Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er ett perfekt program for å gi bicepsen variasjon en dag da du ikke har tid til å trene ditt vanlige opplegg!

 

Med andre ord ikke noe man skal kjøre fast. ;)

7457468[/snapback]

Yep, fikk med meg det etter jeg postet :p Får vel prøve det ut en dag jeg har utrolig dårlig tid.

Lenke til kommentar

Jeg kjører en gang i blandt 3 serier à 10 reps på triceps + oppvarming for å teste hvordan det fungerer. Trikset er at jeg kjører 1 arm av gangen og kjører så tungt at jeg må hjelpe til med den andre armen etter ~3 reps på siste serien. Jeg aner ikke hvordan dette fungerer på andre, og jeg har ikke lest om noen som gjør det slik, men på meg fungerer det kanon når man gjør det en gang i blandt. Skal prøve noe liknende på biceps snart. Det gjør uhyre vondt etter hvert, og armen klarer ikke noe som helst en bitteliten stund etterpå, men det føles virkelig som om det hjelper. Pass dog på om du har svake ledd eller liknende, man må lytte til kroppen selv om man tester å kjøre ekstremt en dag.

Lenke til kommentar

ahh, det var herlig med en ny treningsøkt siden mandag! Trente beina pluss bryst, og jeg kommer til å kjenne det i morgen, noe som er litt dumt, siden jeg skal gradere meg i karate, men får håpe det ikke blir for mye.

 

Tok 40 kg 12 rep 1 gang og siden 60kg 8 rep 2 sett. Lurer på om jeg skal heller kjøre rett på 60kg 8 rep 3 sett?

Lenke til kommentar
ahh, det var herlig med en ny treningsøkt siden mandag! Trente beina pluss bryst, og jeg kommer til å kjenne det i morgen, noe som er litt dumt, siden jeg skal gradere meg i karate, men får håpe det ikke blir for mye.

 

Tok 40 kg 12 rep 1 gang og siden 60kg 8 rep 2 sett. Lurer på om jeg skal heller kjøre rett på 60kg 8 rep 3 sett?

7457965[/snapback]

I benken eller knebøy?

Lenke til kommentar
Noen som har erfaringer med "omvendt" skråbenk? dvs. at man bruker en benk som er  primært til for diverse mageøvelser til å trene pressøvelser med hantler.. Prøvde det første gang i går og må si at det tok noe veldig. Anbefales.

7458119[/snapback]

Jeg har ikke prøvd med hantler ennå, men jeg liker den benken bedre enn vanlig med stang.

Lenke til kommentar
Noen som har erfaringer med "omvendt" skråbenk? dvs. at man bruker en benk som er  primært til for diverse mageøvelser til å trene pressøvelser med hantler.. Prøvde det første gang i går og må si at det tok noe veldig. Anbefales.

7458119[/snapback]

Jeg har ikke prøvd med hantler ennå, men jeg liker den benken bedre enn vanlig med stang.

7458137[/snapback]

 

Du bør absolutt prøve med Hantler snarest, jeg personlig synes det er en helt ny verden mtp. hvordan det føles i brystet.

Lenke til kommentar
ahh, det var herlig med en ny treningsøkt siden mandag! Trente beina pluss bryst, og jeg kommer til å kjenne det i morgen, noe som er litt dumt, siden jeg skal gradere meg i karate, men får håpe det ikke blir for mye.

 

Tok 40 kg 12 rep 1 gang og siden 60kg 8 rep 2 sett. Lurer på om jeg skal heller kjøre rett på 60kg 8 rep 3 sett?

7457965[/snapback]

I benken eller knebøy?

7458010[/snapback]

 

knebøy

Lenke til kommentar
ahh, det var herlig med en ny treningsøkt siden mandag! Trente beina pluss bryst, og jeg kommer til å kjenne det i morgen, noe som er litt dumt, siden jeg skal gradere meg i karate, men får håpe det ikke blir for mye.

 

Tok 40 kg 12 rep 1 gang og siden 60kg 8 rep 2 sett. Lurer på om jeg skal heller kjøre rett på 60kg 8 rep 3 sett?

7457965[/snapback]

I benken eller knebøy?

7458010[/snapback]

 

knebøy

7458762[/snapback]

Tror du ikke blir for sliten i bena til gradering neste dag, tar selv 65kg 3 sett, 12 rep og blir ikke så veldig sliten i bena dagen etter.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...