Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yo!

Fruen hadde et knebøyspørsmål jeg ikke kunne svare på. Når man har svai i ryggen, les hun. Får man da automatisk en mer fremoverlent holdning under knebøy? Hun føler at hun ikke klarer å rette ryggen mer opp, når jeg ser på teknikk ser den litt fremoverlent ut.

er ikke noe ekspert

men kanskje hun kan prøve å presse albuene fremover under stanga

Lenke til kommentar

Og hvorfor er det nesten utelukkende slik at folk alltid skal ha noe de kan gjøre hjemme? Prioriter! Sett deg mål og jobb aktivt for det.

Kanskje fordi mange ikke alltid har mulighet til å trene på studio? Jeg har ett liv som krever at jeg er hjemme for det meste når jeg ikke er på jobb.

Lenke til kommentar

Kanskje fordi mange ikke alltid har mulighet til å trene på studio? Jeg har ett liv som krever at jeg er hjemme for det meste når jeg ikke er på jobb.

Unntak finnes, men folk som sier de ikke har tid til og trene lager bare unskyldninger for seg selv. En god økt gjøre unna på under en time.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da må du prioritere. Eller, du kan jo la være, men da blir resultatene deretter. Jeg ser at du bor i Halden, så jeg nekter å tro at det ikke finnes et treningssenter i rimelig avstand.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...