Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Tulla til ryggen med det samme for noen måneder siden. Gikk mye tur i skogen og lå på sofaen. Måtte vente et par uker med å prøve forsiktig mark igjen.

Klarte det samme i bøy en et par måneder tilbake. Det gikk seg til ila. et par uker. Hadde veldig vondt, og det gikk seg til litt etter litt. Vel, det høres ut som det samme i hvert fall.

Hvordan trente dere i de to uke før ryggen ble bedre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan trente dere i de to uke før ryggen ble bedre?

Mener jeg kjørte pressøkter og øvre rygg når jeg var blitt litt bedre. Tok det veldig rolig med marken. Hadde noen lette økter når jeg hadde blitt bra igjen. Bøyet ikke på 3 uker i hvert fall.

Lenke til kommentar

Jeg drekker "hver" helg og holder meg i form(bedre enn gjennomsnittet). Herregud, failer noen ganger på treningsstudioet, men jeg skal jo ikke være med på mr.olympia heller. Ei heller skal jeg sykle tdf neste år.

Btw, så henger jeg godt med på farrisrunden hvert år.

Skal du være seriøs så kan du aldri drikke alkohol. Slutt å lat som du er seriøs hvis du ikke er det. Var et par kamerater som spiste epler og bananer når vi andre drakk fordi de trente og skulle bli store og sterke. De var jo seriøse på et punkt. Han ene fikk faktisk jobb på fruktavdelinga på Meny. What a dedication!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Når man snakker om trening, alkohol og byturer, så begynner jeg å bli trett av alle kommentarene jeg får. Jeg vet jo at jeg er biff. Man trenger ikke å komplementere musklene mine hele tida.

Greit, det var en spøk. Jeg elsker det.

Endret av Zarac
  • Liker 5
Lenke til kommentar

nei, dude, var ikke sånn jeg mente. er ikke redd for hva det vil si for neste trening og blabla. Jeg bare lurer på om det er brosicence det der med at det ødelegger for trening osv.

er ikke redd for å kose meg ellerno

Det er ekstra karbphydrater. Lite annet. Kan være ødeleggende for en deff om man er alkoholiker men tviler selv da.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...