Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha omg.. Vi skal sette opp øvelser som ikke er brukt før i timene.

Så IGJEN. Om ingen flere spørsmål! Noen nevne gode styrkeøvelser?

Har ikkje du fulgt med i denna tråden i ei god stund? I så tilfelle burde du ha fått med deg ein god del allerede.

Lenke til kommentar

aha, da kan jeg nok ikke hjelpe, men der burde være ett bedre alternativ! :)

Hvis jeg finner det så kommer jeg nok til å bytte, men har møtt en fyr som var i samme situasjon og mente dette var det beste han hadde funnet. People don't even lift here.

Men uansett, så programmet greit ut?

Lenke til kommentar

Har du fortsatt ikke funnet en fair treningssted OlafG? Med alle min familie og studievenner i hovedstaden så kanskje noen av dem vet om noe. Om du føler for det så kan du sende meg en PM med hvor du i byen du befinner deg.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Har du fortsatt ikke funnet en fair treningssted OlafG? Med alle min familie i hovedstaden så kanskje noen av dem vet om noe. : )

Det er ikke dårlig det stedet jeg er på. Det er blanding av crossfitgym og vanlig gym, men de har bare crossfitskiver, så får ikke mer enn 140kg på stanga. Av fire andre steder jeg har besøkt var dette det beste.

Lenke til kommentar

Noen flere som bruker myfitnesspal-appen her? Lurer på om det går an å legge inn treningsprogram, slik at det ligger klart til inntasting av kg og reps? Og av nysgjerrighet så lurer jeg på hvor mye kcal MFP tror treningen min forbrenner, til nå står det bare -0.. Hvorfor?

Lenke til kommentar

Har opplevd min første gym-irritasjon; en fyr som la beslag på knebøystativet da programmet hans tydeligvis krevde 9 set knebøy. Jeg er ingen ekspert, men hvilken type muskelvekst får man ved 45 repetisjoner?

PS: Følte at markløft satt bedre nå, jeg hadde en mye bedre løftefase. Det eneste var at jeg ikke var komfortabel med senkingen av vekten, men tror at jeg "glemte" å skyve rompa ut slik at det ble mye rygg. Nå har jeg brukt 5kgs vekter så avstanden ned til stangen blir jo litt lavere.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...