boffeeen Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Og forresten, har noen erfaringer med å kjøpe kosttilskudd fra amazon? Det er vel ikke noe finn lignende greier, det er vel nytt? Kjøp kosttilskudd innen EU, så slipper du så mye styr med tollvesenet og hva som er lov og ikke å importere. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Kanskje du var en dårlig spotter? Di aller fleste klarer jo løftene, så di få gangene man slipper inn på dansegulvet for å ta en vals skal man være mindre begavet dersom man ikke lykkes. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Å spotte er å se til at den som løfter faktisk fullfører løftet, og eventuelt bistå med å få stanga på plass om han feiler. (I enkelte bro-miljøer er det en som hjelper med å løfte. Det er ikke treningsmiljøer du ønsker å være del av. Det er 'innafor' å hjelpe til å løfte stangen utav stativet i bøy benk (what tha furk), men .. tror ikke det var dette du mente. Endret 5. november 2013 av Priim Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Trenger du hjelp med å løfte hver eneste rep så deload litt. Mange som ikke forstår det tho. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg har opplevd at hvis jeg øker 10 kg over det vanlige og tar 3-4 reps, da blir det enklere når jeg tar samme vekt neste gang jeg er på benkpressen og klarer da 5-6. Kroppen merker at tyngden øker så den prøver å bygge seg opp så den klarer å løfte samme vekt neste gang med mer reps, derfor kan det oppleves som lettere etter hva jeg har forstått. 1-5 rep sett. 2-4 sett gjerne. Takk for at dere tok tid til å svare på spørsmålet mitt Det skal jeg teste ut. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ååårh!!! Når knebøystativet er opptatt hele økta si av samme typen på samme øvelse. FAEN! Noen som har gode oppskrifter på hjemmelagde proteinbarer forresten? De jeg har sett ser syyykt gode ut! :-) Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ser på The biggest loser, og tenker at det virkelig ikke er et program som folk bør se på hvis de vil beholde et sunt forhold til trening og mat. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ser på The biggest loser, og tenker at det virkelig ikke er et program som folk bør se på hvis de vil beholde et sunt forhold til trening og mat. Snakker vi ett eple per dag og amerikansk militær-disiplin fra trenerne? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ser på The biggest loser, og tenker at det virkelig ikke er et program som folk bør se på hvis de vil beholde et sunt forhold til trening og mat. Får mange gode ideer til nye retter der også, ganske bra program. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ser på The biggest loser, og tenker at det virkelig ikke er et program som folk bør se på hvis de vil beholde et sunt forhold til trening og mat. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg tenker mer på hvordan de omtaler enkelte matvarer som djevelens verk, som i utgangspunktet er helt harmløse. Jeg liker dog treningsmentaliteten. Deltagerene blir pushet hardt, og det er tydelig at det funker. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Er ikke det det programmet hvor de sipper som små barn med engang det blir litt tungt? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Er ikke det det programmet hvor de sipper som små barn med engang det blir litt tungt? Noen av dem er til tider overraskende tøffe. edit. Beste quoten fra Lilyhammer. "Ser jeg ut som en mann som sier nei til rullekake?" Hahah. Endret 6. november 2013 av Akse Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Da må du prioritere. Eller, du kan jo la være, men da blir resultatene deretter. Jeg ser at du bor i Halden, så jeg nekter å tro at det ikke finnes et treningssenter i rimelig avstand. Joda, finnes opptil flere innenfor rimelig avstand, men grunnet div årsaker jeg ikke vil gå innpå offentlig her så må jeg være hjemme for det meste når jeg ikke er på jobb. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Enkelte har bare ikke muligheten til å trene på ett studio, det kan være både personlige og familieære årsaker, det finnes dog gode alternativer til å holde seg 'i form' hjemme. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Som jeg nettopp skrev på forrige side så koster ikke fullt utstyr mye om du har is i magen. Jeg ga 1500 for et knebøystativ med 140 kg vekter pluss stanga. Kjøpte sånn pullupbar til å ha i dørkarmen og kjøpte et brukt hjemnelaga dipstativ. Regna ut at jeg sparer dette inn på 2.5 til 3 måneder. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Med det utstyret som Doofen nevner her har man alt man trenger, jeg bruker ikke mer selv og i min ungdom sveiset eg også ett stativ selv, kostet meg kanskje 5-600 kroner med alt utstyret. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Forutsetter selvfølgelig at man har plass.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Ååårh!!! Når knebøystativet er opptatt hele økta si av samme typen på samme øvelse. FAEN! Noen som har gode oppskrifter på hjemmelagde proteinbarer forresten? De jeg har sett ser syyykt gode ut! :-) Kriweb Linda Stuhaug lager veldig mye rart FitnessNora Ikke prøvd noenting selv Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 ER det såpass useriøst at VM i styrkeløft som faktisk er i Norge ikke sendes på NRK? Ta seg fan på at hadde det vært VM i isdans fra Ukraina hadde sikker det blitt sent...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå