wingeer Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Herrejesus, det var en på senteret idag som skrøt av at han hadde vært der i 3 timer, hvem faen trener i 3 fuckings timer? herregud.. Det hender! Som oftest klokker jeg inn på 2. Er godt miljø der jeg trener, så jeg liker å være på trening. I tillegg går det tid på oppvarming og nedvarming. Pluss kanskje ikke den mest effektive tiden mellom sett. Selv om jeg pleier å ligge på 2-3 minutter mellom hvert. Lenke til kommentar
fervent Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Driver med SL 5x5. Sliter med å få kontakt med rassen i knebøy, implentere glutes brigde Y/N? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Driver med SL 5x5. Sliter med å få kontakt med rassen i knebøy, implentere glutes brigde Y/N? Ta det som en ekstraøvelse etter du er ferdig med dagens program. Jeg tar ekstra bein-/rumpeøvelser på dagen jeg ikke har mark. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Dårlig vits i spoiler Ja, å drive på med stor stang er en "pain in the ass". Beklager, jeg viser meg selv veien ut. Haha, jeg lo! Så då er det innafor Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Det hender! Som oftest klokker jeg inn på 2. Er godt miljø der jeg trener, så jeg liker å være på trening. I tillegg går det tid på oppvarming og nedvarming. Pluss kanskje ikke den mest effektive tiden mellom sett. Selv om jeg pleier å ligge på 2-3 minutter mellom hvert. Får jeg lov å spørre hvor mange øvelser du tar? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Oh my. Passe stor burgermiddag i går. Sikkert halvannet døgns kaloribudsjett, minst. Men ferie er ferie, og det var med god margin den beste burgeren jeg har spist. Helt sykt! 4 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Satan, den så helt grei ut. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 The Bird i Berlin sto for mesterverket. Bør være første punkt på agendaen på enhver Berlin-tur! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Får jeg lov å spørre hvor mange øvelser du tar? De gangene jeg trener veldig lenge kan det kanskje se sånn ut: Oppvarming og skumrulling 30 min Rykk 30 min Støt 30 min Knebøy 30 min Støtteøvelser 15-20 min Skumrulling og tøying 30 min Pluss/minus noen minutter til prat eller venting på utstyr, så kan det fort skje at jeg er lenge og trener. Men det er aldri strengt tatt nødvendig for meg å trene så lenge. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 The Bird i Berlin sto for mesterverket. Bør være første punkt på agendaen på enhver Berlin-tur!Hehe, kult. Noen venner spiste der i sommer og anbefalte meg det. Skal ned i slutten av november. Blir bra Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hehe, kult. Noen venner spiste der i sommer og anbefalte meg det. Skal ned i slutten av november. Blir bra Du bør sende mail og bestille bord noen dager før. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Får jeg lov å spørre hvor mange øvelser du tar? Avhenger litt, egentlig. Pleier vel å ligge på en 4-5. Mindre effektiv treningstid nå som jeg bare trener mer styrkeorientert, men med olympisk blir det fort en 40 minutter per øvelse. Avhengig av litt pause mellom settene for å kunne løfte bra. Endring: Kan jo også nevne at det stort sett hver gang går en del tid til å se på andre løfte og gi tilbakemelding. Spesielt i det siste ettersom vi nettopp har hatt løfteskole og det er mange nye som har begynt å komme fast. Endret 1. november 2013 av wingeer Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Vondt i hele kroppen. Skuldrene og traps er et mareritt for tiden. Vurderer slutte trene og fokusere på karrieren min som smågodtspiser. 7 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Vondt i hele kroppen. Skuldrene og traps er et mareritt for tiden. Vurderer slutte trene og fokusere på karrieren min som smågodtspiser. Hadde samme opplevelsen her en dag, makset mark og kjente jeg fikk en uopprettelig skade i den største fittemuskelen av alle, majori lackus of confidenceus, uopprettelig skade.. 3 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 den største fittemuskelen av alle, majori lackus of confidenceus, uopprettelig skade.. http://www.youtube.com/watch?v=ermp8SQYsjo 5 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Noen som vet hvor jeg kan få tak i billig elastisk sportstape? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Noen som vet hvor jeg kan få tak i billig elastisk sportstape? eBay? Kjøpte 14 ruller til under 100kr der for en stund siden. Varer ganske lenge. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Det spørsmålet var vel nesten egentlig lettere å svare på enn det var å stille, når jeg tenker meg om. Persa i støt på 97 kg i dag, og frontbøy på 155. Har med andre ord en god del å gå på når det kommer til vektløfting. Det er både kjipt og kult. Kan stole på mye fremgang i nær fremtid, men vil jo gjerne løfte så mye som mulig så fort som mulig. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Det spørsmålet var vel nesten egentlig lettere å svare på enn det var å stille, når jeg tenker meg om. Persa i støt på 97 kg i dag, og frontbøy på 155. Har med andre ord en god del å gå på når det kommer til vektløfting. Det er både kjipt og kult. Kan stole på mye fremgang i nær fremtid, men vil jo gjerne løfte så mye som mulig så fort som mulig. Ta deg god tid. Greit å la kroppen vende (pun intended) seg til øvelsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå