Coa Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Tulla til ryggen med det samme for noen måneder siden. Gikk mye tur i skogen og lå på sofaen. Måtte vente et par uker med å prøve forsiktig mark igjen. Klarte det samme i bøy en et par måneder tilbake. Det gikk seg til ila. et par uker. Hadde veldig vondt, og det gikk seg til litt etter litt. Vel, det høres ut som det samme i hvert fall. Hvordan trente dere i de to uke før ryggen ble bedre? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hvordan trente dere i de to uke før ryggen ble bedre? Mener jeg kjørte pressøkter og øvre rygg når jeg var blitt litt bedre. Tok det veldig rolig med marken. Hadde noen lette økter når jeg hadde blitt bra igjen. Bøyet ikke på 3 uker i hvert fall. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Det er vel det lureste. Fortsatt kjipt å ikke få trent verken bøy eller mark. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 snakker om det er tre dager til neste trening liksom Prøv med Munkholm Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 snakker om det er tre dager til neste trening liksom Hva faen. Drikk deg DRITINGS omså. Har ingenting å si... 6 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Det viktigaste er å kose seg! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Er det noe poeng i å legge fra seg alle livets gleder for å holde seg i form da? Jeg sitter her og fråtser i godteri, så får jeg ta konsekvensen på treningssenteret i morgen. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Er det noe poeng i å legge fra seg alle livets gleder for å holde seg i form da? Jeg sitter her og fråtser i godteri, så får jeg ta konsekvensen på treningssenteret i morgen. Du må nok ta konsekvensene i mange treningstimer fremover da. Å trene og å holde seg i form er en av livets gleder! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Ikke for meg. Må kunne skeie ut iblant. 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg drekker "hver" helg og holder meg i form(bedre enn gjennomsnittet). Herregud, failer noen ganger på treningsstudioet, men jeg skal jo ikke være med på mr.olympia heller. Ei heller skal jeg sykle tdf neste år. Btw, så henger jeg godt med på farrisrunden hvert år. Skal du være seriøs så kan du aldri drikke alkohol. Slutt å lat som du er seriøs hvis du ikke er det. Var et par kamerater som spiste epler og bananer når vi andre drakk fordi de trente og skulle bli store og sterke. De var jo seriøse på et punkt. Han ene fikk faktisk jobb på fruktavdelinga på Meny. What a dedication! 2 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Det er vel det lureste. Fortsatt kjipt å ikke få trent verken bøy eller mark. Kjipere å gå med halvskader lenge fordi man er utålmodig. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Når man snakker om trening, alkohol og byturer, så begynner jeg å bli trett av alle kommentarene jeg får. Jeg vet jo at jeg er biff. Man trenger ikke å komplementere musklene mine hele tida. Greit, det var en spøk. Jeg elsker det. Endret 19. oktober 2013 av Zarac 5 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hvordan trente dere i de to uke før ryggen ble bedre? Jeg hadde treningspause en uke hvor jeg bare gikk tur. Så trente jeg som normalt, men droppet mark frem til ryggen føltes bra igjen. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Jeg sto akkurat opp etter nach, den vanntette mobilen min Sony Z er tydeligvis ikke vanntett. Ser ut som en gresk gud ble jeg fortalt. (Si meg noe jeg ikke vet). Pointet er : Har du lyst å misbruke alkohol, do it. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Man må jo vise frem det man har bygd opp liksom, og jenter på byen er glade i muskler de. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Når man snakker om trening, alkohol og byturer, så begynner jeg å bli trett av alle kommentarene jeg får. Jeg vet jo at jeg er biff. Man trenger ikke å komplementere musklene mine hele tida. Greit, det var en spøk. Jeg elsker det. Nei du hater det, akkurat som alle andre som trener, admit it Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Verre når folk åpenbart tror at du skal hjelpe til med å løfte tunge ting fordi du løfter vekter. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hva faen. Drikk deg DRITINGS omså. Har ingenting å si... nei, dude, var ikke sånn jeg mente. er ikke redd for hva det vil si for neste trening og blabla. Jeg bare lurer på om det er brosicence det der med at det ødelegger for trening osv. er ikke redd for å kose meg ellerno Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 nei, dude, var ikke sånn jeg mente. er ikke redd for hva det vil si for neste trening og blabla. Jeg bare lurer på om det er brosicence det der med at det ødelegger for trening osv. er ikke redd for å kose meg ellerno Det er ekstra karbphydrater. Lite annet. Kan være ødeleggende for en deff om man er alkoholiker men tviler selv da. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Jeg sto akkurat opp etter nach, den vanntette mobilen min Sony Z er tydeligvis ikke vanntett. Ser ut som en gresk gud ble jeg fortalt. (Si meg noe jeg ikke vet). Pointet er : Har du lyst å misbruke alkohol, do it.Hadde du det gøy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå