DNA Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Bein er faktisk noe drit å trene, blir kvalm hver bidige gang jeg trener det. Har dog ikke så veldig store problemer med gangsperr eller lignende utenom rett etter bytting av program. 7446251[/snapback] Her er det det motsatte, ELSKER å trene ben, knebøy Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 3000 M idag ute på stadion. I 1 +grad og styrtregn. Og 3000 m er ikke akkurat behagelig. Kom inn på 13.37 (^^), økt med nesten to og et halvt minutt fra september, uten å i det hele tatt ha trent utholdenhet, godt fornøyd. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Funker egentlig dette programmet for biceps og triceps? Blir jo ganske mange reps? Så også dette som jeg tror vil hjelpe med noe sykt i biceps og triceps Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Dette er ett perfekt program for å gi bicepsen variasjon en dag da du ikke har tid til å trene ditt vanlige opplegg! Med andre ord ikke noe man skal kjøre fast. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Dette er ett perfekt program for å gi bicepsen variasjon en dag da du ikke har tid til å trene ditt vanlige opplegg! Med andre ord ikke noe man skal kjøre fast. 7457468[/snapback] Yep, fikk med meg det etter jeg postet Får vel prøve det ut en dag jeg har utrolig dårlig tid. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg kjører en gang i blandt 3 serier à 10 reps på triceps + oppvarming for å teste hvordan det fungerer. Trikset er at jeg kjører 1 arm av gangen og kjører så tungt at jeg må hjelpe til med den andre armen etter ~3 reps på siste serien. Jeg aner ikke hvordan dette fungerer på andre, og jeg har ikke lest om noen som gjør det slik, men på meg fungerer det kanon når man gjør det en gang i blandt. Skal prøve noe liknende på biceps snart. Det gjør uhyre vondt etter hvert, og armen klarer ikke noe som helst en bitteliten stund etterpå, men det føles virkelig som om det hjelper. Pass dog på om du har svake ledd eller liknende, man må lytte til kroppen selv om man tester å kjøre ekstremt en dag. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 ahh, det var herlig med en ny treningsøkt siden mandag! Trente beina pluss bryst, og jeg kommer til å kjenne det i morgen, noe som er litt dumt, siden jeg skal gradere meg i karate, men får håpe det ikke blir for mye. Tok 40 kg 12 rep 1 gang og siden 60kg 8 rep 2 sett. Lurer på om jeg skal heller kjøre rett på 60kg 8 rep 3 sett? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 ahh, det var herlig med en ny treningsøkt siden mandag! Trente beina pluss bryst, og jeg kommer til å kjenne det i morgen, noe som er litt dumt, siden jeg skal gradere meg i karate, men får håpe det ikke blir for mye. Tok 40 kg 12 rep 1 gang og siden 60kg 8 rep 2 sett. Lurer på om jeg skal heller kjøre rett på 60kg 8 rep 3 sett? 7457965[/snapback] I benken eller knebøy? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Noen som har erfaringer med "omvendt" skråbenk? dvs. at man bruker en benk som er primært til for diverse mageøvelser til å trene pressøvelser med hantler.. Prøvde det første gang i går og må si at det tok noe veldig. Anbefales. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Noen som har erfaringer med "omvendt" skråbenk? dvs. at man bruker en benk som er primært til for diverse mageøvelser til å trene pressøvelser med hantler.. Prøvde det første gang i går og må si at det tok noe veldig. Anbefales. 7458119[/snapback] Jeg har ikke prøvd med hantler ennå, men jeg liker den benken bedre enn vanlig med stang. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Noen som har erfaringer med "omvendt" skråbenk? dvs. at man bruker en benk som er primært til for diverse mageøvelser til å trene pressøvelser med hantler.. Prøvde det første gang i går og må si at det tok noe veldig. Anbefales. 7458119[/snapback] Jeg har ikke prøvd med hantler ennå, men jeg liker den benken bedre enn vanlig med stang. 7458137[/snapback] Du bør absolutt prøve med Hantler snarest, jeg personlig synes det er en helt ny verden mtp. hvordan det føles i brystet. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 ahh, det var herlig med en ny treningsøkt siden mandag! Trente beina pluss bryst, og jeg kommer til å kjenne det i morgen, noe som er litt dumt, siden jeg skal gradere meg i karate, men får håpe det ikke blir for mye. Tok 40 kg 12 rep 1 gang og siden 60kg 8 rep 2 sett. Lurer på om jeg skal heller kjøre rett på 60kg 8 rep 3 sett? 7457965[/snapback] I benken eller knebøy? 7458010[/snapback] knebøy Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) ahh, det var herlig med en ny treningsøkt siden mandag! Trente beina pluss bryst, og jeg kommer til å kjenne det i morgen, noe som er litt dumt, siden jeg skal gradere meg i karate, men får håpe det ikke blir for mye. Tok 40 kg 12 rep 1 gang og siden 60kg 8 rep 2 sett. Lurer på om jeg skal heller kjøre rett på 60kg 8 rep 3 sett? 7457965[/snapback] I benken eller knebøy? 7458010[/snapback] knebøy 7458762[/snapback] Tror du ikke blir for sliten i bena til gradering neste dag, tar selv 65kg 3 sett, 12 rep og blir ikke så veldig sliten i bena dagen etter. Endret 8. desember 2006 av DNA Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Spørs hvor vant du er til belastningen. Selv tar jeg 130kg a 3x3 går fint både å sykle på jobb og treningen senere neste dag. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg har tenkt å begynne med et treningsprogram, problemet er at jeg ikke vet "hvilket". Jeg har ikke lyst til å bli sånn enormt stor, men jeg allikevel lyst på litt muskler.. noen tips til treningsprogr.? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Ferdige Treningsprogrammer Hvor ofte trener du i uken? Noe du vil spesielt styrke på grunnlag av en idrett du holder på med? Trenger litt mer informasjon. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg har ikke lyst til å bli sånn enormt stor, men jeg allikevel lyst på litt muskler.. 7467287[/snapback] Folk har mange års hardt arbeid og slit, samt mye penger, bak en stor kropp. Ikke frykt at du plutselig en dag våkner opp som en bodybuilder (selv om jeg hadde blitt missunnelig da) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Hehe, så sant, så sant. Man trenger altså ikke å trene noe mindre tungt fordi man ikke vil bli enormt stor. Du sykler, Tee-C, gjør du ikke? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Noen som har link til han fyren som var dvask før, begynte å trene, og tok bilde av seg selv hver dag? Han ble godt trent på slutten. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Noen som har link til han fyren som var dvask før, begynte å trene, og tok bilde av seg selv hver dag? Han ble godt trent på slutten. 7469373[/snapback] http://www.johnstonefitness.com/ ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå