Schneiderlin Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Hang en poster over benkpressen på treningstudioet i går Endret 5. november 2013 av Dolph Lundgren 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Akkurat det du trenger når du sliter, The Rock som dømmer deg og ser ned på deg. 2 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Patrick123, den 05 Nov 2013 - 15:31, sa:Akkurat det du trenger når du sliter, The Rock som dømmer deg og ser ned på deg. Akuratt det som var poenget, lift or gtfo Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ny singel, arbeidsledig, elendig motivasjon og dårlig selvfølelse har ødelagt flere uker med trening nå, drit. Begynte den nye uka med nofap( ), og en fantastisk treningsøkt! Håper det bare går en vei fra nå. Grip sjangsen! 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Yo! Fruen hadde et knebøyspørsmål jeg ikke kunne svare på. Når man har svai i ryggen, les hun. Får man da automatisk en mer fremoverlent holdning under knebøy? Hun føler at hun ikke klarer å rette ryggen mer opp, når jeg ser på teknikk ser den litt fremoverlent ut. er ikke noe ekspert men kanskje hun kan prøve å presse albuene fremover under stanga Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Akkurat det du trenger når du sliter, The Rock som dømmer deg og ser ned på deg. Samt den spjælingen som står ved siden av ham. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Akkurat det du trenger når du sliter, The Rock som dømmer deg og ser ned på deg. FOCUS! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Akuratt det som var poenget, lift or gtfo Jeg tenker heller "Lift... and gtfo anyway 'cause you'll never lift as much as me". Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Men nå du finner motivasjon bland andre pinndyr som er raske på sokkelesten, finner du da motivasjon blandt dem som er såvidt raskere enn deg ?Rock er jo konge, focus! 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Men nå du finner motivasjon bland andre pinndyr som er raske på sokkelesten, finner du da motivasjon blandt dem som er såvidt raskere enn deg ? Rock er jo konge, focus! Raskere enn meg? Er du full? 1 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Er jeg den eneste som takker etter at noen spotter? Spottet to personer i dag, og to sett på han ene. Ingen sa takk, og jeg kan ikke huske at noen andre på senteret har sagt takk noen gang før heller. Får vel slutte jeg også. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg sier alltid takk for hjelpen. Slipp stanga på dem neste gang. 4 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Nei, kommer det ikke ett takk før dem er oppe av benken eller lignende kommer det ett litt små surt værsegod, er ikke å trener for Hannes del, be greatful Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Kanskje du var en dårlig spotter? 2 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Og hvorfor er det nesten utelukkende slik at folk alltid skal ha noe de kan gjøre hjemme? Prioriter! Sett deg mål og jobb aktivt for det. Kanskje fordi mange ikke alltid har mulighet til å trene på studio? Jeg har ett liv som krever at jeg er hjemme for det meste når jeg ikke er på jobb. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Aaaaaaah, da har man eget knebøystativ som kan senkes for å bruke til benkpress, samt at det også ble kjøpt dipbars og pullupbar. Fuck yeah! 1 Lenke til kommentar
Submission Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hva er spotter? Og forresten, har noen erfaringer med å kjøpe kosttilskudd fra amazon? Det er vel ikke noe finn lignende greier, det er vel nytt? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hva er spotter?Å spotte er å se til at den som løfter faktisk fullfører løftet, og eventuelt bistå med å få stanga på plass om han feiler. (I enkelte bro-miljøer er det en som hjelper med å løfte. Det er ikke treningsmiljøer du ønsker å være del av. 3 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Kanskje fordi mange ikke alltid har mulighet til å trene på studio? Jeg har ett liv som krever at jeg er hjemme for det meste når jeg ikke er på jobb. Unntak finnes, men folk som sier de ikke har tid til og trene lager bare unskyldninger for seg selv. En god økt gjøre unna på under en time. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Kanskje fordi mange ikke alltid har mulighet til å trene på studio? Jeg har ett liv som krever at jeg er hjemme for det meste når jeg ikke er på jobb. Da må du prioritere. Eller, du kan jo la være, men da blir resultatene deretter. Jeg ser at du bor i Halden, så jeg nekter å tro at det ikke finnes et treningssenter i rimelig avstand. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå