter. Kvartbøy, bøy til 3/4, bøy fra bunn til 3/4, pushpress, benkpress, curls, og i det hele tatt. Og det funker jo greit skal man dømme utifra VM-resultatene. Synes selv det er en ganske deilig øvelse, men sjeldent at man har tilgang til høy nok benk. Spesielt bra å kombinere med benkpress hvis man driver med slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå